Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Pietrowice Wielkie: Zakup i transport opału do budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użyteczności publicznej na sezon grzewczy 2008/2009 dla Gminy Pietrowice Wielkie.
Numer ogłoszenia: 161315 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 032-4198407, fax 032-4198407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pietrowicewielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i transport opału do budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użyteczności publicznej na sezon grzewczy 2008/2009 dla Gminy Pietrowice Wielkie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i transport opału do budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użyteczności publicznej na sezon grzewczy 2008/2009 dla Gminy Pietrowice Wielkie w ilości ok. 217 ton wg załączonej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.31.00 - Transport węgla Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 2 SIWZ: -Posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny dostawca wykonali zamówienie (sprzedaż wraz z dostawą) w ilości 250 ton co najmniej dwóch takich przedsięwzięciach, UWAGA: Oferent musi się wykazać wykonaniem co najmniej 2 dostaw (zakup i transport) opału w ilości nie mniej niż 250 ton każda . Brak wykonania i wykazania co najmniej 2 dostaw (zakup i transport) opału w ilości co najmniej 250 ton spowoduje odrzucenie oferty. -Zapewnić możliwość w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji dostaw - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypis z rejestru handlowego stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu. 2. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o sprzedaży i dostawie opału wg warunków udziału, zawierające nazwy i adresy odbiorców. UWAGA: Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) upoważnioną(e) do zaciągania zobowiązań oferenta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, pok nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PIETROWICE WIELKIE
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Remont i przebudowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Pietrowice Wielkie.
- Przebudowa i remont drogi gminnej wraz z infrastrukturą drogową łączącej miejscowości Amandów i Krowiarki na terenie Gminy Pietrowice Wielkie.
- Przebudowa parteru wraz z węzłami sanitarnymi oraz dobudową dźwigu osobowego do budynku Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5
więcej: przetargi PIETROWICE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Susz z miejsca zamieszkania do szkół i placówek szkolno wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.