eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Pobiedziska: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 161529 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska, na podstawie Uchwał Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska. 2. Na przygotowany projekt planu zagospodarowania przestrzennego składać się będą: a) projekt tekstu planu miejscowego (tekst uchwały) wraz z uzasadnieniem; b) projekt załącznika graficznego do uchwały (rysunek planu stanowiący zał. nr 1 do uchwały); c) projekt rozstrzygnięcia uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu miejscowego (stanowiący zał. nr 2 do uchwały); d) projekt rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych (stanowiący zał. nr 3 do uchwały); e) prognoza oddziaływania na środowisko do projektu planu miejscowego; f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 3. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 778 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587). 4. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. 5. Na mapy pomocnicze określone w punkcie 4 składać się będą: 1) mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą ); 2) mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą ); 3) mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą ); 4) mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą ); 5) mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą ); 6) mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000. 6. Podkłady map ewidencyjnych lub map zasadniczych do sporządzenia map pomocniczych zostaną udostępnione przez Zamawiającego w wersji map cyfrowych ( mapa ewidencyjna z nadaną georeferencją lub baza danych mapy zasadniczej w postaci pliku *.shp). 7. Zamawiający udostępni wypisy z rejestru gruntów do sporządzenia map pomocniczych. Wykonawca będzie zobowiązany do należytego zabezpieczenia danych zawartych w wypisach z rejestru gruntów. 8. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie inwentaryzacją terenu sporządzoną przez Wykonawcę objętego opracowaniem planu miejscowego wraz ze sporządzeniem dokumentacji fotograficznej zabudowy znajdującej się na obszarze opracowania i wypełnieniem tabeli do inwentaryzacji (tabela w załączniku). 9. Wykonawca na podstawie przygotowanych map pomocniczych i inwentaryzacji terenu przedstawi nieruchomości (działki), które należy wyłączyć z opracowania planu miejscowego ze względu na niezgodność ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska, wydane decyzje o warunkach zabudowy lub nieobowiązujący ogólny plan zagospodarowania przestrzennego. 10. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również przygotowanie wzorów pism przewodnich wraz z rozdzielnikiem , a także ogłoszeń i obwieszczeń do przystąpienia do sporządzania planu miejscowego oraz przekazania projektu planu miejscowego do uzgodnień i opiniowania. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wykazów: wniosków, uzgodnień, opinii, uwag złożonych do procedury projektu planu miejscowego wraz z projektem ich rozstrzygnięcia. Materiały (wnioski, uzgodnienia, opinie i uwagi) do przygotowania wykazów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego drogą elektroniczną w formacie plików *.pdf. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej działającej przy Burmistrzu Miasta i Gminy Pobiedziska, każdorazowo podczas dyskusji publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu miejscowego, a także podczas podejmowania rozstrzygnięcia złożonych wniosków i uwag do procedury planu miejscowego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania kompletu dokumentów w celu przeprowadzenia procedury zmiany przeznaczenia terenów rolnych na cele nierolnicze oraz terenów leśnych na cele nieleśne, jeżeli będzie to wynikało z przygotowanego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 14. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również przygotowanie kompletu dokumentów, po podjęciu przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego lub jego części, w celu przekazania procedury do Wojewody Wielkopolskiego celem sprawdzenia jej z przepisami prawa.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że w ostatnich trzech latach przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni: a) Zadanie nr 1,2,3,4,5 - minimum 2 ha b) Zadanie nr 6,7,8,9,10,11 - minimum 20 ha c) w przypadku składania oferty na kilka zadań np. 1, 3,5,7,8 - min. 20 ha Dowodem realizacji wskazanych w wykazie planów będzie poświadczenie wraz z danymi dotyczącymi daty publikacji wykonanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (oraz nr Dziennika Urzędowego).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) tj. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania minimum 2 osobowym zespołem projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2016, poz. 778 ze zm.) Każda ze wskazanych osób musi mieć minimum 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas opracowania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy jest załącznikiem do niniejszego SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (w tym także realizacji poszczególnych etapów zamówienia), o którym mowa w § 1 , § 4 oraz § 7 umowy w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego ustaleń opisanych w treści § 3 umowy lub zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, skutkujących czasowym przerwaniem prac lub wydłużeniem procedury formalno-prawnej spowodowaną np. rozstrzygnięciami wniesionych do projektu planu uwag, podjęcie przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwał o stwierdzeniu konieczności dokonania zmian w projekcie planu, a także zmian w obowiązujących przepisach prawa. 4. Zmiana terminu z przyczyn opisanych w ust. 3 wymaga odrębnych ustaleń Zamawiającego i Wykonawcy dokonanych w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Wykonawca ma prawo domagać się od Zamawiającego zmiany terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa, dotyczących trybu i sposobu opracowania projektu planu będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów, niezbędnych do uchwalenia projektu planu. 6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W razie odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonany i odebrany przez Zamawiającego etap przedmiotu umowy. 7. W wypadku pojawienia się konieczności ponownego wyłożenia projektu planu termin realizacji umowy może zostać przedłużony o czas wyłożenia, co wymaga sporządzenia przez strony aneksu do umowy. 8. Wykonawca ma prawo zmiany lub rezygnacji z podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie posiada zasoby w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę w ofercie, w trakcie realizacji umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania, w formie pisemnej, przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczących postępowania przetargowego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 10. Zamawiający przewiduje zmianę innych postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług. 11. Zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dz. 174 ark 25 w Pobiedziskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XVI/118/2015 z dnia 24 września 2015 r. Obszar opracowania ca 0,0994 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska dla terenu działki dz. 100/4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XX/170/2015 z dnia 21 grudnia 2015 r. Obszar opracowania ca 0,2438 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów działalności gospodarczej - dz nr ewid. 94/2 w Kocanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XVI/116/2015 z dnia 24 września 2015 r. Obszar opracowania ca 1,8932 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych we wsi Promno, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XII/93/2015 z dnia 18 czerwca 2015 r. Obszar opracowania ca 0,9112 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie węzła przesiadkowego Poznańskiej Kolei Matropolitalnej w Pobiedziskach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XXVI/227/2016 z dnia 29 marca 2016 r. Obszar opracowania ca 3,9301 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego między jeziorami w Pobiedziskach, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XVI/115/2015 z dnia 24 września 2015 r. Obszar opracowania ca 12,89 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części arkusza 27 w Pobiedziskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XXVI/226/2016 z dnia 29 marca 2016 r. Obszar opracowania ca 7,4987 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie węzła przesiadkowego w Kocanowie, gmina Pobiedziska w ramach Poznańskiej Kolei Metropolitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XX/172/2015 z dnia 21 grudnia 2015 r. Obszar opracowania ca 23,5628 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego układu komunikacyjnego w Jerzykowie, Biskupiach i Bugaju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XXVII/235/2016 z dnia 21 kwietnia 2016 r. Obszar opracowania ca 12,2 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 250.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opracowanie projektu częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części miasta Pobiedziska pomiędzy Skansenem Miniatur a ul. Główną w Pobiedziskach oraz części obrębu Główna, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XVI/114/2015 z dnia 24 września 2015r. Obszar opracowania 15,22 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 200.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu usług w rejonie ulic: Fabryczna, Długa, Rolna, Gajowa w Pobiedziskach, na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XIV/98/2015 z dnia 25 sierpnia 2015r. Obszar opracowania ca. 45,04 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 200.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas opracowania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.