eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na budowie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie wojskowym w Klikawie k/Puław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Lublin: Roboty budowlane polegające na budowie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie wojskowym w Klikawie k/Puław
Numer ogłoszenia: 161095 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61679 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 261 183 530, faks 261 183 501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na budowie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie wojskowym w Klikawie k/Puław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na budowie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie wojskowym w Klikawie k Puław. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed dniem podpisania protokołu przekazania placu budowy. 1) Zakres inwestycji: Zakres inwestycji obejmuje wykonanie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie z wykorzystaniem istniejących słupów napowietrznej linii oświetleniowej oraz wymianę bramy drogowej z dwuskrzydłowej na przesuwną. 2) Stan istniejący: Kompleks jest nadzorowany przez służby wartownicze. 3) Potrzeby i wymagania: Wykonanie systemu telewizji przemysłowej pozwoli na stworzenie strefy, do której dostęp jest monitorowany a każda próba wtargnięcia jest rejestrowana. 4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie systemu telewizji przemysłowej w oparciu o kamery zewnętrzne montowane na istniejących słupach linii napowietrznej (16 szt kamer), b) okablowanie dla systemu telewizji przemysłowej (kable zasilające - 1500m, kable światłowodowe - 1200m), c) wykonanie centrów dozoru, d) wykonanie systemu domofonowego, e) serwisowanie i konserwacja wykonanego systemu telewizji przez okres 36 miesięcy, f) wymiana istniejącej bramy drogowej dwuskrzydłowej z furtką, na nową bramę przesuwną o wymiarach 5,0 x 2,0 m z napędem elektrycznym z furtką 1,0 x 2,0 m. Bramę i furtkę dostosować do istniejącego ogrodzenia panelowego. g) Wykonawca zapewni wyznaczenie geodezyjne obiektu, a do odbioru końcowego zapewni sporządzenie dokumentacji powykonawczej całego systemu poprzez ręczne wniesienie zmian do wersji papierowej dokumentacji, h) Wykonawca przed przekazaniem wykonanego systemu telewizji przemysłowej użytkownikowi dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń i elementów instalacji, jak również przeszkolenia wskazanych przez użytkownika osób w zakresie obsługi tych urządzeń i instalacji. W tym część kluczową stanowi zakres opisany w lit. a), b) ,c), d), e), g), h) Zakres pozostałych robót ma obejmować: a) demontaż istniejącej bramy i furtki wraz z przetransportowaniem do JW 4929 w Dęblinie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca dostarczenia z przedstawicielem Wydziału Infrastruktury JW 4929 Dęblin, b) wykonanie fundamentu dla bramy i furtki, c) montaż bramy przesuwnej i furtki, d) dostosowanie istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni drogowej i chodnika. Konstrukcje sztywne bramy i furtki należy wykonać z elementów stalowych wypełnionych prętami stalowymi o średnicy nie mniejszej niż 12 mm przy zachowaniu oczek nie większych niż 5 cm (mierzone w poziomie) i 20 cm (mierzone w pionie). Bramę i furtkę wyposażyć w wysięgniki z kątownika min. 30x30x3 mm, skierowane pod kątem 450 z zamontowanymi 3-ma nitkami drutu kolczastego w odstępach max 15 cm. Wysokość mierzona od podłoża do wierzchu wysięgników ma wynosić min 2,4 m. Prześwity pomiędzy bramą i furtką a podłożem oraz słupkami i istniejącym ogrodzeniem nie mogą być większe niż 5 cm. Brama i furtka maja być zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie ogniowe metodą zanurzeniową zgodnie z normą EN ISO 1461 i malowanie proszkowe. Bramę należy wyposażyć w napęd elektryczny odporny na zakłócenia wywoływane przez urządzenia znajdujące się na terenie kompleksu. Sterowanie napędu - przewodowe. W przypadku braku zasilania, brama musi mieć możliwość otwierania/zamykania ręcznego przez jedna osobę. Konstrukcja bramy ma zapewnić bezproblemowe otwieranie/zamykanie przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, szczególnie przy silnym wietrze. Ponadto do obowiązków wykonawcy będzie należało: uczestniczenie w przekazaniu obiektu do użytkowania uprawnionemu podmiotowi wojskowemu po wcześniejszym przeszkoleniu obsługi, uczestniczenie w przeglądach technicznych zrealizowanej inwestycji w okresie rękojmi i ewentualne usuwanie stwierdzonych wad i usterek. