eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i szkoleń zawodowych wraz z udzieleniem doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Zwoleń: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i szkoleń zawodowych wraz z udzieleniem doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 161607 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206776 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Lubelska 6, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 676 23 30, faks 48 676 23 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i szkoleń zawodowych wraz z udzieleniem doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, szkoleń zawodowych wraz z udzieleniem doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego dla uczestniczek projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez MOPS w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach POKL, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2 Zamawiający powyższe zamówienie podzielił na VII części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu może zrealizować całość zamówienia lub poszczególną jego część. 3 Część I Doradztwo indywidualne i grupowe w zakresie Aktywnego poszukiwania pracy- usługa indywidualnego oraz grupowego doradztwa zawodowego w formie warsztatowej dla 14 kobiet uczestniczek projektu w wymiarze 24 godz. dydaktycznych zajęć grupowych i 28 godz. zegarowych konsultacji indywidualnych w celu sprawdzenia predyspozycji zawodowych. Doradztwo powinno zmierzać do poszerzenia wiedzy na temat rynku pracy i sposobów poruszania się po nim. 4 Zakres tematyczny doradztwa zawodowego powinien obejmować: 1) planowanie indywidualnej kariery zawodowej 2) diagnoza predyspozycji zawodowych; 3) analiza potencjału zawodowego; 4) motywacja; 5) umiejętności interpersonalne; 6) autoprezentacja 5 Miejsce i termin wykonania zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 31 sierpnia 2012 roku 2) Zamawiający wymaga aby było przeprowadzone w Zwoleniu a Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu szczegółowe informacje dotyczące lokalizacji budynku i sal wykładowych. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego. 6 Wykonawca w ramach przeprowadzenia doradztwa zobowiązuje się do: 1)Zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych i piśmiennych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na ich własność; 2)Opracowania szczegółowego programu zajęć; 3)Zapewnienia nadzoru nad organizacją i realizacją programu; 4) Oznakowania sal wykładowych ,list obecności, dzienników zajęć itp zgodnie z obowiązującymi przepisami: 5) Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od dnia rozpoczęcia szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków; 6) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy; 7) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom trakcie przerw między zajęciami : kawę, herbatę, zimne napoje, ciastka, a w przerwie obiadowej obiad (drugie danie + napój) 8) Wykonawca dokona zwrotu kosztów przejazdu uczestniczek projektu dla 8 osób w granicach dojazdu od 5 - 30 km. Zamawiający zastrzega, że liczba dojeżdżających osób może ulec zmianie. 9)Przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883 ze zm.) 10)Po zakończeniu szkolenia przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopi potwierdzonych za zgodność z oryginałem listy obecności, protokołu odbioru lub notatki z wykonanej usługi podpisanych przez Kierownika Zamawiającego i Wykonawcę. Oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektu. 11) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją projektu. 7. Wykonawca jest zobowiązany poddać się kontroli MOPS oraz innym uprawnionym osobom. 8. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia stosowne zaświadczenia o ukończeniu przeprowadzonego doradztwa. 9. Część II zamówienia - Trening umiejętności psychospołecznych Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningu umiejętności psychospołecznych dla 14 kobiet uczestniczek projektu w wymiarze 24 godz. dydaktycznych zajęć grupowych i 28 godz. zegarowych konsultacji indywidualnych 10.Program z zakresu umiejętności psychospołecznych obejmuje: 1) komunikację interpersonalną; 2) radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w życiu osobistym i pracy; 3) sposoby radzenia sobie ze stresem; 4) analizę mocnych i słabych stron; 5) budowanie pozytywnego myślenia i poczucia własnej wartości; 6) budowania pozytywnych relacji w grupie; 7) współpracę zespołową 8) udzielanie wsparcia emocjonalnego; 11. W trakcie poradnictwa indywidualnego psycholog przeprowadzi testy psychologiczne, np. samooceny i motywacji wśród uczestników projektu. Wykonawca świadczący usługi poradnictwa indywidualnego prowadzić będzie następującą dokumentację: opinię psychologiczną dla każdego uczestnika projektu, listę obecności. 