eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby różnych Pracowni i Laboratoriów w ramach projektuINNO - EKO - TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno - badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej POIS.13.01.00-00-066/08 w ramach działania 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Umowa o dofinansowanie nr UDA-POIS.13.01-066/08-00 z 22.06.2011 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Białystok: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby różnych Pracowni i Laboratoriów w ramach projektu: INNO - EKO - TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno - badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej POIS.13.01.00-00-066/08 w ramach działania 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Umowa o dofinansowanie nr UDA-POIS.13.01-066/08-00 z 22.06.2011 r.
Numer ogłoszenia: 160982 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby różnych Pracowni i Laboratoriów w ramach projektu: INNO - EKO - TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno - badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej POIS.13.01.00-00-066/08 w ramach działania 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Umowa o dofinansowanie nr UDA-POIS.13.01-066/08-00 z 22.06.2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7, 39.22.62.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Wykonawca winien podać w kol. 13 Szczegółowego Formularza Cenowego nazwę producenta oraz numer katalogowy produktu który oferuje, odpowiednio dla każdej pozycji. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiedni dokument, np. specyfikację techniczną, jakościową, certyfikat analizy, świadectwo kontroli jakości lub inny równoważny dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia (każdy z osobna) jest o takich samych lub równoważnych cechach/parametrach jakościowych jak wymagane w kol. 2 i 3 Szczegółowego Formularza Cenowego. Dokument ten powinien być przedłożony w języku polskim lub tłumaczony na język polski i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład, czystość itp. - obowiązek potwierdzenia wymagań postawionych w SIWZ przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (wymóg nie dotyczy części 14).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6a. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 11 SIWZ ppkt 9. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 5) ustawy Pzp. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt 6 1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1). 2) Wypełniony Szczegółowy Formularz Cenowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:30, miejsce: W Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach działania 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Umowa o dofinansowanie nr UDA-POIS.13.01-066/08-00 z 22.06.2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 38.79.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.62.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres dzierżawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.