eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa gaśnic proszkowych i śniegowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Poznań: Dostawa gaśnic proszkowych i śniegowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 161695 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gaśnic proszkowych i śniegowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gaśnic proszkowych i śniegowych a) 366 sztuk gaśnic proszkowych GP-6 ABC b) 46 sztuk gaśnic śniegowych GS-5X dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu wymienionych w zal. Nr 3 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.24.10 - Gaśnice Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.13.00 - Gaśnice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. a) Złożą ofertę i wycenią przedmiotowe zamówienie, b) Zaakceptują istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ, c) Zaakceptują termin wykonania zamówienia, d) Zaakceptują termin związania ofertą, e) Wskażą części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Ocena spełniania w/w warunków i wymogów będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a wymienione w SIWZ. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 4 Do SIWZ. 3. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 1 Do SIWZ, w którym Wykonawca: - podaje cenę, - potwierdza termin wykonania zamówienia, - akceptuje warunki istotnych postanowień umowy, - akceptuje termin związania ofertą, - akceptuje treść i warunki SIWZ 4. Formularz cenowy, stanowiący załącznik Nr 2 Do SIWZ. 5. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy załącznik Nr 6 Do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.