12. Miejsce i termin wykonania zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 31 lipca 2012 roku 2 )Zamawiający wymaga aby było przeprowadzone w Zwoleniu a Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowe informacje dotyczące lokalizacji budynku i sal i wykładowej. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego. 13. Wykonawca w ramach przeprowadzenia doradztwa zobowiązuje się do: 1) Zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych i piśmiennych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. 2) Opracowania szczegółowego programu przeprowadzenia treningu; 3) Zapewnienia nadzoru nad organizacją i realizacją programu. 4 )Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od dnia rozpoczęcia szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku. 6) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom trakcie przerw między zajęciami : kawę, herbatę, zimne napoje, ciastka, a w przerwie obiadowej obiad (drugie danie + napój) 7) Wykonawca dokona zwrotu za przejazdy dla uczestniczek projektu. 8) Oznakowania sal wykładowych ,list obecności, dzienników zajęć itp zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z EFS 9)Przestrzegania przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych 14.Po zakończeniu szkolenia przekazania Zamawiającemu niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. Część III zamówienia Trening kompetencji życiowych 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningu kompetencji życiowych dla 14 kobiet uczestniczek projektu w wymiarze 30 godz. dydaktycznych zajęć grupowych z udziałem trenera posiadającego wiedzę z zakresu przedsiębiorczości lub przedmiotów pokrewnych. 2.Tematyka zajęć obejmuje; 1) trening przygotowania i realizacji budżetu domowego; 2)organizację i planowanie w życiu codziennym i pracy zawodowej; 3)gospodarowanie własnym czasem; 4)zagadnienia z zakresu realizacji planów zawodowych oraz budowanie wśród uczestników zachowań przedsiębiorczych. 5)Przedstawienie terminów prawnych niezbędnych dla właściwego funkcjonowania w przedsiębiorstwie. 3. Wykonawca w ramach przeprowadzenia zajęć zobowiązuje się do: 1) Zapewnienia uczestnikom materiałów dydaktycznych i piśmiennych, 2) Opracowania szczegółowego programu zajęć; 3) Zapewnienia nadzoru nad organizacją i realizacją programu merytorycznego; 4) Ubezpieczenia uczestników szkolenia od dnia rozpoczęcia szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 5) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy, 6) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom trakcie przerw między zajęciami : kawę, herbatę,napoje, ciastka, a w przerwie obiadowej obiad (drugie danie + napój) 7) Wykonawca dokona zwrotu za przejazdy dla uczestniczek projektu, 8) Oznakowania sal wykładowych ,list obecności, dzienników zajęć itp zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z EFS 4. Miejsce i termin wykonania zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 31 sierpnia 2012 roku 2) Zamawiający wymaga aby było przeprowadzone w Zwoleniu a Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowe informacje dotyczące lokalizacji budynku i sal i wykładowej. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją projektu, Część IV zamówienia - Kurs bukieciarstwa 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu Bukieciarstwa,dla 7 kobiet uczestniczek projektu w ilości 100 godz. dydaktycznych w tym 20 godz. zajęć teoretycznych i 80 godz. zajęć praktycznych. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób do pracy w zawodzie zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie niezbędnych uprawnień do wykonywania wyuczonego zawodu. 2. Minimalny zakres programu powinien zawierać następujące zagadnienia; 1)Podstawowe wiadomości z anatomii, fizjologii i biologii roślin; 2)Asortyment roślin ozdobnych; 3)Kwiaty, rośliny i materiały używane w bukieciarstwie; 4)Trwałość kwiatów ciętych i ich utrwalanie 5)Teoria barw i kompozycji; 6)Wiązanki okolicznościowe i techniki ich układania; 7)Florystyka ślubna ( tradycyjna i awangardowa0 8)Florystyka żałobna( wiązanki i wieńce pogrzebowe) 9)Stroiki i kosze okolicznościowe; 10)Bukiety z suchych kwiatów; Program szkolenia można rozszerzyć o inne istotne zagadnienia w przedmiocie zamówienia. 3.Zajęcia szkoleniowe powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych w tygodniu ( od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 8.00 - 16.00, uczestnikom przysługują 15 minutowe przerwy kawowe oraz jedna 30 min. przerwa z przeznaczeniem na catering 4.Wymagany termin realizacji: zakończenia do 30.11.2012 r. 5. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia: 1) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia na terenie miasta Zwolenia. W przypadku, gdy szkolenie odbędzie się poza terenem miasta Zwolenia Wykonawca winien jest zapewnić dojazd wszystkich uczestników Projektu ze Zwolenia sprzed siedziby MOPS do miejsca przeprowadzenia szkolenia i z powrotem. