eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach UZP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Warszawa: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach UZP
Numer ogłoszenia: 16150 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 4587777, fax (022) 4587700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach UZP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach UZP, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1) własnym sprzętem, 2) zakupuje na własny koszt; środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, 3) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, 4) Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika danego obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku, 5) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 6) wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Urzędu (8.15 - 16.15 w dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania, 7) kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane sprzętem i środkami chemicznymi Wykonawcy zakres kompleksowego sprzątania obejmuje: dostarczanie i uzupełnianie środków zapachowych do 16 toalet (na jedną toaletę przypada około 12 osób) zlokalizowanych w budynku przy Al. Szucha 2/4 na piętrach: I, II, III oraz w budynku przy ul. Bagatela 12 na IV i V piętrze i pomieszczeniach biurowych w lokalu nr 20,37,39 i nr 41 przy Al. Szucha 2/4. 8) Wykonawca będzie kupował i dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy we własnym zakresie, 9) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem ww usługi. 10) przed opracowaniem oferty konieczne jest obejrzenie pomieszczeń UZP

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis oceny spełnienia warunków: A) Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 5 osób, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. B) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1 000 m². C) Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej jednym urządzeniem pozwalającym wykonać usługi prania wykładzin oraz przynajmniej jednym urządzeniem pozwalającym wykonać usługi prania tapicerki meblowej oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czynności w powierzonych obiektach. D ) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartość co najmniej 80 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: 1. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 3. Wypełniony Formularz cenowy - zał. nr. 6 do oferty. 4. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr. 3 do oferty. 5. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty. 6. Wykaz środków czystości i sprzętu, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia zał. nr. 5 do oferty 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: A) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1, 7 powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4 00-582 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: kancelaria UZP pok. 18, al. Szucha 2/4 00 - 582 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami wraz ze wskazaniem przez zamawiającego osób upoważnionych do kontaktów: 1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Imię i nazwisko: Ewa Grządziela Stanowisko służbowe: Specjalista ds. zamówień publicznych Nr telefonu: (022) 458-77-09 Nr pokoju (w siedzibie zamawiającego): 108 Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące postępowania: 8:00 - 13:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.