eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej nr 219 do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, znak sprawy 6/SZP/szkol./12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Koszalin: Dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej nr 219 do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, znak sprawy 6/SZP/szkol./12
Numer ogłoszenia: 161228 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin , ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej nr 219 do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, znak sprawy 6/SZP/szkol./12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej nr 219 do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, umożliwiającego realizację zadań dydaktycznych ze słuchaczami na 8 samodzielnych stanowiskach oraz 1 stanowisku wykładowcy. Szczegółowy opis zamówienia w tym wymagane parametry urządzeń, wyposażenia oraz wymagania techniczne oraz gwarancji i serwisu zawierają załączniki nr 5, 6, 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i audiowizualnego (zgodnego z załącznikiem nr 5 - Specyfikacja techniczna oraz zakres instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego i audiowizualnego): komputer przenośny, notebook - 1 szt.; komputery stacjonarne - 8 szt.; monitory - 8 szt.; oprogramowanie do komputerów MS Office 2010 STD. MOLP AE - 9 szt.; oprogramowanie do zarządzania salą informatyczną - 9 szt.; urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.; zasilacze awaryjny UPS - 8 szt.; projektor interaktywny z uchwytem - 1 szt.; tablica suchościeralna, magnetyczna kompatybilna z projektorem interaktywnym - 1szt. 2) Instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń (sprzętu) i wyposażenia. W zakres instalacji urządzeń (sprzętu) i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej oraz uruchomienie. 3) Dostawę wraz z montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniu nowych mebli spełniających wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne (zgodnego z załącznikiem nr 6 Specyfikacja techniczna mebli). 4) Wskazane załączniki SIWZ: załącznik nr 5 - Specyfikacja techniczna oraz zakres instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego i audiowizualnego, załącznik nr 6 Specyfikacja techniczna mebli zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 Warunki techniczne oraz gwarancji i serwisu sprzętu komputerowego, będą stanowić integralna cześć umowy w sprawie realizacji zamówienia. 3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 5, 6 do SIWZ. 2) Dostarczone urządzenia (sprzęt) i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 4. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń (sprzętu) i wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych urządzeń (sprzętu) i wyposażenia pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisach przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o miejscu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Miejscem dostawy oraz montażu przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 6. Informacja o wizji lokalnej: 1) Zamawiający w celu zapoznania z pomieszczeniem przeznaczonym do realizacji zamówienia oraz warunkami realizacji zamówienia udostępni Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego - Andrzej KRZEMIŃSKI, numer telefonu 94 345 6430. 2) Terminy wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie ze wskazaną wcześniej osobą. Miejsce stawiennictwa przedstawicieli Wykonawcy - Biuro przepustek Zamawiającego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66. 7. Informacja o podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 2) W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 39.10.00.00 - Meble 48.82.00.00 - Serwery 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp dopuszcza wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Szczegółowy zakres ewentualnych zmian zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ istotne postanowienia umowy-projekt umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp@sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 13, budynek nr 1 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek) w dni robocze w godz. 08:00 - 12:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w lokalu nr 1 (kancelaria jawna), w budynku nr 1 (przejście przez Biuro Przepustek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja jest bezpłatna. Wykonawcy pobierający SIWZ ze strony internetowej Centrum związani są wszelkimi modyfikacjami i wyjaśnieniami do Specyfikacji zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.