eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miasta Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Zamość: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 161377 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miasta Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji centrali telefonicznej zlokalizowanej w Zamościu przy ul. Rynek Wielki 13 oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej w latach 2010 - 2013 na rzecz Urzędu Miasta Zamość w kompleksie budynków w Zamościu - Rynek Wielki 13 oraz budynkach przy ul. Pereca14, Pereca 12, Orla 5. 2. W lokalizacji głównej ul. Rynek Wielki 13. Świadczenie usług telekomunikacyjnych realizowane za pomocą 2 dostępów ISDN PRA (30B+D) z sygnalizacją DSS1, z usługą DDI oraz z gwarancją, jakości. Wyposażenie Zamawiającego w nową, objętą gwarancją fabryczną na 3 lata, centralę telefoniczną PABX, pod realizację 2 usługi PRA. 3. W pozostałych lokalizacjach świadczenie usług telekomunikacyjnych, realizowanych za pomocą dostępów ISDN BRA oraz linii telefonicznych analogowych PTSN 4. Opis istniejącej struktury telekomunikacyjnej 4.1. Zamawiający posiada obecnie w dyspozycji kilka różnych lokalizacji obiektów własnych posiadających zakończenia sieci operatora (TPSA). Obecnym dostawcą usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej jest Telekomunikacja Polska S.A. Część infrastruktury telekomunikacyjnej funkcjonuje w obiekcie włączonym do rejestru zabytków. W przypadku konieczności instalacji urządzeń, Wykonawca musi uzyskać wymagane prawem pozwolenia. 4.2. Dane odnośnie struktury ruchu (przeciętny ruch miesięczny): a) Ruch lokalny 11.000 minut b) Ruch międzystrefowy: 3500 minut c) Połączenia z telefonów stacjonarnych do sieci komórkowych: 3000 minut d) Ruch międzynarodowy 200 minut W poniższej tabeli podano lokalizacje i typy łącz dla poszczególnych numerów (wszystkie numery ze strefy Zamość, numer kierunkowy 84), przy czym 15 linii ISDN. numer telefonu adres zakończenia sieciowego typ zakończenia 84 677 03 00 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN PRA 84 639 20 84 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 639 20 86 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 639 20 63 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 638 58 70 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 638 42 96 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D numer telefonu adres zakończenia sieciowego typ zakończenia 84 639 32 86 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 638 64 48 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 639 93 41 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 638 68 02 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 638 42 07 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D 84 638 11 22 Zamość Rynek Wielki 13 ISDN 2B+D numer telefonu adres zakończenia sieciowego typ zakończenia 84 627 14 01 84 627 17 39 Zamość Pereca 14 ISDN 2B+D 84 638 13 10 Zamość Pereca 12 ISDN 2B+D 84 638 15 28 Zamość Orla 5 ISDN 2B+D 5. Podstawowy opis przedmiotu zamówienia 5.1. Zakres przedmiotu zamówienia: 5.1.1. Wyposażenie Zamawiającego w infrastrukturę telekomunikacyjną w postaci cyfrowego systemu komutacyjnego (cyfrowej centrali telefonicznej lub wyniesionego modułu centrali telefonicznej Wykonawcy), 5.1.2. Dołączenie dostarczonego systemu telekomunikacyjnego do nadrzędnej centrali telefonicznej Wykonawcy cyfrowymi traktami transmisyjnymi, 5.1.3. Świadczenie telekomunikacyjnych (telefonicznych) usług połączeniowych w wewnętrznej sieci Zamawiającego (w ramach połączeń w obszarze jednej lokalnej centrali telefonicznej), 5.1.4. Usługi telekomunikacyjne muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5.1.5. Świadczone usługi winny obejmować przede wszystkim: a) usługi telefoniczne: połączenia lokalne i strefowe, połączenia międzystrefowe, połączenia do sieci komórkowych, połączenia międzynarodowe, połączenia do sieci teleinformatycznych; b) realizację bezpłatnych połączeń pomiędzy wszystkimi numerami wewnętrznymi objętymi niniejszym zamówieniem - w obszarze zainstalowanej centrali telefonicznej, przekazywanie połączeń