eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Częstochowa: Dostawa umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 161081 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189410 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej elementów umundurowania strażackiego w następujących ilościach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia ilość 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy zimowy - męski 92 komplety 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski 90 kompletów 3 ZADANIE III Płaszcz zimowy 1 sztuka Płaszcz letni z podpinką 1 sztuka 4 ZADANIE IV Spodnie letnie 93 szt. 5 ZADANIE V Kurtka ? 90 szt. 6 ZADANIE VI Koszula wyjściowa z długim rękawem 90 szt. Koszula służbowa z długim rękawem 180 szt. 7 ZADANIE VII Sweter służbowy 90 szt. 8 ZADANIE VIII Czapka wyjściowa zimowa podoficera 85 szt. Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem młodszego aspiranta 110 szt. Czapka wyjściowa zimowa młodszego oficera 6 szt. 9 ZADANIE IX Czapka służbowa zimowa 90 szt. 10 ZADANIE X Beret 90 szt. 11 ZADANIE XI Rękawiczki zimowe 95 par 12 ZADANIE XII Szalik zimowy 80 szt. 13 ZADANIE XIII Pasek do spodni 90 szt. 14 ZADANIE XIV Sznur galowy aspirancki 110 szt. 15 ZADANIE XV Krawat 90 szt. 16 ZADANIE XVI Skarpety letnie 360 par Skarpety zimowe 360 par 2. Postępowanie podzielone zostało na 16 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do XVI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.XVI (opis przedmiotu zamówienia). 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25) Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 4. Wymienione ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I - 1.XVI. 6. Rozmiary przedmiotu zamówienia w zadaniach lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia Ilość Rozmiary 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy zimowy - męski 92 kpl. obmiar własny -wykonany przez Sprzedawcę 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski 90 kpl. obmiar własny - wykonany przez Sprzedawcę 3 ZADANIE III Płaszcz zimowy 1 szt. Płaszcz letni z podpinką 1 szt. obmiar własny - wykonany przez Sprzedawcę 4 ZADANIE IV Spodnie letnie 93 szt. obmiar własny -wykonany przez Sprzedawcę 5 ZADANIE V Kurtka 3/4 90 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 6 ZADANIE VI Koszula wyjściowa z długim rękawem 90 szt. Koszula służbowa z długim rękawem 180 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 7 ZADANIE VII Sweter służbowy 90 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 8 ZADANIE VIII Czapka wyjściowa zimowa podoficera 85 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem młodszego aspiranta 110 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 Czapka wyjściowa zimowa młodszego oficera 6 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 9 ZADANIE IX Czapka służbowa zimowa 90 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 10 ZADANIE X Beret 90 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2012 11 ZADANIE XI Rękawiczki zimowe 95 par podane zostaną do dnia 1.08.2012 12 ZADANIE XII Szalik zimowy 80 szt. 13 ZADANIE XIII Pasek do spodni 90 szt. rozmiary podane w załączniku nr 1.XIII 14 ZADANIE XIV Sznur galowy aspirancki 110 szt. rozmiary podane w załączniku nr 1.XIV 15 ZADANIE XV Krawat 90 szt. 16 ZADANIE XVI Skarpety letnie 360 par Skarpety zimowe 360 par podane zostaną do dnia 1.08.2012 7. Przed przystąpieniem do realizacji umowy w zakresie Zadania I, II, IV Sprzedający zobowiązany jest do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego pobrania miary (dokonania obmiaru). Dokonanie obmiaru możliwe będzie po rozpoczęciu przez Słuchaczy nauki w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie tj. nie wcześniej niż 5.09.2012 r. Ustalenia dokładnego terminu dokonania obmiaru, Sprzedający zobowiązany jest dokonać podczas podpisaniu umowy. 8. Przed przystąpieniem do realizacji umowy w zakresie Zadania III Sprzedający zobowiązany jest do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego pobrania miary (dokonania obmiaru). Dokonanie obmiaru możliwe będzie w dniu podpisania umowy. 9. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia Sprzedający zobowiązany jest dokonać co najmniej jednej przymiarki w trakcie realizacji zamówienia - przed przystąpieniem do ostatecznego odbioru towaru. 10. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 11. Oznaczenie wg CPV Kod CPV Opis 35811100-3 mundury strażackie 18234000-8 spodnie 18235300-8 swetry 18223200-0 kurtki 18443320-5 czapki 18332000-5 koszule 18422000-3 szale 18423000-0 krawaty 18424000-7 rękawice 18425000-4 paski 18317000-4 skarpety 18443300-9 berety 18212000-8 płaszcze 18420000-9 dodatki odzieżowe 12. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru oraz w przypadku zadania I, II, III i IV dokonanie pobrania miar, przymiarki - siedziba zamawiającej tj. Centralna Szkoła Państwowej Straży PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa. 13. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru oraz doręczeniem faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 14. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany towarów na inne rozmiary do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 15. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 16. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 17. Koszty dotyczące transportu, dostaw na miejsce, rozładunku, pobrania miar oraz przymiarek pozostają po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.53.00 - Swetry 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.20 - Czapki 18.33.20.00 - Koszule 18.42.20.00 - Szale 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.42.50.00 - Paski 18.31.70.00 - Skarpety 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 18.21.20.00 - Płaszcze 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I: Mundur wyjściowy zimowy męski.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowy WIARUS Janusz Ślęzak, ul. Obrońców Westerplatte 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32639,76