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego. 2) Wykonawca w trakcie szkolenia winien zapewnić jego uczestnikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 3)Pomieszczenia do przeprowadzenia szkolenia powinny być wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, sale wykładowe powinny być wyposażone w: projektor multimedialny, ekran, laptop, rzutnik, foliogramy, plansze tematyczne, tablica suchościeralne; 4) Wykonawca wyposaży wszystkich uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia; 5) Wykonawca zagwarantuje kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednio do prowadzonego szkolenia; 6) Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od dnia rozpoczęcia szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 7) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy, 8) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom trakcie przerw między zajęciami : kawę, herbatę, zimne napoje, ciastka, a w przerwie obiadowej obiad drugie danie wraz z napojem 9) Wykonawca dokona zwrotu za przejazdy dla uczestniczek projektu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji związanej z realizacją projektu. 7. Wydania uczestnikom szkolenia dyplomu, świadectwa lub zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 8.Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem szkolenia i przebywać w miejscu ich odbywania w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. 9. Wykonawca jest zobowiązany poddać się kontroli MOPS oraz innym uprawnionym osobom. 10. Oznakowania miejsc z których korzystać będą uczestnicy projektu, poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących realizacji projektu oraz informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską. 11.Przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowe uczestników szkolenia Część V zamówienia - Pracownik administracyjno-biurowy 1. Szkoleniem zostanie objętych 7 kobiet uczestniczek projektu Uwierz w swoje możliwości o łącznej liczbie godzin zegarowych 120. 2.Zajęcia szkoleniowe powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych w tygodniu ( od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 8.00 - 15.00, uczestnikom przysługują 15 minutowe przerwy kawowe oraz jedna 30 min. przerwa z przeznaczeniem na catering 3. Termin wykonania zamówienia w miesiącach wrzesień - październik 2012 rok. 4. Ramowy program szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia : 1) elementy prawa administracyjnego; 2) organizacja i zarządzanie pracą w biurze; 3) komunikacja w biurze 4) organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji; 5) klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt; 6) Korespondencja biurowa 7) redagowanie pism i listów; 8) obsługa interesantów; 9) obsługa urządzeń biurowych 10) sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon; 11)obsługa komputera , internetu, i poczty elektronicznej; Program szkolenia można rozszerzyć o inne istotne zagadnienia w przedmiocie zamówienia. 5.Wykonawca musi zapewnić uczestnikom projektu: 1) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia na terenie miasta Zwolenia. W przypadku, gdy szkolenie odbędzie się poza terenem miasta Zwolenia Wykonawca winien jest zapewnić dojazd wszystkich uczestników Projektu ze Zwolenia sprzed siedziby MOPS do miejsca przeprowadzenia szkolenia i z powrotem. 2) Wykonawca w trakcie szkolenia winien zapewnić jego uczestnikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 3) Sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia. 4) Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zabezpieczyć indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby na grupę szkoleniową przypadała min. jedna drukarka; 5) Dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, 6)Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia; 7) W trakcie przerwy kawowej Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: kawę, herbatę, zimne napoje, ciastka a w przerwie obiadowej obiad drugie danie wraz napojem. 8) Wykonawca dokona zwrotu za przejazdy dla uczestniczek projektu, 6.Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny jest zobowiązany: 1) Przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą wymaganiami i warunkami określonymi w SIWZ; 2) Opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy szczegółowy program szkolenia, 3) Wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem szkolenia, która musi posiadać uprawnienia pedagogiczne, przebywać w miejscu odbywania zajęć. 4) Ubezpieczyć uczestników szkolenia od dnia rozpoczęcia szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy, 7. Prowadzenia dokumentacji z przebiegu szkolenia. 