eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Roboty budowlane - wymiana bram garażowych dwuskrzydłowych ocieplonych pianką poliuretanową w budynku nr 9 w Sulechowie ul. Leśna. Sprawa nr 27/PN/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Krosno Odrzańskie: Roboty budowlane - wymiana bram garażowych dwuskrzydłowych ocieplonych pianką poliuretanową w budynku nr 9 w Sulechowie ul. Leśna. Sprawa nr 27/PN/2013.
Numer ogłoszenia: 161370 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - wymiana bram garażowych dwuskrzydłowych ocieplonych pianką poliuretanową w budynku nr 9 w Sulechowie ul. Leśna. Sprawa nr 27/PN/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Przedmiot zamówienia Wymiana bram garażowych dwuskrzydłowych ocieplonych pianką poliuretanową w bud. nr 9 w Sulechowie ul. Leśna. 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na wymianie bram garażowych dwuskrzydłowych ocieplonych pianką poliuretanową. 2.Zakres robót Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót, który został opracowany na podstawie katalogów nakładów rzeczowych powszechnie stosowanych w kosztorysowaniu robót budowlanych. Wszystkie pozycje przedmiarowe obejmują nakłady i czynności towarzyszące. 3.1. Odbiór robót budowlanych Podstawą odbioru robót będą stanowiły dokumenty: - umowa -kosztorys ofertowy W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności wykonania robót lub zastosowania materiałów niezgodnie z przedmiarem inwestorskim, przyjmuje się doprowadzenie wykonawcy robót do stanu zgodności z wymogami. W przypadku ujawnienia wad w robotach, Zamawiający ma prawo żądać ich usunięcia w odpowiednim, wyznaczonym przez siebie terminie, na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie zgłosi się w celu stwierdzenia wad w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego, Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania naprawy na koszt Wykonawcy, przez zatrudnienie innych specjalistów, bez utraty praw wynikających z gwarancji. 3.2. Roboty budowlane Roboty polegająca na wymianie bram garażowych stalowych dwuskrzydłowych, ocieplonych pianka poliuretanową w ilości 17 szt. a)Materiał: Wymiary bram garażowych dwuskrzydłowych pełnych o wymiarach 3,20*3,60*12 szt. = 138,24 m2 Bramy stalowe do garaży dwuskrzydłowe należy wykonać w części zewnętrznej i wewnętrznej z blachy stalowej gr. 1mm. Przestrzeń między blachami powinna być wypełniona ociepleniem wykonanym z spienionego poliuretanu o gr. 4 cm. Jedno skrzydło bramy powinno posiadać po cztery zawiasy fi 36 dł. 24 cm ze smarowniczkami, kulkowo tłoczone- na każdym skrzydle, rygle zewnętrzne, ograniczniki. Bramy malowane trzykrotnie proszkowo w kolorze RAL nr 6011.Na każdej bramie mają być po dwa zamki atestowane, uchwyt na kłódkę, kłódkę z atestem, założone urządzenie umożliwiające referowanie..Wykonawca dostarczy w dniu odbioru atesty na stal, zamki i kłódki. b)Wymiary bram garażowych dwuskrzydłowych z furtką o wymiarach 3,20*3,60*5 szt. = 57,60m2 Bramy stalowe do garaży dwuskrzydłowe należy wykonać w części zewnętrznej i wewnętrznej z blachy stalowej gr. 1mm. Przestrzeń między blachami powinna być wypełniona ociepleniem wykonanym z spienionego poliuretanu o gr. 4 cm. Skrzydło bramy powinno posiadać po cztery zawiasy fi 36 dł. 24 cm ze smarowniczkami, kulkowo tłoczone- na każdym skrzydle, rygle zewnętrzne, ograniczniki. Bramy malowane trzykrotnie proszkowo w kolorze RAL nr 6011. Na każdej bramie mają być po dwa zamki atestowane, uchwyty na kłódkę, założone urządzenia umożliwiające referowanie i dopasowany uchwyt do przełożenia linki. W pięciu skrzydłach bram stalowych wykonać skrzydło furtki o wymiarach 200x80, które ma mieć klamki i jeden zamek z atestem. Wykonawca dostarczy w dniu odbioru atesty na stal, zamki i kłódki. c)Technologia wykonania Roboty związane z wymianą bram garażowych dwuskrzydłowych, ocieplonych należy rozpocząć od: -demontaż istniejących bram garażowych dwuskrzydłowych szt. 17 - demontaż zewnętrznych blach maskujących - osadzenie w progach bram garażowych kątowników 45x45x4 szt. 17 - naprawa podłoża