eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie badań, odbiorów, pomiarów, obliczeń i regulacji urządzeń i sieci elektroenergetycznych dla SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Bytom: Wykonanie badań, odbiorów, pomiarów, obliczeń i regulacji urządzeń i sieci elektroenergetycznych dla SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy
Numer ogłoszenia: 161651 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań, odbiorów, pomiarów, obliczeń i regulacji urządzeń i sieci elektroenergetycznych dla SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: odbiory techniczne urządzeń budowy przeciwwybuchowej przed i po zainstalowaniu na dole kopalni, badania i pomiary okresowe rozdzielń elektroenergetycznych, sprawdzenie i badania aparatury kontrolno-pomiarowej i zabezpieczeniowej, badania eksploatacyjne, poawaryjne i powypadkowe maszyn i urządzeń elektrycznych, badania roczne i trzyletnie maszyn wyciągowych, badania okresowe elementów górniczych wyciągów szybowych, badania sprzętu ochronnego, przyrządów pomiarowych, wskaźników, wskaźników stanu beznapięciowego, olejów izolacyjnych, lokalizacja uszkodzeń kabli i przewodów na dole i powierzchni kopalni, specjalistyczne pomiary i próby napięciowe kabli 6kV, badania skuteczności środków ochrony przeciwporażeniowej oraz instalacji odgromowych,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 79.99.00.00 - Różne usługi dla przedsiębiorstw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o których mowa poniżej polegających na wykonaniu : badań rzeczoznawczych w zakresie maszyn wyciągowych na kwotę min. 100 000, 00 zł brutto, badań i pomiarów maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych na kwotę min. 450 000,00 zł brutto, badań rzeczoznawczych w zakresie odbiorów technicznych urządzeń budowy przeciwwybuchowej na kwotę min. 100 000, 00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: Osobami dozoru posiadającymi stwierdzenie kwalifikacji kierownictwa i osób dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, wymagane zgodnie z ustawą z dnia 09 czerwca 2011r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 163 poz. 981) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 28.06.2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych w ilości/ w liczbie co najmniej: jednej osoby o kwalifikacjach Kierownika Działu Energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel , jednej osoby kierownictwa o kwalifikacjach kierownika działu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz szkolenia lub osób dozoru wyższego innej specjalności posiadającej kwalifikacje, o których mowa w Art.23711§ 1 Kodeksu pracy, dwóch osób o kwalifikacjach wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej - urządzenia dołowe w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, co najmniej trzy osoby zgłoszone do Wyższego Urzędu Górniczego, upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy w zakresie zadań rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego, którzy będą wykonywali badania w zakresie określonym w upoważnieniu Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego w odniesieniu do urządzeń budowy przeciwwybuchowej (punkty: 10.12.1 i 10.12.4 podpunkt 3) załącznika nr 5 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. z 2002 r. nr 139, poz. 1169 z późn. zmianami), co najmniej dwie osoby zgłoszone do Wyższego Urzędu Górniczego, upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy w zakresie zadań rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego, którzy będą wykonywali badania w zakresie określonym w upoważnieniu Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego w odniesieniu do maszyn wyciągowych (punkty: 5.16.4.1, 5.16.4.5, 5.16.4.6, 5.16.4.7, 5.16.5.17 podp.6 ) załącznika nr 4 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. z 2002 r. nr 139, poz. 1169, z późn. zmianami), co najmniej cztery osoby posiadające kwalifikacje elektromontera sprzętu elektrycznego do 1 kV w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, co najmniej trzy osoby posiadające kwalifikacje elektromontera sprzętu elektrycznego powyżej 1 kV w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, 1.2. Osoby posiadające wymagane kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm) przewidzianymi do realizacji robót objętych zamówieniem tj.: co najmniej trzy osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru dla: urządzeń, instalacji sieci elektroenergetycznych o napięciu do 110 kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, elektrycznych urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia / kwalifikacje zawodowe do: co najmniej cztery osoby posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji kontrolno-pomiarowym dla: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, elektrycznych urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych, co najmniej pięć osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji kontrolno-pomiarowym dla: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu powyżej 1 kV, elektrycznych urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych, co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji kontrolno-pomiarowym dla urządzeń prądotwórczych, przyłączonych do krajowej sieci elektroenergetycznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udzielonej gwarancji zgodnie z opisem w pkt. III ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ zawarte w druku Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Certyfikat zarzadzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z opisem zawartym w pkt III ppkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie Oświadczenia - Załącznik nr 9 do druku OFERTA, iż nie będzie zatrudniał osób korzystających z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt III ppkt 3 Załącznika nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - liczba zatrudnionych osób na umowę o pracę - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)-w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej -bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - Sekretariat Spółki ( II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.