eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO ZAKŁADU CYTOLOGII KLINICZNEJ, NA POTRZEBY PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PN.INNOWACYJNE METODY WYKORZYSTANIA KOMÓREK MACIERZYSTYCH W MEDYCYNIE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, LATA 2007-2013, POIG.01.01.02-00-109/09-00. Nr sprawyZP - 642-2/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Warszawa: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO ZAKŁADU CYTOLOGII KLINICZNEJ, NA POTRZEBY PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PN.: INNOWACYJNE METODY WYKORZYSTANIA KOMÓREK MACIERZYSTYCH W MEDYCYNIE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, LATA 2007-2013, POIG.01.01.02-00-109/09-00. Nr sprawy: ZP - 642-2/11
Numer ogłoszenia: 161227 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO ZAKŁADU CYTOLOGII KLINICZNEJ, NA POTRZEBY PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PN.: INNOWACYJNE METODY WYKORZYSTANIA KOMÓREK MACIERZYSTYCH W MEDYCYNIE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, LATA 2007-2013, POIG.01.01.02-00-109/09-00. Nr sprawy: ZP - 642-2/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do Zakładu Cytologii Klinicznej, na potrzeby projektu realizowanego przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego pn.: Innowacyjne metody wykorzystania komórek macierzystych w medycynie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, POIG.01.01.02-00-109/09-00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1.1 - 1.5 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: a) Część 1 - Odczynniki do znakowania i kalibracji komórek; b) Część 2 - Odczynniki do biologii molekularnej; c) Część 3 - Statywy, butelki szklane, narzędzia medyczne d) Część 4 - Pudełka; e) Część 5 - Pipetki; 2. Realizacja umowy na dostawę odczynników laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego odbywać się będzie sukcesywnie poprzez zamówienia częściowe zgodnie z zapotrzebowaniami składanymi przez Zamawiającego. 3. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie całego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 na poziomie ok. 50%, co uzależnione jest od przebiegu prowadzonych prac badawczych. 4. Na opakowaniu asortymentu będącego przedmiotem zamówienia musi być umieszczona data produkcji, termin ważności, numer serii oraz nazwa producenta. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał okres gwarancji/ przydatności do stosowania nie krótszy niż 85 % maksymalnego okresu gwarancji określonego przez producenta. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca winien przedstawić oddzielne oświadczenie zawierające opis oferowanego produktu.8.Wielkość zamówienia została oszacowana na kwotę 14 462,00 PLN.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale III pkt 7 SIWZ tj. Wykonawca winien przedstawić oddzielne oświadczenie zawierające opis oferowanego produktu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiany w Umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli; 2) zmiany terminu dostawy: a) spowodowane siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, b) będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, mogą powodować odpowiednie przedłużenie terminu dostawy o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności; 3) zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie, b) spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości przedmiotu Umowy. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona na czas niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem faktu, iż okres przedłużenia Umowy nie może być dłuższy niż 12 miesięcy; 4) zmiany przedmiotu świadczenia polegające na: a) zmianie wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy, b) zmianie numeru katalogowego lub nazewnictwa produktu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy, c) zmianie ilości jednostek miary określonych dla poszczególnych produktów w Załączniku nr 1 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować przekroczenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1; 5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla Zamawiającego w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla niniejszej Umowy. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 2, 4 i 5 nie wymagają dla swej ważności zawierania aneksu do Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie - pok. 018.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, pok. 28-29, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu Innowacyjne metody wykorzystania komórek macierzystych w medycynie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii. Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.