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają: a) projekt budowlany przebudowy ogrodzenia i budowy systemu telewizji przemysłowej oznaczony klauzulą ZASTRZEŻONE, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - JAWNE. Zamawiający nie posiada wersji elektronicznej dokumentacji niejawnej. Wersja elektroniczna dokumentacji jawnej zostanie udostępniona na stronie internetowej. Dokumentacja oznaczona klauzulą ZASTRZEŻONE będzie udostępniona zainteresowanym w siedzibie RZI Lublin przy ul. Lipowej 1a w Lublinie przez p. Marka Wojnicz, pokój 211 po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu i godziny spotkania (tel. 261-183-579 lub 261-183-524). Osoby zgłaszające się powinny wystąpić do Szefa RZI w Lublinie z Wnioskiem o udostępnienie dokumentów niejawnych (załącznik nr 13) oraz złożyćZobowiązanie oferenta do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych(załącznik nr 14 ). Osoby zgłaszające się powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wystawione przez kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228) wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Po podpisaniu umowy z Wykonawcą jeden egzemplarz dokumentacji niejawnej w formie papierowej zostanie przekazany do jego siedziby. Drugi egzemplarz dokumentacji niejawnej zostanie przekazany do Użytkownika, celem korzystania przez Wykonawcę i Inspektorów Nadzoru w trakcie realizacji robót. Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i dokumentacją projektową. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną. W tej sprawie należy kontaktować się z kpt. Paweł PIELACHA, tel. 261 519 971. 5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonawca obowiązany jest w terminie 7 dni od przekazania placu budowy opracować plan zagospodarowania placu budowy, - przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest urządzić zaplecze budowy w tym co najmniej: biuro budowy, pomieszczenie socjalne, magazyn materiałów i sprzętu oraz wykonać niezbędne ogrodzenie placu budowy zgodne z obowiązującymi przepisami, - Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z oświadczeniem gwarancyjnym (załącznik nr 3), - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę systemu telewizji przemysłowej, ze względu, że roboty te są robotami kluczowymi, tj.: opisane w pkt. I.1.ppkt 4) lit. a), b) ,c), d), e), g), h) SIWZ, - dla zakresu robót związanych z wymianą bramy i furtki Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo, - roboty będą prowadzone na terenie zamkniętym na podstawie dokumentacji projektowej, - na podstawie art.208 § 3, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz.1502) obowiązek wyznaczenia koordynatora ds. bhp spoczywa na pracodawcy, na którego terenie wykonują prace pracownicy zatrudnieni przez różnych pracodawców. Wykonawca zawrze porozumienie o współpracy w dziedzinie bhp w zakresie koordynowania prac i wyznaczenia koordynatora ds. bhp z pracodawcą (Dowódcą JW 3533 Sandomierz), - istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów z JW 4929 Dęblin (woda) i RZI w Lublinie (w zakresie energii elektrycznej), koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca, - sposób zabezpieczenia mediów zostanie określony w protokole przekazania placu budowy, - Inwestycja jest finansowana z Planu Inwestycji Budowlanych na 2016r. realizowanych przez jednostki podległe Szefowi IWSZ, - Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót, - Na czas wykonywania robót związanych z wymiana bramy i furtki należy wykonać ogrodzenie tymczasowe w celu zapewnienia ciągłej ochrony kompleksu, - Wykonawca realizując roboty (w tym roboty rozbiórkowe) staje się wytwórcą odpadów. W czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.). Dokumentacja stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. I.2 Zamawiający ZASTRZEGA OSOBISTE WYKONANIE przez Wykonawcę KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, tj.: systemu telewizji przemysłowej wskazanej w pkt. I.1.ppkt 4) lit. a), b) ,c), d), e), g), h) SIWZ, I.3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., musi podać w ofercie nazwę tego podmiotu. I.4. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA. I.5. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33, z 2012r.). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu ww POZWOLEŃ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm Lider: PAG sp. z o.o. , Bogdanka, 21-013 Puchaczów, kraj/woj. lubelskie.
  • Partner: Semico2 Kapica sp.j, ul. Grenadierów 13b, 20-331 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 318276,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 366398,55

  • Oferta z najniższą ceną: 366398,55 / Oferta z najwyższą ceną: 366398,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.