eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Złotoryja: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim
Numer ogłoszenia: 161714 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111280 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8786940, -950, faks 076 8786955.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej w ramach projektu p. n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2. W celu realizacji zmówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) prowadzić zajęcia przez 5 godzin dziennie w godzinach 8:00-13:00, 5 razy w tygodniu (w dni robocze) przez 9 tygodni. Łącznie 45 dni (225 godz.) dla każdej z dwóch 18-osobowych grup osób niepełnosprawnych. 2) Zajęcia należy przeprowadzić w dwóch grupach 18-osobowych w terminie: a. grupa I : od dnia 06.05.2013 r. do dnia 08.07.2013 r. b. grupa II: od dnia 16.09.2013 r. do dnia 19.11.2013 r. 3) zapewnić 2 sale wykładowe dla łącznie 18 osób niepełnosprawnych (dla I i II grupy). 4) zapewnić 2 sale wykładowe dwa razy w tygodniu przez okres trwania warsztatów w godzinach 13:00-15:00 na potrzeby Zamawiającego. 5) zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkolenia. 6) zorganizować przeprowadzenie badań z zakresu medycyny pracy, niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia dla uczestników warsztatów. 7) zapewnić sprzęt audiowizualny, w tym projektor multimedialny, ekran i komputer; 8) zapewnić 9 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych, w tym: stoły, krzesła, kuwety do brokatu, palety do baniek szklanych, pędzle, farby, tamponiarkę; 9) zapewnić 9 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu poligrafii oraz dostęp do maszyn i urządzeń poligraficznych, tj.: maszyna offsetowa, maszyna do druku cyfrowego, krajarka, ploter, prasa, olejarka, bigówka; 10) zapewnić komplet materiałów szkoleniowych adekwatnych z zakresem merytorycznym szkolenia (dla każdego uczestnika) 11) zapewnić: a) jadalnię z dostępem do czajnika i kuchenki mikrofalowej, b) dostęp do sanitariatów, c) dostęp do mediów (woda i energia elektryczna), 12) zapewnić podstawową opiekę medyczną uczestnikom warsztatów; 13) przeprowadzić wstępne szkolenie BHP dla łącznie 36 uczestników warsztatów; 14) prowadzić listy obecności uczestników projektu; 15) zapewnić dowóz uczestników szkolenia z terenu powiatu złotoryjskiego na miejsce szkolenia oraz z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania, zgodnie z dodatkiem nr 9 do SIWZ, uwzględniając możliwości osób niepełnosprawnych w zakresie poruszania się. 16) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport uczestników warsztatów pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych spełniającymi wymogi rozporządzenia z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz.262 ze zm.). 17) Zorganizować oraz przeprowadzić egzamin kończący szkolenie oraz w przypadku pozytywnego zaliczenia wydać certyfikat dla każdego uczestnika; 18) Przeprowadzić na zakończenie warsztatów ankietę ewaluacyjną, określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 19) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursu oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) imienne listy obecności, dzienniki zajęć z zaznaczeniem tematyki szkoleń, ankiety ewaluacyjne, b) listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia. c) rejestr wydanych certyfikatów. 20) Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Aktywności Zawodowej ZAZPOL, ul. Skowronia Góra 3, 59-540 Świerzawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 262780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262780,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.