eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Wykonanie prac projektowych dla zadania Termomodernizacja i remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Łagów: Wykonanie prac projektowych dla zadania Termomodernizacja i remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie
Numer ogłoszenia: 161250 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335819 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. 1 Lutego 7/1, Łagów, woj. lubuskie, tel. 068 3412186, faks 068 3412186.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych dla zadania Termomodernizacja i remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla zadania Termomodernizacja i remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie Budynek Zespołu Edukacyjnego znajduje się przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie Zespół składa się z : - Bloku dydaktycznego - dwie kondygnacje nadziemne, pow. zabudowy 822 m2. - Bloku żywieniowego - połączony z kotłownia, pow. zabudowy 595 m2. - Sali sportowej - z zapleczem, pow. zabudowy 296 m2 - Dwóch łączników - 4a pow. zabudowy 49 m2, 4b pow. zabudowy 40 m2. Podstawowe wymagania w zakresie powiązań funkcjonalnych - nowoprojektowane układy winny być zgodne z istniejącą funkcją obiektu. Nie przewiduje się zmiany funkcji budynków. Zadanie obejmuje sporządzenie opracowań projektowych w tym: 1. Inwentaryzacja wszystkich obiektów w branży budowlanej, architektonicznej, elektrycznej, sanitarnej. Lokalizacja obiektów istniejących będzie zawarta w mapie do celów projektowych. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać inwentaryzacji budynków elementów zagospodarowania terenu oraz sieci instalacji w zakresie umożliwiającym wykonanie dalszych opracowań projektowych. Inwentaryzację budynków wykonać w skali 1:100. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz inwentaryzacji w wersji papierowej oraz jeden w wersji elektronicznej na nośniku CD-R lub DVD-R. 2. Ocena stanu technicznego w/w elementów Ocena stanu technicznego będzie sporządzona przez osoby uprawnione. Ocena będzie określała stan techniczny wszystkich elementów budynku, sieci i instalacji oraz elementów zagospodarowania terenu. Wykonawca wskaże w ocenie zalecenia do sporządzenia opracowań projektowych. 3. Audyt energetyczny Wykonawca sporządzi audyt energetyczny budynku zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Audytu dokona osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia. Audyt będzie również obejmował założenia i zalecenia do zmniejszenia energochłonności budynku. 4. Projekt budowlano-wykonawczy wszystkich branż, z podziałem na etapy. Projekt budowlano-wykonawczy będzie projektem budowlanym posiadającym wszelkie cechy projektu wykonawczego oraz będzie odpowiadał wszelkim wymaganiom projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). Projekt wykonać w skali 1:100 w zakresie rzutów, przekrojów, instalacji. Opracowanie należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz formie gwarantującej uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekt musi być skoordynowany we wszystkich branżach. Forma projektu winna również spełniać wymagania określone w ustawie prawo budowlane w tym w art.34 ust.1, 2 i 3 oraz w rozporządzeniu dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i w warunkach technicznych. Projekt winien być opracowany w rozbiciu na trzy etapy tak jak to określono w Programie Funkcjonalno -Uźytkowym: ETAP I: Termomodernizacja ETAP II: Remont wnętrza obiektów ETAP III: Zagospodarowanie terenu Poza opracowaniami wynikającymi z powyżej przytoczonych projekt powinien obejmować: a) Projekt kolorystyki elewacji b) Projekt kolorystyki wnętrz obejmujący kolorystykę ścian, sufitów posadzek, innych elementów wnętrz. c) Projekt aranżacji wnętrz, sanitariatów, świetlicy, stołówki, innych pomieszczeń wskazanych przez Dyrekcję Zespołu Szkół. d) Projekt pokrycia powinien przewidywać kliny i przeciwspadki oraz inne elementy niezbędne do wykonania całości. e) Rysunki powinny obejmować szczegóły opierzenia ścianki kolankowej, pasa nadrynnowego, detale architektoniczne oraz winny zawierać zestawienia materiałów (stali zbrojeniowej i konstrukcyjnej, prefabrykatów, stolarki, itp. oraz opis ich parametrów) Projekt budowlano-wykonawczy musi zostać opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonawcom robót budowlanych prawidłowo zrealizować obiekt, a w przypadku wyposażenia również prawidłowo ustalić cenę za wykonanie robót i dostaw. Projekt musi zawierać szczegóły detali architektonicznych zewnętrznych i wewnętrznych, określać parametry i typy wybranych materiałów i urządzeń z podaniem gabarytów urządzeń. Projekt musi być skoordynowany we wszystkich branżach, w przypadku elementów instalacyjnych i technologicznych musi zawierać szczegóły tych rozwiązań. Projekt musi zostać wykonany w zakresie pełnym, tj. posiada wszelkie niezbędne obliczenia oraz zestawienia tabelaryczne stali zbrojeniowej, stali kształtowej, zestawienia prefabrykatów 5. Przedmiary z podziałem na etapy 6. Kosztorys inwestorski z podziałem na etapy Kosztorys inwestorski należy sporządzić na podstawie projektu wykonawczego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kosztorys inwestorski powinien zawierać: - wstęp: opis podstaw i metod wykonywania kosztorysu (przyjęte założenia i wskaźniki cenowe do kosztorysowania, poziom cen) założenia wyjściowe do kosztorysowania (uzgodnione z Zamawiającym) - przedmiar robót. - kosztorys inwestorski. Przedmiar robót powinien być sporządzony w następującym układzie: Lp. elementu kosztorysowego, nr pozycji z dokumentacji projektowej dla której przedmiarowany jest element, numer elementu przedmiarowego, opis i wyliczenie elementu przedmiarowego, jednostka miary, ilość jednostek, razem (nie stosować podstaw kosztorysowania wg KNR, a układ scalony elementów do wykonania). Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony w następującym układzie: Lp. elementu kosztorysowego, opis robót, jednostka miary, ilość jednostek, cena jednostkowa, cena łączna netto. - zbiorcze zestawienie kosztów.. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie należy wykonać w rozbiciu na etapy określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym 6. Przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw. Projektant ma obowiązek konsultować z Zamawiającym stosowane w projekcie rozwiązania celem ich akceptacji bądź wniesienia ewentualnych uwag. Wymagania dotyczące zakresu i formy prac projektowych zawarto w Tomie IV Wytyczne do sporządzenia opracowań projektowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Wytycznych do sporządzenia opracowań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48678 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Lubuski Regionalny Program Operacyjny.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze Budownictwa Świebud Marcin Wojewódka, 66-200, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48678
  • Oferta z najniższą ceną: 48678 oferta z najwyższą ceną: 164700
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.