eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Zakup i dostawa, montaż wraz z uruchomieniem aparatury medycznej dla Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Nowy Dwór Mazowiecki: Zakup i dostawa, montaż wraz z uruchomieniem aparatury medycznej dla Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie
Numer ogłoszenia: 161691 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118607 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie, ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6862380, faks 022 6862385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa, montaż wraz z uruchomieniem aparatury medycznej dla Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, montaż wraz z uruchomieniem aparatury medycznej dla Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki oraz ul. Obrońców Modlina 83, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki. 2. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony, wniesiony, zamontowany i uruchomiony wraz z potrzebnymi do uruchomienia materiałami na koszt Wykonawcy. Miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszystkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim znajdował się przed montażem. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu do Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność (np. ryzyko utraty, kradzieży) za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zmawiającego (rozumie się przez to podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zmawiającego). 7. Obowiązki Wykonawcy w zakresie zrealizowania przedmiotu zamówienia: 1. uczestnictwo w odbiorze technicznym i przekazanie sprzętu w użytkowanie protokołem zdawczo-odbiorczym, 2. Założenie paszportu technicznego i wypełnienie go zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych, 3. Prowadzenie wpisów w paszporcie technicznym w okresie gwarancyjnym, 4. Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia były wolne od wad, nie były przedmiotem ekspozycji, użytkowania. Aparatura musi posiadać odpowiednie certyfikaty i muszą spełniać obowiązujące normy jakości dla tego rodzaju aparatury. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na terenie polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 6. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzenie bezpłatnych przeglądów/serwisów, w ilości i w zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej danego sprzętu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenie 12-to miesięcznej gwarancji na części wymienione w trakcie naprawy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia personelu z obsługi aparatu w terminie z nim ustalonym w zakresie obsługi i konserwacji. Szkolenie zostanie potwierdzone protokołem wraz z wydaniem indywidualnych zaświadczeń o odbytych szkoleniach. 9. Wykonawca udziela gwarancji na sprzęt zgodnie z wymiarem podanym w opisach przedmiotu zamówienia - parametrach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ. 10. Wykonawca w przypadku składania oferty na Pakiet Nr 1 - system radiowizjografii cyfrowej bezpośredniej zobowiązuje się do zainstalowania, skonfigurowania, dostosowania oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania urządzenia, którego charakterystyka została określona w załączniki Nr 2.1 do SIWZ na minimum 2 stanowiskach (poza stanowiskiem dostarczanym wraz z urządzeniem) oraz przeniesie bezterminowo licencje na ww. określone oprogramowanie na Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność oprogramowania i dostęp do aktualnych wersji oprogramowania w okresie 24 miesięcy od daty instalacji. Dostęp zapewnia poprzez dostarczenie płyty DVD/CD lub udostępnienie na stronie internetowej. W przypadku zmian w przepisach prawa i normach, które system wykorzystuje, opiera swoje założenia funkcjonalne, Wykonawca niezwłocznie dostarcza i wdraża aktualne oprogramowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: System radiowizjografii cyfrowej bezpośredniej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KORMED Piotr Korjat, ul. Jaśminowa 2, 49-318 Skarbimierz, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Mikrosilnik protetyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe HAS-MED Małgorzata Janusz-Radomska, ul. Młyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8169,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Piaskarka stomatologiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KORMED Piotr Korjat, ul. Jaśminowa 2, 49-318 Skarbimierz, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Mikrosilnik endodontyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe HAS-MED Małgorzata Janusz-Radomska, ul. Młyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5980,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dermatoskop

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BECHTOLD & CO Magdalena Bechtold, ul. Jana 17, 91-350 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.