8.Wydania uczestnikom szkolenia dyplomu, świadectwa lub zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Część VI zamówienia- Zorganizowanie 3 - dniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjnego 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 3 dniowego wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla 17 osób. 2.W programie wyjazdu należy uwzględnić dziennie 4 godz. dydaktyczne zajęć z psychologiem, oraz możliwość indywidualnego spotkania 3.Celem wyjazdu jest umocnienie postaw społecznych uczestniczek projektu co może mieć pozytywny wpływ na funkcjonowanie w grupie i społeczeństwie oraz stworzy warunki do integracji ze społeczeństwem a wsparcie psychologa przyczyni się do osiągnięcia tego celu. 4.Zajęcia z psychologiem obejmują w szczególności; 1) Budowanie poczucia własnej wartości i obrona swoich praw 2) Rozwijanie umiejętności komunikacji w grupie; 3) Lepsze go zrozumienia powstawania konfliktów w grupie; 4) Uświadomienia jak ważne są zdrowe relacje między ludźmi; 5) budowania umiejętności respektowania i szanowania innych; 2.Termin realizacji zamówienia miesiąc wrzesień 2012 roku. 3. Miejsce wykonania zamówienia Zakopane i okolice. 4.Niniejsze zamówienie obejmuje; 1) Transport autokarowy uczestników ze Zwolenia do miejscowości w której przewidziane jest zakwaterowanie oraz przywóz do Zwolenia. Zamawiający wymaga aby transport odbywał się w pojeździe wyposażonym w klimatyzację oraz system nagłośnienia. 2) Zakwaterowanie wszystkich uczestników w pokojach 2, 3 lub 4 osobowych, każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażonym TV satelitarną radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, wodę mineralną, telefon, pokoje wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki. Wykonawca musi dysponować salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć z psychologiem. 3) Całodzienne wyżywienie dla uczestników, składające się z trzech posiłków, 4) Ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika wyjazdu na czas przejazdów i pobytu w ośrodku. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy w razie gdy taki wypadek zaistniał w trakcie szkolenia u osoby skierowanej, lub w trakcie przewozu tych osób. 6 )W razie potrzeby Wykonawca zapewni opiekę pielęgniarską lub lekarską polegającą na wezwaniu lekarza ośrodka lub dowiezienia uczestnika do przychodni/szpitala. Wszystkie koszty pomocy lekarskiej pokrywa Wykonawca 7)Uczestnikom nieodpłatnie zapewnić programy integracji społecznej w tym m.in. wieczorku zapoznawczego, wycieczek oraz innego typu atrakcji wraz z poczęstunkiem odpowiednim dla tego typu imprez. 8) Zamawiający w ramach przeprowadzonego wyjazdu przewiduje: pokrycie kosztów biletów kolejki linowej na Gubałówkę, spływ Dunajcem, zwiedzanie zamku w Nidzicy , zwiedzanie Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz pokrycie kosztów biletów wstępu, kosztów przewodnika, kosztów opłat parkingowych itp. 9) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów po zakończeniu wyjazdu niezbędnych przy realizacji projektu. Część VII zamówienia Warsztaty Autoprezentacji - kreowania wizerunku 1.Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest przeprowadzenie grupowych warsztatów z zakresu autoprezentacji dla 14 kobiet uczestniczek projektu w dwóch grupach, w wymiarze 24 godz. dydaktycznych dla każdej grupy , łącznie 48 godzin dydaktycznych. 2.Ogólne cele szkolenia - Poznanie założenia teorii związku miedzy nadawcą i przekazem - nabycie wiedzy dotyczącej struktury dobrej prezentacji; - opanowanie umiejętności technicznych w zakresie przygotowania i prowadzenia autoprezentacji; - nabycie umiejętności prowadzenia autoprezentacji w warunkach stresujących; - nabycie umiejętności praktycznych w zakresie doboru odpowiedniego stroju, makijażu, uczesania do poszukiwania pracy. 3. Program szkolenia: 1) Autoprezentacja a pierwsze wrażenie - rola wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym, rola pierwszego wrażenia, określenie swoich mocnych i słabych stron. 2 ) Budowanie wizerunku słowem - komunikacja werbalna ( jak mówić by nas słuchano, jak słuchać gdy do nas mówią, komunikacja niewerbalnam ( mowa ciała, sposoby przekazywania informacji, złe nawyki i metody zapobiegania im). 3) Tworzenie wizerunku zawodowego: savoir vivre w poszukiwaniu pracy, kreowanie własnego wizerunku, dobór odpowiedniego stroju do poszukiwania pracy i na co dzień, kolor i styl. 4) Stres - jak sobie z nim radzić ( sposoby radzenia sobie z tremą, jak reagować na sytuacje stresowe, techniki relaksacyjne) 5) Wizaż - zajęcia warsztatowe: - makijaż dzienny dla kobiet- makijaż wykonywany na kursantkach; - stylizacja fryzury - czynności wykonywane na kursantkach; 6) W ramach zajęć warsztatowych zostanie wykonywany makijaż oraz stylizacja fryzur 4. Termin wykonania zamówienia - październik 2012 r. 5. Kandydaci na szkolenie zostaną wyłonieni przez Zamawiającego. 