eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi parkowania przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt dla potrzeb KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Radom: Usługi parkowania przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt dla potrzeb KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych
Numer ogłoszenia: 161214 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129496 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi parkowania przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt dla potrzeb KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie usługodawców świadczących usługi parkowania przechowywania rowerów, motocykli, części samochodowych i motocyklowych, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg oraz depozytów, pojazdów samochodowych o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 16T zabezpieczonych przez Policje i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: KMP Płock okręg A Miasto Płock, Gmina Nowy Duninów, Brudzeń Duży, Gmina Stara Biała, Gmina Słupno na zachód od drogi relacji Liszyno-Słupno-Białkowo do granicy Gminy - od strony Miasta Płock, Gmina Radzanowo na zachód od drogi Białkowo-Rogozino-Dźwierzno-Goślice od strony Miasta Płock (Zadanie nr 1), KMP Płock okręg B Gmina Słubice, Gmina Gąbin, Gmina Łąck ( zadanie nr 2), KMP Siedlce (zadanie nr 3), KMP Ostrołęka (zadanie nr 4), KPP Ciechanów (zadanie nr 5), KPP Lipsko (zadanie nr 6), KPP Maków Maz. (zadanie nr 7), KPP Przasnysz (zadanie nr 8), KPP Szydłowiec (zadanie nr 9), KPP Wyszków (zadanie nr 10), KPP Żuromin (zadanie nr 11), KPP Gostynin (zadanie nr 12), KPP Ostrów Maz. (zadanie nr 13), KPP Przysucha (zadanie nr 14), KPP Zwoleń (zadanie nr 15). Przedmiotem zamówienia nie są objęte usługi dotyczące parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczanych w trybie art. 50a i art. 130a ust. 11 Ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 1137 z późń.zm.) W zakres usług wchodzi: umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu. parkowanie/przechowywanie pojazdu, części, rzeczy, wyposażenia pojazdu lub elementów zabezpieczonego pojazdu, w miejscu do przechowywania pojazdów, zwane parkingiem. wydanie (przekazanie) pojazdu. Wykonawca usługi powinien spełniać następujące wymogi parkingowe: Dysponuje parkingiem do parkowania/przechowywania pojazdów znajdującym się w granicach administracyjnych gminy właściwej siedzibie KMP/KPP zgodnie ze złożoną ofertą z wyjątkiem zadań nr 1,2 gdzie parking powinien znajdować się w: Zadanie nr 1 - Płock, Zadanie nr 2 - Gąbin, Teren ogrodzony, oświetlony, strzeżony całodobowo, uniemożliwiający dostęp do zabezpieczonych pojazdów przez osoby trzecie, Posiada utwardzone podłoże (asfaltowe, kostka brukowa itp.), Posiada pomieszczenia garażowe lub zamykaną wiatę umożliwiającą garażowanie pojazdów z wyłączeniem osób trzecich, Na spełnienie powyższych wymagań Wykonawca powinien złożyć oświadczenie którego wzór określa Załącznik nr 19 do niniejszej specyfikacji Usługi świadczone będą całodobowo we wszystkie dni robocze, świąteczne oraz dni wolne od pracy. Wykonawca przed podpisaniem umowy musi złożyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, mającego być przedmiotem świadczenia przez Wykonawcę. Powyższa polisa musi być aktualna przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie realizacji umowy, będzie on zobowiązany złożyć (najpóźniej w dniu utraty ważności przez polisę) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Liczba części 15 , w ramach poszczególnych zadań od 1 do 15: Zadanie nr 1 - KMP Płock okręg A Zadanie nr 2 - KMP Płock okręg B Zadanie nr 3 - KMP Siedlce Zadanie nr 4 - KMP Ostrołęka Zadanie nr 5 - KPP Ciechanów Zadanie nr 6 - KPP Lipsko Zadanie nr 7 - KPP Maków Maz. Zadanie nr 8 - KPP Przasnysz Zadanie nr 9 - KPP Szydłowiec Zadanie nr 10 - KPP Wyszków Zadanie nr 11 - KPP Żuromin Zadanie nr 12 - KPP Gostynin Zadanie nr 13 - KPP Ostrów Maz. Zadanie nr 14 - KPP Przysucha Zadanie nr 15 - KPP Zwoleń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 14   

Nazwa: Zadanie nr 14 - KPP Przysucha

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELŻBIETA GÓRNIK POMOC DROGOWA, AUTOHOLOWANIE, KRAJOWY PRZEWÓZ OSÓB I RZECZY, PARKING STRZEŻONY, ul. Armii Krajowej 6, 26-400 Przysucha,, ul. Armii Krajowej 6, 26-400 Przysucha, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.