eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › wymiana instalacji elektrycznej w części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Stargard Szczeciński: wymiana instalacji elektrycznej w części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 161140 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134924 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana instalacji elektrycznej w części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: wymiana instalacji elektrycznej w części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z wymianę instalacji elektrycznej w korytarzach na parterze budynku ZSO na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim w granicach i zakresie określonymi dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą m.in.: a) wymiana tablic rozdzielczych, b) wymiana linii zasilających WLZ, c) wymiana instalacji oświetlenia i gniazd, d) pomiary elektryczne, e) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym, oraz f) wszelkie inne, nie wymienione w lit. a) - e), roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego) - dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót; przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte w projekcie budowlanym a pominięte w przedmiarze robót 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej - pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu), 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez projekty budowlane, specyfikacje techniczne (ST) oraz przedmiary robót, 2) Projekt budowlany wymiany instalacji elektrycznej budynku ZSO na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim obejmuje szerszy zakres od będącego przedmiotem zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest jedynie wymiana instalacji korytarzy parteru. Roboty związane z wymianą instalacji korytarzy parteru ujęte są w wyodrębnionym przedmiarze robót. 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wynika ze stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową, 4) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego. 5) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SIWZ, 6) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenu budowy, 7) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiarów robót, 8) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: - patrz przedmiar robót 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia robót według zasad organizacyjnych uzgodnionych z użytkownikiem obiektu (dyrekcja szkoły), b) prowadzenia robót w koordynacji z wykonawcą równolegle prowadzonych robót remontowych ogólnobudowlanych, c) współpracy z Zakładem Energetycznym w sprawie przeniesienia licznika, d) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, e) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, f) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, g) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, h) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, i) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), j) przedkładania inspektorowi nadzoru, na jego żądanie, szczegółowych informacji o materiałach, które Wykonawca zamierza wbudować, k) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, l) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, m) dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru kompletu wszelkich niezbędnych: atestów i certyfikatów wbudowanych materiałów i urządzeń (w tym aktualne świadectwa lub certyfikaty urządzeń siłowni terenowej), n) obmierzania wykonywanych robot, o) przedkładania Zamawiającemu wymaganych dokumentów związanych z zawartymi umowami o podwykonawstwo, p) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z SIWZ, q) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, r) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, s) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 2) Niezwłoczne uzupełnianie w okresie minimum 12 miesięcy od daty odbioru robót - przepalonych źródeł światła oświetlenia terenu ( w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 3) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów. Dokumentacja powykonawcza zawierać będzie również dokumentację fotograficzną wykonywanych robót, w tym szczególnie z robót podlegających zakryciu (roboty zanikowe oraz zakrywane instalacyjne), 4) Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany uproszczony Harmonogram w zakresie rzeczowym, terminowym i finansowym poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia Zamawiającego w zakresie proponowanego harmonogramu pod kątem technologicznych, realnych możliwości dochowania terminu końcowego zakończenia robót. 5) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6 siwz). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ELEKTRA Sp. z o.o. jako pełnomocnik konsorcjum z ELEKTEL Marcin Mucha ul. Gdańska 4, 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Sadowa 6, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182942,88

  • Oferta z najniższą ceną: 182942,88 / Oferta z najwyższą ceną: 222555,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.