przychodzących między numerami wewnętrznymi centrali oraz przenoszenie wywołań na inne wewnętrzne numery centrali; c) możliwość uruchomienia usług faksowych (G3) i modemowych według potrzeb; d) realizację połączeń z numerami alarmowymi, skróconymi i infoliniami. Dla wszystkich numerów Zamawiający przewiduje blokadę połączeń o podwyższonej płatności (typu 0-70..., 0-30..., 0-40...) przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego. 5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia w okresie trwania umowy dodatkowych numerów abonenckich w ilości maksymalnie do 200 sztuk w jednym ciągu DDI. 5.3. Zamawiający wymaga zastosowania sekundowego naliczania opłat za realizowane połączenia, obejmującego rzeczywisty czas połączenia, bez żadnych dodatkowych opłat (np. za inicjację połączeń). 5.4. W ramach realizacji łączy PRA, wymaga się od Wykonawcy dojścia włóknem światłowodowym, Zamawiający wyklucza możliwość świadczenia usługi, w ramach transmisji po parach miedzianych lub z wykorzystaniem systemów radiowych. 5.5. Zamawiający wyklucza możliwość świadczenia usług telekomunikacyjnych z użyciem technologii VoIP, TDMoIP oraz bramek GSM. 5.6. W złożonej ofercie powinien być zawarty projekt koncepcyjny systemu telekomunikacyjnego, pozwalający na sprawdzenie zaproponowanych rozwiązań w zakresie spełniania wymagań określonych w Siwz Projekt koncepcyjny powinien zawierać co najmniej schemat funkcjonalny i specyfikację techniczną urządzeń oraz wymagania dotyczące przyłączanych do systemu stacji abonenckich 6. Wymagania techniczne Zainstalowany system telekomunikacyjny musi posiadać: 6.1. centralę telefoniczną wyposażoną w: 176 portów abonenckich w tym: 16 portów cyfrowych oraz 160 portów analogowych, a także lokalny system zarządzania umożliwiający realizowanie funkcji administrowania systemem, 6.2. możliwość podłączenia, co najmniej 1728 numerów abonenckich oraz możliwość rozbudowy w celu podłączenia kolejnych numerów abonenckich, 6.3. możliwość bezpośredniego wybierania numerów wewnętrznych (DDI - skrócone wybieranie - ostatnie cztery cyfry numeru), 6.4. Infolinia system wielopoziomowego menu głosowego, 6.5. prezentację numeru abonenta wywołującego (CLIP), 6.6. blokadę prezentacji numeru abonenta wywołującego (CLIR), 6.7. parkowanie połączeń (hold), 6.8. przekierowywanie wywołań, 6.9. przełączanie rozmowy przychodzącej na inny numer, 6.10. zdalne przechwytywania wywołań, 6.11. realizację usługi połączenia oczekującego, 6.12. wybieranie wieloczęstotliwościowego (DTMF), 6.13. W przypadku przerwy w świadczeniu usług spowodowanej awarią inną niż krytyczna awaria całego systemu, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, liczonych od chwili zgłoszenia awarii, bez względu na godzinę zgłoszenia i dzień tygodnia. 7. Pozostałe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16.07.2004r - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004r Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem usług - min. 1 usługa telekomunikacyjna telefonii stacjonarnej o wartości brutto co najmniej 10.000 zł miesięcznie - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16.07.2004r - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004r Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) (wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ), 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, które mogą dotyczyć m.in. : a) obniżeniu mogą ulec ceny za poszczególne usługi składające się na przedmiot umowy (wskazane w §1 umowy) w przypadku obniżenia opłat abonamentowych lub taryf za połączenia, b) zmniejszeniu może ulec zakres świadczonych usług wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy proporcjonalnie do ewentualnego zmniejszenia zakresu świadczenia, c) dopuszczalna jest zmiana cen brutto za świadczone usługi w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług niezależnej od stron, d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.07.2010r o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz).Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami : Małgorzata Strzępek, Marta Trych fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.