eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Sikorskiego 17 w Skarżysku-Kamiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Skarżysko-Kamienna: Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Sikorskiego 17 w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 161588 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Przedszkoli , ul. Okrzei 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 252 48 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Sikorskiego 17 w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót został szczegółowo określony w przedmiarze robót i projekcie technologicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i obejmuje między innymi: roboty rozbiórkowe wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych roboty malarskie pokrywanie podłóg i ścian, układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach , wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej ,wymiana instalacji elektrycznej Przedmiot umowy obejmuje dostawę i montaż materiałów przez Wykonawcę. Roboty winny być wykonane siłami własnymi i z materiałów własnych Wykonawcy, bez udziału podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 55.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy 3 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota te została wykonana należycie, 4 udzielą co najmniej 10 lat gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem wynikającym z art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców metodą spełnia nie spełnia i jeżeli zajdą okoliczności wskazane w SIWZ wykluczy Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /spółka cywilna /konsorcjum /należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia składa każdy wykonawca. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do oferty. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem wartością robotą stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazy winny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zostały wykonany należycie. Z dokumentów musi jednoznacznie wynikać określenie przedmiotu zamówienia, wartość robót brutto oraz data i miejsce wykonania roboty, którą dany dokument dotyczy oraz stwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. Dokument winien być podpisany przez osobę uprawnioną. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do oferty. Do załącznika nr 3 należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 118 i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2000r. Nr 5 poz. 42, z późn. zmianami wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw, a także zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tj.: a decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy b aktualne zaświadczenie z właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie przez Niego wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, b nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny być wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. Inne dokumenty wymagane od Wykonawców: Pisemne oświadczenie, że Wykonawca udzieli co najmniej 10 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Nie przedłożenie w ofercie ww oświadczenia spowoduje odrzucenie oferty. Oświadczenia, że 1 oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a ceny jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze podane w ofercie, pozostaną niezmienne do końca trwania umowy bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację 2 akceptuje warunki płatności zgodnie z wymogami określonymi w projekcie umowy 3 roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi i z materiałów własnych , bez udziału podwykonawców, w terminie do dnia 2009, 4 osobą odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu zamówienia wyznaczony jest kierownik budowy imię i nazwisko posiadający uprawnienia budowlane nr nr uprawnień w specjalności przynależny do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5 dokonał wizji lokalnej na placu budowy oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje dot. wykonania robót i sporządzenia oferty, 6 na wykonane roboty i użyte materiały udzieli gwarancji na okres podać liczbę lat liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń 7 zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń 8 akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 9 uważa się za związanego ofertą w ciągu 30 dni ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Przedszkoli Publicznych ul. Okrzei 4 26-110 Skarżysko-Kamienna Numer telefonu i fax: ( 041)252 48 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Przedszkoli Publicznych ul. Okrzei 4 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.