eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sterdyń-Osada › Przebudowa (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łazowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Sterdyń-Osada: Przebudowa (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łazowie
Numer ogłoszenia: 161354 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sterdyń , ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń-Osada, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7870004, faks 0-25 7870004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sterdyn.nwg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łazowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy (modernizacji) Stacji Uzdatniania Wody w Łazowie polegających na robotach budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wykonaną dokumentację, łącznie z dostawą i montażem urządzeń i elementów wchodzących w skład obiektu i ich uruchomienie m.in: a) branża architektoniczno - konstrukcyjna przebudowy stacji uzdatniania wody wraz z zagospodarowaniem terenu b) branża instalacyjna-technologia uzdatniania wody SUW, wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wod-kan, c) branża elektryczna -zasilanie SUW, instalacje elektryczne, d) inne pozostałe roboty towarzyszące związane z budową SUW - szkolenie załogi i rozruch technologiczny SUW - opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji SUW w odniesieniu do stanu faktycznego wykonanego i zastosowanych urządzeń - dostarczenie wyników badań fizyko-chemicznych wody uzdatnionej po zakończonych pracach budowlanych i rozruchu technologicznym stacji - zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, obsługi oraz inwentaryzacji powykonawczej wraz z rejestracja map w ośrodku dokumentacji geodezyjnej - zgodnie z wymogami polskiego prawa a w szczególności z Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - zorganizowanie zaplecza, - w imieniu Zamawiającego zgłosić urządzenia ciśnieniowe do odbioru i rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego - Wykonawca we własnym zakresie opracuje i uzgodni oraz zatwierdzi projekt organizacji budowy - oddanie gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 35000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 2 i 3. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełniać i udokumentować samodzielnie. 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów. Warunki ekonomiczne i techniczne: 1. Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy wykazać, że: a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000 PLN b) Wykonawca osiągnął przychody w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych (2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w wysokości co najmniej 4.000.000 PLN c) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000 PLN 2. Potencjał kadrowy Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie, co najmniej 15 osób. 3. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację minimum 3 stacji uzdatniania wody..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Dowód wniesienia /wpłacenia wadium 3. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykazu osób wykonujących zamówienie wraz z informacją o ich uprawnieniach i kwalifikacjach wg załącznika nr 3 10. Aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego 11. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat lub z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest ona krótsza niż 3 lata - wg załącznika nr 4. 12. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - z załączeniem referencji. 13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15. Oświadczenie wykonawcy o zakresie prac, jakie zamierza zlecić podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 6. 16. Kosztorysy ofertowe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sterdyn.nwg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sterdyń, ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń, pokój Nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba Urzędu Gminy Sterdyń, ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń, pokój Nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.