eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont dachów i elewacji wraz z dociepleniem budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Wrocław: Remont dachów i elewacji wraz z dociepleniem budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31.
Numer ogłoszenia: 161429 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów i elewacji wraz z dociepleniem budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i elewacji wraz z dociepleniem budynku Przedszkola nr 71 przy ul Kiełczowskiej 31 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Remont dachu oraz instalacji odgromowej polegający na: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie nowych obróbek blacharskich, c) wykonanie nowych rynien i rur spustowych wraz z częścią żeliwną i czyszczakiem d) wyprowadzenie ponad dach wentylacji grawitacyjnej e) wymiana wentylatorów wentylacji mechanicznej, f) wykonanie nowego pokrycia dachu wraz dociepleniem stropodachu g) demontaż i montaż nowego wyłazu na dach, h) demontaż i ponowny montaż anten i innych urządzeń technicznych i) wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z częścią elektryczną projektu wraz z wykonaniem pomiarów, j) montaż modułów STOP - PTAK k) udrożnienie kanalizacji deszczowej do pierwszej studzienki. 2) Remont elewacji polegający na: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie izolacji pionowej fundamentów (z wyłączeniem już wykonanej), c) wykonanie opaski wokół budynku (z wyłączeniem już wykonanej), d) wykonanie elewacji wraz z dociepleniem, e) wymiana parapetów, f) wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym do budynku na istniejącej konstrukcji, g) wymiana drzwi wejściowych głównych do przedszkola, h) remont wejścia bocznego do mieszkania służbowego i do piwnicy ze schodami i wykonaniem nowych daszków, i) demontaż i ponowny montaż: alarmu, dzwonka przy drzwiach wejściowych, pogodynki, anten, oświetlenia, j) wymiana nawierzchni chodnika przy budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 1) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) branżowymi kierownikami robót którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 2) posiadają niezbędną wiedząęi doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali: minimum 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie remontu dachów z pokryciem papowym, wraz z dociepleniem, oraz minimum 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie remontu elewacji wraz z termomodernizacją, odpowiadające wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 600.000,00 zł. 4) udzielą minimum 60 miesięcznej gwarancji na remont dachu oraz 36 miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty objęte przedmiotem zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 5) Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy: a) ustanowią pełnomocnika, b) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 Pzp. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) 2) Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy , branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) *) 6) Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia *) 7) Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) 9) Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) *) 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) 11) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 12) Dowód wniesienia wadium *) Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 326.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.