eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › budowa Bloków Operacyjnych i Centralnej Sterylizatorni - IV etap budowy w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-29

POZYCJA 16149

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: budowa Bloków Operacyjnych i Centralnej Sterylizatorni - IV etap budowy w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce, Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu, do kontaktów: Norbert Gill, Ewa Filipiak, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 848 10 11, fax 061 848 49 90/91, e-mail: efilipiak@raszeja.poznan.pl, www.raszeja.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Bloków Operacyjnych i Centralnej Sterylizatorni - IV etap budowy w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Budowa Bloków Operacyjnych i Centralnej Sterylizatorni - IV etap budowy w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu. Dokończenie budowy pomieszczeń Bloku Operacyjnego na I piętrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Przedmiot i zakres robót budowlanych. Przedmiotem planowanego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla przedsięwzięcia pn.: "Budowa Bloków Operacyjnych i Centralnej Sterylizatorni - IV etap" jest zakres prac obejmujący wykonanie robót wykończeniowych na I piętrze istniejącego budynku Bloków Operacyjnych i Centralnej Sterylizatorni w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2. 2. Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę (roboty tymczasowe i towarzyszące). W celu przygotowania terenu pod budowę należy wykonać tymczasowe ogrodzenie oraz zabezpieczyć użytkowane kondygnacje przed kurzem budowlanym. 3. Informacje o terenie budowy. Organizację robót budowlanych, zaplecza budowy, organizację ruchu oraz zabezpieczenie chodników i jezdni Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją i placem budowy ustala we własnym zakresie. 4. Definicje pojęć i określeń nigdzie wcześniej niezdefiniowane. Roboty budowlane określone w niniejszej specyfikacji obejmują ogólnie znane pojęcia i określenia dotyczące wznoszenia obiektu w systemie tradycyjnym. 5. Właściwości wyrobów budowlanych. Wszelkie wyroby budowlane użyte do realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania ustawy Prawo Budowlane. 6. Sprzęt i maszyny niezbędne lub zalecane do wykonania robót budowlanych zgodnie z założoną jakością. Maszyny i sprzęt niezbędne do wykonania robót obejmują zestaw podstawowych maszyn i elektronarzędzi dla wznoszenia budynków w systemie tradycyjnym. 7. Środki transportu. Dostawy materiałów winny się odbywać przy użyciu sprzętu nie przekraczającego dopuszczalnego tonażu dla pojazdów dopuszczonych do ruchu na ul. Mickiewicza w Poznaniu. 8. Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych. Wykonanie robót budowlanych dotyczy robót wykończeniowych bloku operacyjnego znajdującego się na I piętrze w istniejącym budynku Bloków Operacyjnych i Centralnej Sterylizatorni w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2, a w szczególności: 8.1. Roboty budowlane wykończeniowe dotyczą następujących zakresów prac: - podłoża, izolacje i posadzki, - tynki, okładziny i oblicowania ścian, - sufity podwieszane, - stolarka drzwiowa, - montaż osprzętu specjalistycznego. 8.2. Roboty instalacyjne dotyczą: - wewnętrzna instalacja wodnokan. i c.w.u., - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - instalacje elektroenergetyczne, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja zasilania dedykowanego dla okablowania strukturalnego wraz z okablowaniem strukturalnym, - instalacja gazów medycznych. 9. Warunki techniczne wykonania i odbioru zasadniczych grup robót. Zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 10. Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót. Zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 11. Opis sposobu odbioru robót budowlanych. Zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Dokumenty odniesienia. Podstawą wykonania robót budowlanych jest dokumentacja budowlano-wykonawcza oraz aktualna decyzja pozwolenia na budowę . Podstawą prawną wykonania i odbioru robót jest min.: ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. jedn. Dz.U. z 1998 r. Nr 21 poz.94 z późn.zm.), art.21 "a" ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2000 r. Nr 106 poz.1126 z późn.zm.), ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U.Nr 122 poz.1321 z póź.zm.), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. Nr 151 poz.1256), rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie szczególnych zasad szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.Nr62 poz. 285), rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej (Dz.U.Nr 62 poz. 287), rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie rodzajów prac, które powinny być wykonywane przez co najmniej dwie osoby (Dz.U.Nr 62 poz. 288), rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 29 maja 1996 r. w sprawie uprawnień rzeczoznawców do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad opiniowania projektów budowlanych, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz trybu powoływania członków Komisji Kwalifikacyjnej do Oceny Kandydatów na Rzeczoznawców (Dz.U.Nr 62 poz. 290), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U.Nr 60 poz. 278), rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.Nr 129 poz. 844 z póź.zm.), rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 20001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U.Nr 118 poz. 1263), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2002 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U.Nr 120 poz. 1021), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U.Nr 47 poz. 401). 1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw - ZOZ Poznań- Jeżyce, Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.41 - Sale operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.41 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000,00 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 18.000,00 pln, gwarancja należytego wykonania umowy - 5%. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności - 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Krajowy Rejestr Sądowy lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500.000,00 pln, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (nie mniej niż 50 osób) w tym liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZOZ V-2/ZP pn/8/2006/1. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.05.2006, cena - 24,40 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub płatne w siedzibie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.05.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.05.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, świetlica szpitalna - II piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.