Kraków: zamówienie na usługi ochrony
Numer ogłoszenia: 16139 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze , ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 25 47 000, faks 0-12 267 40 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/uskrakow-podgorze
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na usługi ochrony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony obiektu, zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Wadowickiej 10, stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego Kraków - Podgórze, Izby Skarbowej w Krakowie i Regionalnego Ośrodka Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Krakowie oraz znajdujących się w nim osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: 1)stałej, pełnionej przez jednego pracownika ochrony przez 24 godziny na dobę (w systemie zmianowym) we wszystkie dni tygodnia oraz dodatkowo drugiego pracownika we wszystkie dni pracy Urzędu Skarbowego Kraków - Podgórze i Izby Skarbowej w Krakowie w następujących godzinach: od 6.30 do 18.15 w poniedziałki, od 6.30 do 16.00 w pozostałe dni tygodnia; 2)polegającej na monitorowaniu (stałym dozorze) sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku przy ul. Wadowickiej 10; w okresie od 1 marca 2010 r. do 28 lutego 2011 r. Przewidywana ilość usług: łączny czas służby pracownika ochrony 8760 godz., łączny czas służby dodatkowego pracownika ochrony 2585,75 godz., monitoring - 12 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności posiadają koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub nadal realizują w sposób należyty, co najmniej trzy zamówienia w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej i monitoringu obiektów, w których prowadzona jest działalność o charakterze administracyjno - biurowym, o wartości co najmniej 120.000 PLN (brutto) każde; 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują co najmniej: a)wyposażeniem i urządzeniami umożliwiającymi realizację usługi monitoringu (stałego dozoru) sygnałów z lokalnego systemu alarmowego, w sposób opisany w rozdziale II ust. 4 pkt 3 SIWZ, b)urządzeniami zapewniającymi bezprzewodową łączność pracowników ochrony z centrum dyspozycyjnym wykonawcy, c)osobami umożliwiającymi realizację usług ochrony fizycznej i monitoringu w sposób opisany w rozdziale II ust. 4, 5 i 6 SIWZ, w tym posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (pracownicy pełniący służbę na obiekcie) i drugiego stopnia (pracownicy nadzoru); 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale V, dostarczone przez Wykonawców. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z wykonawców powinien przedłożyć: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, osoby fizyczne - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć: 1)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, wymienione w rozdziale IV SIWZ; 2)w celu potwierdzenia warunków udziału, wymienionych w rozdziale IV ust. 1 SIWZ pkt 1 - aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia; 3)w celu potwierdzenia warunków udziału, wymienionych w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 4)w celu potwierdzenia warunków udziału, wymienionych w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ: a)wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami; 5)w celu potwierdzenia warunków udziału, wymienionych w rozdziale IV ust. 1 pkt 4 SIWZ - opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (fakt opłacenia polisy powinien wynikać z jej treści lub być udokumentowany załączonym dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia). 3.W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców powinien przedłożyć oświadczenie, że oferowane przez niego usługi spełniają te wymagania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/uskrakow-podgorze.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków - Podgórze, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, pok. 222 lub 408.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków - Podgórze, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Kompleksowa obsługa prawna i finansowa Projektu pn. "Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina Światowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty",
- Zamieszczanie ogłoszeń w prasie o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
- Budowa Popradzkiego Centrum Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska i siedziby Oddziału ZPKWM w m. Rytro
- Dostawa testów diagnostycznych
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW - PROBÓWKI I SZKIEŁKA
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- "Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Lipnie."
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- Usługa całodobowej ochrony nieruchomości Business Park Nad Drwiną położonej przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część -1) oraz nieruchomości przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część-2)
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.