  • Oferta z najniższą ceną: 32639,76 / Oferta z najwyższą ceną: 65577,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II: Mundur służbowy męski.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27993,60

  • Oferta z najniższą ceną: 27993,60 / Oferta z najwyższą ceną: 63180,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE IV: Spodnie letnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9742,68

  • Oferta z najniższą ceną: 9742,68 / Oferta z najwyższą ceną: 29127,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE V: Kurtka ?.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20606,40

  • Oferta z najniższą ceną: 20606,40 / Oferta z najwyższą ceną: 22842,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE VI: Koszula wyjściowa z długim rękawem, Koszula służbowa z długim rękawem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. HEKTOR Elżbieta Matlejewska, ul. Toruńska 44, 87-162 Lubicz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8777,16

  • Oferta z najniższą ceną: 8777,16 / Oferta z najwyższą ceną: 9428,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: ZADANIE VII: Sweter służbowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.U. GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5832,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7873,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: ZADANIE VIII: Czapka wyjściowa zimowa podoficera Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem młodszego aspiranta Czapka wyjściowa zimowa młodszego oficera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Oboźna 1, 00-340 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16189,20

  • Oferta z najniższą ceną: 16189,20 / Oferta z najwyższą ceną: 18696,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE IX: Czapka służbowa zimowa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPU GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3207,60

  • Oferta z najniższą ceną: 3161,92 / Oferta z najwyższą ceną: 4665,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE X: Beret.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pasanil Spółka z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1652,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1652,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3402,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: ZADANIE XI: Rękawiczki zimowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S.T.L. Marek Lesczyński, ul. Zaułek Jeżynowy 3, 86-032 Niemcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3067,74

  • Oferta z najniższą ceną: 3067,74 / Oferta z najwyższą ceną: 3124,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: ZADANIE XII: Szalik zimowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 691,20

  • Oferta z najniższą ceną: 691,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1382,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: ZADANIE XIII: Pasek do spodni.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.U. GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2332,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2332,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2332,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: ZADANIE XIV: Sznur galowy aspirancki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S.T.L. Marek Leszczyński, ul. Zaułek Jeżynowy 3, 86-032 Niemcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3183,84

  • Oferta z najniższą ceną: 3183,84 / Oferta z najwyższą ceną: 4276,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: ZADANIE XV: Krawat.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Oboźna 1, 00-340 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 874,80

  • Oferta z najniższą ceną: 874,80 / Oferta z najwyższą ceną: 972,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: ZADANIE XVI: Skarpety letnie Skarpety zimowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2304,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2332,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2332,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2332,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.