betonowego wzdłuż osadzonych kątowników betonem B 20 o szerokości 30cm, długości 3,20m i gr. 20cm 17 szt. - montaż gotowych skrzydeł bram garażowych 17 szt. - montaż blach maskujących zewnętrznych na słupach stalowych na których zamontowane są skrzydła bram Wszystkie skrzydła bram garażowych i blach maskujących mają być trzykrotnie malowane proszkowo. Teren po zakończeniu robót uprzątnąć. d) Odbiór materiałów i robót Odbiór bram garażowych przed ich wbudowaniem powinien być dokonany bezpośrednio po dostarczeniu na budowę. Odbiór ten powinien obejmować sprawdzenie ich właściwości technicznych zgodnie z wymogami odpowiednich norm przedmiotowych, sprawdzenie wymiarów, kształtu gotowego elementu, aprobaty technicznej, dokumentacji i innych dokumentów odniesienia. Jakość materiałów musi być potwierdzona właściwymi dokumentami dopuszczającymi materiały do obrotu i stosowania w budownictwie, którymi są - certyfikat na znak bezpieczeństwa Certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności z dokumentem odniesienia (PN, aprobata techniczna, itp.) Odbiór końcowy robót obejmuje sprawdzenie: - zgodności wykonania robót z umową, kosztorysem ofertowym - sprawdzenie należy dokonać na podstawie oględzin oraz na podstawie prawidłowości użytych materiałów, certyfikatów i atestów. 4.Materiały pochodzące z rozbiórki. 1).materiały i elementy zaklasyfikowane jako złom stalowy pochodzący z rozbiórki należy dostarczyć do magazynu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Sulechowie 2).gruz betonowy pochodzący z rozbiórek niezdatny do ponownego użycia oraz odpady należy wywieźć na składowisko odpadów i poddać utylizacji (wymagane są karty odpadu) (powierzyć utylizacje właściwym podmiotom). 5.Warunki realizacji: Realizacja robót musi odpowiadać przepisom techniczno- budowlanym oraz prawnym dotyczącym tego rodzaju robót i technologii ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót zgodnie z kosztorysem inwestorskim. Szczególną uwagę należy zwrócić na przepisy dotyczące bhp, ochrony środowiska. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na swój koszt warunków pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony mienia i zdrowia osób związanych z wykonaniem robót oraz przebywających na placu budowy. Teren wykonywanych robót ma status terenu zamkniętego. Teren jest dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do godziny 15.00. Od pracowników wymagane będzie posiadanie przepustek upoważniających do przebywania na terenie. Dla pojazdów, które będą wjeżdżały na teren robót również wymagane jest posiadanie przepustek. Wykaz osób i pojazdów załącznik nr 5 do umowy. 6. Warunki ogólne wynikające z prawa budowlanego Wykonawstwo robót budowlanych zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego należą do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający zleca wykonanie robót Wykonawcy, który w jego imieniu ma realizować roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedmiarem robót inwestora. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 44221300-8 Bramy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załącznik nr 2 - Przedmiar robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 44.22.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1).O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2).W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca oświadczy, że zatrudni Kierownika robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, posiadającego potwierdzenie opłaty składki w Izbie Inżynierów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3)Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 4)Oświadczenie w przedmiocie wskazania robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 6. 5)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej( załącznik nr 7- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1)danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2)zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10; 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10; 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.