eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Naprawa i konserwacja urządzeń małej architektury i remonty ciągów pieszych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Zielona Góra: Naprawa i konserwacja urządzeń małej architektury i remonty ciągów pieszych
Numer ogłoszenia: 16109 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zilona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja urządzeń małej architektury i remonty ciągów pieszych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja urządzeń małej architektury i remonty ciągów pieszych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. bieżących napraw ławek parkowych: malowanie, zakup oraz wymianę listew i wsporników, ustawianie- montaż ławek, wykopywanie i montaż podpór ławkowych; w cenie malowania należy uwzględnić robociznę i zakup farby lub lakieru i innych niezbędnych materiałów; 2.2. ogrodzeń: 2.2.1. ogrodzenie z siatki o wys. 1,5 m na słupkach stalowych fi 70 mm o rozstawie 2,10 m, obsadzonych w gruncie; w cenie wykonania ogrodzenia należy uwzględnić robociznę, zakup i transport materiałów - zakres robót: a) wykopanie dołów, b) ustawienie, zamocowanie i obetonowanie słupków stalowych, c) naciągniecie linki i przymocowanie opierzenia, d) oczyszczenie i dwukrotne ftalowe pomalowanie słupków stalowych. 2.2.2. ogrodzenie z siatki w ramach o wys. 1,5 m na słupkach z rur fi 70 mm o rozstawie 3,0 m obsadzonych w gruncie; w cenie wykonania ogrodzenia należy uwzględnić robociznę, zakup i transport materiałów - zakres robót: a) wykopanie dołów, b) ustawienie, zamocowanie i obetonowanie słupków stalowych, c) przymocowanie ram opierzenia do słupków, d) oczyszczenie i dwukrotne ftalowe pomalowanie słupków. 2.2.3. naprawa ogrodzenia z siatki wys. 1,50 m i zamocowanie nowej siatki na istniejących słupkach; w cenie wykonania ogrodzenia należy uwzględnić robociznę, zakup i transport materiałów. 2.3. gazonów kwiatowych (gazony betonowe bez obudowy i gazony w drewnianej obudowie): 2.3.1. przestawianie gazonów na kwiaty na odl. 0,5 km - w cenie należy uwzględnić robociznę oraz koszt pracy sprzętu użytego do przestawienia; 2.3.2. naprawa zniszczonej obudowy drewnianej - w cenie należy uwzględnić robociznę, cenę materiałów potrzebnych do naprawy i koszt transportu; 2.3.3. malowanie obudowy - w cenie należy uwzględnić robociznę i cenę lakierobejcy; 2.3.4. wykonanie nowej obudowy - wykonanie drewnianych obudów (jak obudowy istniejące np. na Starym Rynku) i montaż ich na gazonach betonowych - w cenie należy uwzględnić robociznę, koszt materiału (deski, lakierobejca, itp.) i transport. 2.4. ciągów pieszych: 2.4.1. poręcze ochronne - wykonanie, montaż i malowanie farbą olejną poręczy ochronnych przy schodach - w cenie należy uwzględnić robociznę, cenę materiałów potrzebnych do wykonania i transport; 2.4.2. rozbieranie obrzeży chodnikowych i krawężników, chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm lub 50x50x7 cm na podsypce piaskowej; 2.4.3. rozbieranie betonowych stopni, murków oporowych itp. o grubości (wysokości ) do 70 cm; 2.4.4. wywiezienie materiałów z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na wysypisko - w cenie należy uwzględnić robociznę i koszty transportu i przyjęcia na wysypisko gruzu; 2.4.5. układanie obrzeży chodnikowych o wym. 30x8 cm, chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm lub 50x50x7 cm na podsypce piaskowej i chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm szarej na podsypce piaskowej - w cenie należy uwzględnić robociznę, zakup i koszty transportu materiału potrzebnego do wykonania nawierzchni. 2.4.6. remonty cząstkowe chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm i 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - w cenie należy uwzględnić robociznę, zakup i koszty transportu materiału potrzebnego do wykonania nawierzchni oraz przygotowanie powierzchni do remontu (usunięcie niepotrzebnych elementów remontowanej nawierzchni, wyrównanie podłoża, itp.); 2.4.7. odnawianie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur fi 60 i fi 38 oraz słupkami z rur fi 60 mm o rozstawie 1,5 m: a) oczyszczenie powierzchni z brudu, kurzu i rdzy oraz zeskrobanie łuszczącej się farby, b) zagruntowanie minią lub pokostem, c) malowanie farbą olejną, d) w cenie należy uwzględnić robociznę i zakup materiału potrzebnego do odnowienia poręczy. 2.4.8. Rozebranie betonowych stopni, murków oporowych itp. o grubości (wysokości) do 70 cm - w cenie należy uwzględnić robociznę oraz pracę sprzętu potrzebnego do rozbiórki. 3. Wyszczególnienie prac zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zmówienia w oparciu o kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ oraz własną kalkulację kosztów. W kosztorysie ofertowym należy wypełnić kolumnę cena jednostkowa (netto - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę łączny koszt zadania netto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), podać wartość netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia . Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu powinien zaoferować taką cenę końcową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. Wypełniony kosztorys ofertowy wraz z ceną końcową przedmiotu zamówienia w przypadku podpisania umowy nie podlegają żadnym rokowaniom i negocjacjom. 5. Wykonawca wybrany w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę równą wartości zadania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie usługi o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto każda w zakresie odpowiadającym rodzajem wykonanych usług przedmiotowi niniejszego zamówienia; 1.2. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych na terenie miasta Zielona Góra wydane przez odpowiedni organ zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007, Nr 39, poz. 251 - tekst jednolity z późn. zm.) obejmujące: a. odpady betonu oraz gruz z rozbiórek i remontów (17 01 01); b. gleba i ziemia (20 02 02); c. niesegregowane odpady komunalne (20 03 01); d. inne odpady nie ulegające biodegradacji (20 02 03); 1.3. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - w pełni sprawnym, nie powodującym uciążliwości dla środowiska: a. samochodem dostawczym; b. samochodem ciężarowym; c. żurawiem samochodowym o udźwigu min. 1 tony; 1.4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych na terenie miasta Zielona Góra wydane przez odpowiedni organ zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007, Nr 39, poz. 251 - tekst jednolity z późn. zm.) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 10) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.4. SIWZ; 11) zaakceptowany wzór umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego nr pokoju 407 po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 6,90 zł. (14,00 zł przy przesyłce pocztą).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.