eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-20/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Morawica: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-20/2012
Numer ogłoszenia: 161581 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195354 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-20/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 2.1. Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe: odbicie tynków na ścianach i sufitach, zerwanie posadzek izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, wykucie bruzd, sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych, rozebranie ścianek z luksferów. b) roboty wykończeniowe: wymurowanie ścian z cegły, wykonanie ścianek z karton-gipsu oraz z pustaków szklanych, wykonanie nowych tynków, posadzek, gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, montaż podokienników wewnętrznych, wymiana nadproży, wykonanie otworu w stropodachu i zamontowanie włazu dachowego. c) montaż stolarki drzwiowej i okiennej. d) remont klatek schodowych (schody wewnętrzne). 2.2. Montaż dźwigu: a) dostawa i montaż windy łóżkowej, b) dostawa i montaż dźwigu. 2.3. Roboty elektryczne zewnętrzne: ułożenie kabla w wykopach od stacji trafo do rozdzielni głównej w pawilonach B i C. 2.4. Remont schodów zewnętrznych. 2.5. Technologia (dostawa i montaż): a) lada, dozowniki, pojemniki, b) rolety, folie, c) regały, stoły kuchenne, zlewy lodówki, szafy, zmywarka, d) listwy, narożniki, poręcze, odbojnice, zabezpieczenia drzwi i słupów. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja: 3.1. Projekt budowlano-wykonawczy - architektura, konstrukcja, opinia techniczna. 3.2. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje sanitarne. 3.3. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje elektryczne. 3.4. Projekt budowlano-wykonawczy - system sygnalizacji pożaru. 3.5. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje teletechniczne. 3.6. Projekt budowlany - przyłącza kanalizacji technologicznej. 3.7. Dodatek do opinii geotechnicznej o warunkach posadowienia budynków. 3.8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.9. Dokumenty pomocnicze: - Przedmiar robót. - Projekt budowlano-wykonawczy - projekt zagospodarowania. - Projekt budowlano-wykonawczy - technologia. 4. Główne i pomocnicze kody CPV: 45.11.13.00-1, 45.22.32.00-8, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.31.30.00-4, 45.31.00.00.-3, 45.45.31.00-8, 45.42.11.53-1. 5. Zastosowane w dokumentacji Zamawiającego wymienionej w pkt. 3 preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia oraz zapewnieniu jego pełnej sprawności technicznej i jakościowej. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę, co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie wyłączonym z użytkowania, na którym zawieszono część prac z etapu I (wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, ppoż. oraz teletechnicznych) w celu uniknięcia kolizji z technologią wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną w II etapie. Dokończenie robót instalacyjnych etapu I nastąpi w trakcie realizacji robót budowlanych II etapu. W związku z powyższym wykonawca robót musi podjąć współpracę z Wykonawcą robót etapu I w celu bezkolizyjnego prowadzenia robót budowlanych etapu II gwarantując tym samym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. 7. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż. 8. Roboty powinny być wykonywane pod kierownictwem uprawnionego Kierownika Budowy, zgodnie ze zleconym zakresem (etap II) oraz wymaganiami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski oraz wskaże punkt poboru energii elektrycznej i wody. Koszty za w/w media będą ustalone na podstawie zużycia wskazanego przez zainstalowane opomiarowanie lub ryczałtowo wg cen mediów obowiązujących w czasie dostawy. Kosztami za media zużyte w trakcie trwania umowy łącznie z ilością odprowadzanych ścieków równoważną ilości zużytej wody obciążony będzie Wykonawca po dokonanym odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 10. Okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia musi wynosić 36 miesięcy. Termin rękojmi jak i gwarancji jakości liczony jest od daty odbioru końcowego zadania. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia umownego zakresu przedmiotu zamówienia. 12. Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko wykonawcy. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy Pzp przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. 14. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie zamówienia. 15. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma możliwość odbyć wizję lokalną potwierdzoną protokołem spisanym w siedzibie Zamawiającego. Wizję lokalną Wykonawca może odbyć w uzgodnionym z Zamawiającym terminie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.22.32.00-8, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.31.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.45.31.00-8, 45.42.11.53-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. - Termomodernizacja budynków Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy wraz z modernizacją systemu grzewczego i wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Działanie 4.2. Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tyrała Jan - Budowlane Prace Izolacyjne, Ociesęki 87, 26-035 Raków, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1766064,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2171251,12

  • Oferta z najniższą ceną: 2171251,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3153604,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.