eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Wykonanie projektu budowlanego dla budynku przy ul. Sikorskiego 39 w Gorzowie Wlkp. - rejon ADM 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Gorzów Wielkopolski: Wykonanie projektu budowlanego dla budynku przy ul. Sikorskiego 39 w Gorzowie Wlkp. - rejon ADM 3
Numer ogłoszenia: 161543 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135019 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego dla budynku przy ul. Sikorskiego 39 w Gorzowie Wlkp. - rejon ADM 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : -przeniesienie wejścia do budynku ze ściany szczytowej na ścianę od strony podwórka przy ulicy Sikorskiego 39 w Gorzowie Wlkp. Do obowiązków projektanta należy uzyskanie pozwolenia na budowę. Termin realizacji : 2 miesiące od podpisania umowy Zakres opracowania: Projekt budowlany - 4 egz. -Kosztorys inwestorski w wersji pełnej i uproszczonej - 2 egz. -Przedmiar/oferta cenowa w wersji pełnej i uproszczonej - 4 egz. -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wyko-nania robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16. Września 2004 r. ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz 1133) oraz zawierać informację do-tyczącą BIOZ (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie infor-macji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (DZ. U. Nr 120, poz 1126) Kosztorysy inwestorskie muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania pla-nowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w progra-mie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) Autorzy dokumentacji projektowej zobligowani będą do stałej współpracy z zamawiającym w trakcie prowa-dzonych w przyszłości postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych na wykonanie robót budowla-nych w zakresie objętym daną dokumentacją projektową. Dokumentacja projektowa stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia dla wykonawstwa robót objętych po-szczególnymi projektami, w związku z czym musi być zgodna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicz-nych w szczególności przepisami zawartymi w Rozdziale 2 ustawy. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z innymi przepisami techniczno - budowlanymi określonymi w drodze rozporządzenia przez właściwych ministrów, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa w całości musi być dostarczona zamawiającemu także w wersji elektronicznej - 2 kpl. (PDF). Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez projektanta dla celów zamówień publicznych. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu na służyć..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MMHC sp. z o.o., ul. Dzika 23, 43-215 Jankowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8080,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.