eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa materiałów stomatologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Warszawa: dostawa materiałów stomatologicznych
Numer ogłoszenia: 16148 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, fax 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów stomatologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa : wierteł, frezów, wypełnień światłoutwardzalnych , materiałów stosowanych w stomatologii zachowawczej, środków znieczulających, materiałów stosowanych w protetyce,jednorazowych i zestawów stomatologicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne Oryginalny kod CPV: 33.13.12.00 - Stomatologiczne igły do szycia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.12.00 - Stomatologiczne igły do szycia Oryginalny kod CPV: 33.13.13.00 - Stomatologiczne przyrządy jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.13.00 - Stomatologiczne przyrządy jednorazowego użytku Oryginalny kod CPV: 33.13.15.10 - Wiertła stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.15.10 - Wiertła stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.13.16.00 - Przyrządy do wypełnień stomatologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.16.00 - Przyrządy do wypełnień stomatologicznych Oryginalny kod CPV: 33.13.30.00 - Akcesoria do odcisków stomatologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.30.00 - Akcesoria do odcisków stomatologicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Prawa zamówień publicznych. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowania i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r Dz. U. Nr 87, poz. 605 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda złożenia: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.koncesji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: 1. Próbki na poz. 24 i 25 formularza asortymentowo-cenowego - pakiet nr 9 2. Próbki na poz. 1 formularza asortymentowo-cenowego - pakiet nr 12

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - pokój 11.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 12:30, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wiertła stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiertła stomatologiczne na turbinę i na kątnicę w pakiecie nr 1 (180 sztuk) w pakiecie nr 2 (200 sztuk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.12.00-9, 33.13.13.00-0, 33.13.15.10-5, 33.13.16.00-3, 33.13.30.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki znieczulające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: znieczulenia zawierające chlorowodorek i lidokainę 190 op. a 100 szt. igły stomatologiczne 100 op. a 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.12.00-9, 33.13.13.00-0, 33.13.15.10-5, 33.13.16.00-3, 33.13.33.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.