eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Modernizacja instalacji elektrycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Brzesko: Modernizacja instalacji elektrycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku
Numer ogłoszenia: 161228 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku , ul. Legionów Piłsudskiego 23, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 6631282, 6849570, faks 0-14 6631282.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp3brzesko.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Brzesku. Zakres prac do wykonania obejmuje: wykonanie instalacji elektrycznej budynku szkoły: trzech pięter, parteru, piwnic (szatni) oraz sali gimnastycznej. W zakres robót objętych niniejszym zamówieniem wchodzi modernizacja: rozdzielni głównej,wewnętrznych linii zasilających, tablic rozdzielczych, instalacji: oświetlenia podstawowego i gniazd 1 fazowych, instalacji oświetlenia awaryjnego, instalacji oświetlenia nocnego, sygnalizacji przerw lekcyjnych, instalacji siłowej, przeciwporażeniowej, instalacji potencjałów wyrównawczych, odgromowej, sieci głośnikowej i informatycznej. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji technicznej, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz kosztorysie nakładczym, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1). Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej brutto za wykonanie zadania oraz podaniem terminu wykonania zadania w dniach. Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu robót. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz projekt umowy. 2). Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 9, 10, 11 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.18 SIWZ. 3). Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 4). Wykazanie, że wykonawca posiada uprawnienia w specjalności budowlanej w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca obowiązkowo dołącza następujące oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2) oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3) oświadczenie uzupełniające w zależności od statusu prawnego wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (wymóg ten dotyczy jedynie wykonawców, którzy składają wspólną ofertę). 5) oświadczenie o podwykonawcach ( załącznik nr 7 SIWZ). Składający ofertę podpisuje oświadczenie, że całe zadanie wykona siłami własnymi, lub wypełnia tabele i podpisuje oświadczenie, że ma zamiar podzlecić część zamówienia podwykonawcom. 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 8)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9)oświadczenie lub dokument z którego wynika, że wykonawca sporządził w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadanie podobne a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, polegającą na remoncie, przebudowie lub wykonaniu nowej instalacji elektrycznej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psp3brzesko.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku ul. Legionów Piłsudskiego 23 32-800 Brzesko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku ul. Legionów Piłsudskiego 23 32-800 Brzesko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.