6. Zagadnienia powinny być szczegółowo rozpisane w programie szkolenia, określające temat zajęć edukacyjnych. 7. Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 a 16.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w kolejno następujących po sobie dniach. 8.Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym. 9. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym. 10. Miejscem realizacji szkolenia jest miasto Zwoleń, istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego. 11. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez jednostkę szkoleniową składającym się z dwóch części : teoretycznej oraz warsztatowej. 12.Wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego, po podpisaniu umowy będzie przekazana przed terminem rozpoczęcia zajęć lista z wykazem osób zakwalifikowanych do szkolenia. 13. Wykonawca szkolenia zobowiązany jest do: 1) obowiązkowego wyposażenia uczestników szkolenia w następujące materiały szkoleniowe: ( zeszyt, długopis, kuferek z zestawem kosmetyków dla kobiet w ilości 1 sztuka dla każdej Pani, który musi zawierać: tusz do rzęs puder transparentny, paletę cieni, kredka do oczu, pomadka/błyszczyk, lusterko, pilnik do paznokci) Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność, a koszt niniejszych materiałów należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. 2) Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia 3) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy, 4) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom trakcie przerw między zajęciami : kawę, herbatę, zimne napoje, ciastka, a w przerwie obiadowej obiad (drugie danie + napój 5)Wykonawca dokona zwrotu za przejazdy dla uczestniczek projektu, 6) Prowadzenia dokumentacji z przebiegu szkolenia, 7).Wydania uczestnikom szkolenia dyplomu, świadectwa lub zaświadczenia. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach POKL oraz LOGO UE, EFS Egzamin powinien być wliczony w liczbę godz. szkolenia. 8)Właściwego oznakowania sal wykładowych ,list obecności, dzienników zajęć itp zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z EFS 9)Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania wymaganych dokumentów po zrealizowaniu warsztatów Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Doradztwo indywidualne i grupowe w zakresie Aktywnego poszukiwania pracy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp z o.o,, ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9846,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7789,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Trening umiejętności psychospołecznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp z o.o, Oś Słoneczne14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10912,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3996,02

  • Oferta z najniższą ceną: 3996,02 / Oferta z najwyższą ceną: 8216,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Trening kompetencji życiowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp z o.o, ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8018,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3388,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6972,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kurs bukieciarstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA,, ul. 1905 Roku 3J, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8446,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7982,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17850,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pracownik administracyjno - biurowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego Kielce, Centrum Kształcenia Zawodowego w Zwoleniu, ul. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6558,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8855,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8855,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16993,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zorganizowanie 3 - dniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o, ul.Rynek 7, 20-111 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9772,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9758,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9758,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23936,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Warsztaty Autoprezentacji - kreowania wizerunku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjno - Szkoleniowe MERITUM, ul.Przyjaciół 54, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5826,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3199,98

  • Oferta z najniższą ceną: 3199,98 / Oferta z najwyższą ceną: 13328,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.