eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płośnica › Roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem pod potrzeby Szkoły Podstawowej w Gródkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Płośnica: Roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem pod potrzeby Szkoły Podstawowej w Gródkach
Numer ogłoszenia: 161198 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Płośnica , ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem pod potrzeby Szkoły Podstawowej w Gródkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem pod potrzeby Szkoły Podstawowej w Gródkach. 3.2. Zamówienie w zakresie szczegółowym obejmować będzie: 3.2.1. Budowę sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo sanitarnym i łącznikiem - jednokondygnacyjnej, niepodpiwniczonej o powierzchni zabudowy 565,95 m2 i kubaturze 3 351,56 m3. 3.2.2. Rozbiórkę części istniejących fundamentów. 3.2.3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej dla budowanej inwestycji. 3.2.4. Wykonanie opaski betonowej na budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w wysokości 40 000,00 PLN. Wadium wnoszone będzie przez wykonawców zaproszonych do składania ofert, przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu wezmą udział wykonawcy, którzy spełnią łącznie warunki określone w art. 22 ust.1 PZP: 7.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu 7.2.1. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli: a) oświadczy i udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807), b) nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt 8 ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 7.2.2. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli: a) oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt 8 ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. b) wykaże i udokumentuje ( przedstawi referencje lub opinie lub listy polecające) wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć budowę sal gimnastycznych, sal wystawowych, handlowych, hal warsztatowych i innych hal wraz z instalacjami sanitarnymi) o wartości min. 2 000 000,00 PLN; Spełnienie tego warunku służyć będzie Zamawiającemu do ustalenia listy rankingowej wykonawców, których zaprosi do składania ofert. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt 8 ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz poddany zostanie ocenie punktowej. Wykonawca który przedstawi i udokumentuje największą ilość wykonanych robót spełniających warunki określone przez Zamawiającego otrzyma maksymalną ilość punktów 100. Pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej wg wzoru: Ip = Wmax/Wb x 100 Gdzie Ip - ilość punktów otrzymanych za spełnianie kryterium. Wmax - Największa ilość robót wykazanych przez wykonawcę Wb - Ilość robót wykazanego przez wykonawcę badanego W przypadku gdy wykonawcy złożą wykaz o takiej samej ilości zrealizowanych robót o dopuszczeniu (miejscu na liście rankingowej) decydować będzie ogólna wartość zrealizowanych robót. c) wykaże i udokumentuje dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych; kierownikiem robót z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych; wykwalifikowanym personelem w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, elektrycznych. Kadra kierująca budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) i wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt 8 ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 7.2.3. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia jeżeli: a) wykaże i udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000,00 PLN., b) wykaże i udokumentuje, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę min. 500 000 PLN. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt 8 ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 7.2.4. Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli: a) oświadczy, że nie podlega wykluczeniu. b) udokumentuje, że nie został skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt 8 ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć następujące dokumenty: 8.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy PZP. 8.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli zachodzi taka okoliczność. W przypadku wniosku o dopuszczenie udziału, składanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia niniejsze powinny być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika. 8.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu składanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 8.2 - 8.5 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 8.6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości (min. 2 000 000 PLN każda) oraz daty i miejsca wykonania i załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, opinie, listy polecające). 8.7. Wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia. 8.8. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy i kierowników robót uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie określonym w pkt 7.2.2 podpunkt c). 8.9. Zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności kierowników (budowy i robót budowlanych) do Izby. 8.10. Informacja z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków w wysokości min. 1 000 000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenie nie mniejszą niż 500 000 PLN. W przypadku wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu składanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 8.6 - 8.11 mogą zostać złożone przez jednego z wykonawców, albo wspólnie. 8.12. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt 8.2 - 8.5, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z póz. zm). 8.14. Wszystkie dokumenty wymagane powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączane w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 8.15. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.16. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jego prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. Zostanie ona przekazana bezpośrednio wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 15:30, miejsce: Urząd Gminy w Płośnicy 13-206 Płośnica Ul. Dworcowa 52.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.