eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osie › Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń oraz wsparcia społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Osie: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń oraz wsparcia społecznego.
Numer ogłoszenia: 161162 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiu , ul. Dworcowa 6, 86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 09 732, faks 52 32 09 732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsosie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń oraz wsparcia społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń oraz wsparcia społecznego w ramach projektu pn. Kreuj swój potencjał- zbliż się do swoich marzeń, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. I. Szkolenia zawodowe. Szkolenia zawodowe teoretyczne i praktyczne dla 15 Uczestników Projektu. a) Profesjonalna gospodyni domowa- 11 osób (96 godz. dla każdej osoby) b) Malarz- 2 osoby (96 godz. dla każdej osoby) c) Brukarz- 2 osoby (96 godz. dla każdej osoby) 1. Wykonanie badań lekarskich dla 15 Uczestników Projektu w celu określenia zdolności do udziału w danym kursie zawodowym. 2. Okres trwania kursów: od momentu podpisania umowy do 31.10.2012 r. 3. Zajęcia teoretyczne winny odbywać się w sali wynajętej przez Prowadzącego na terenie gminy Osie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) między godziną 8.00 a 16.00. 4. Kursy winny odbywać się w miejscowości Osie lub innej miejscowości oddalonej od Osia nie dalej niż 30 km. W przypadku realizacji szkoleń poza Osiem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport Uczestnikom z Osia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. 5. Zapewnianie cateringu podczas trwania kursów/szkoleń złożonego z: a) ciepłego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówka) b) baru kawowego (napoje ciepłe, zimne, ciasto, ciastka) 5. Zapewnienie materiałów odpowiadających tematyce kursów. 6. Ewaluacja projektu: a) ankieta początkowa określająca potencjał z jakim UP przystępuje do projektu i ankieta końcowa określająca funkcjonowanie osobiste i zawodowe w kontekście wiedzy uzyskanej w trakcie trwania kursów/szkoleń. b) listy obecności c) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych d) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku e) dzienniki zajęć f) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia kursów zawodowych g) zdjęcia II Wsparcie społeczne. Wsparcie obejmuje zagadnienia: a) Zarządzanie budżetem domowym- dla 16 osób (96 godz.) b) Psycholog (konsultacje indywidualne)- dla 16 osób (32 godz.) c) Psycholog (konsultacje grupowe)- dla 8 osób (5 godz.) d) Sfinansowanie zajęć rehabilitacyjnych- (masaż, ćwiczenia indywidualne 1,5 godz. )-dla 1 osoby. e) Opiekun osoby niepełnosprawnej- dla 8 osób (69 godz.) f) usługi wspierające animację lokalną (warsztaty rękodzielnictwa, decoupage, wyroby z filcu, masa solna)- dla 8 osób (64 godz.) 2. Warsztaty winny odbywać w od poniedziałku do piątku ( w dni robocze) między godziną 8.00 a 16.00. 3. Okres odbywania zajęć: od momentu podpisania umowy do 31.10.2012 r. 4. Wsparcie społeczne powinni udzielać specjaliści: a) trener zarządzania budżetem domowym- dla 16 osób, 96 godzin dla całej grupy. b) psycholog- (konsultacje indywidualne)-dla 16 osób po 2 godz. dla każdego Uczestnika. Zakres tematyczny: umiejętność komunikowania się, nabycie wiary we własne możliwości, motywowanie do działania. c) psycholog (konsultacje grupowe)-dla 8 osób, jednorazowo 5 godzin dla całej grupy. Zakres tematyczny: umiejętność komunikowania się, nabycie wiary we własne możliwości, motywowanie do działania. d) rehabilitant- karnet jednodniowy dla 1 osoby obejmujący następujące zabiegi: (masaż, ćwiczenia indywidualne 1,5 godz.). e) opiekun osoby niepełnosprawnej- dla 8 osób, 69 godzin dla całej grupy. f) trenerzy-animatorzy- dla 8 osób, 64 godziny dla całej grupy. Zakres tematyczny: warsztaty rękodzielnictwa, decoupage, wyroby z filcu, masa solna. 5. Warsztaty winny odbywać się w Osiu lub w innej miejscowości oddalonej od Osia nie dalej niż 30 km. W przypadku realizacji szkoleń poza Osiem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport Uczestnikom z Osia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. W przypadku działań opisanych w pkt. c, f Wykonawca zapewnia uczestnikom transport z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem. 6. Zapewnianie cateringu podczas trwania kursów/szkoleń złożonego z: a) ciepłego posiłku w postaci lunchu b) baru kawowego (napoje ciepłe, zimne, ciasto, ciastka) 8. Ewaluacja projektu: a) ankieta początkowa określająca potencjał z jakim UP przystępuje do projektu i ankieta końcowa określająca funkcjonowanie osobiste i zawodowe w kontekście wiedzy uzyskanej w trakcie trwania kursów/szkoleń. b) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia warsztatów g) dzienniki zajęć i) zdjęcia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają pozwolenie, wymagane odrębnymi przepisami, na prowadzenie placówki szkoleniowej. Posiadają aktualny wpis, wymagany odrębnymi przepisami , do rejestru instytucji szkolących. Posiadają prawo wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu na druku Ministerstwa Edukacji i Nauki, potwierdzające uzyskanie umiejętności w zawodach będących przedmiotem zamówienia oraz dwa certyfikaty w języku polskim i angielskim, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosły wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31, poz. 216)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności edukacyjno-szkoleniowej i posiadają 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, udokumentowane 5-ma potwierdzeniami lub referencjami z: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejsko- Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejskich Centrów Pomocy Rodzinie, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Organizowanie zajęć praktycznych musi odbywać się w pracowniach (placówkach, jednostkach, zakładach) przeznaczonych do prowadzenia kursów/szkoleń zawodowych, wyposażonych w sprzęt niezbędny do odbycia zajęć praktycznych w danym zawodzie. Wykonawca zapewnia beneficjentom środki piśmienne i materiały dydaktyczne (narzędzia) niezbędne do udziału w szkoleniach oraz odbycia zajęć praktycznych. Wykonawca zapewnia każdemu beneficjentowi, jeśli jest to wymagane, odzieży ochronnej i obuwia na czas realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednią kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania szkoleń będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsosie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dworcowa 6, 86- 150 Osie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dworcowa 6, 86- 150 Osie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.