eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Kompleksowa obsługa ratownicza odkrytej pływalni Panorama w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Bielsko-Biała: Kompleksowa obsługa ratownicza odkrytej pływalni Panorama w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 160972 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132820 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 8221875, faks 0-33 8221875.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa ratownicza odkrytej pływalni Panorama w Bielsku-Białej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie kompleksowej obsługi ratowniczej odkrytej pływalni Panorama w Bielsku-Białej przy ul. M. Konopnickiej 5. 3. Kompleksowa obsługa ratownicza ma polegać na: 3.1 Zapewnieniu przez ratowników warunków bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z wyżej wymienionej pływalni, zapewnienia stałej kontroli strefy mokrej oraz lustra wody na pływalni, stałego dozoru bezpiecznego korzystania ze zjeżdżalni i innych postanowień określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6.05.1997 r. W sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ( DZ. U. nr 57 poz. 358 z dnia 7.06.1997 r.) 3.2 Organizowaniu pomocy i ratowaniu osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia i zdrowia. 3.3 Prowadzeniu stosownego dziennika dyżurów oraz wpisywaniu do niego wszelkich przypadków występujących na pływalni. 3.4 Nadzorowaniu przez wytypowanych imiennie Starszych Ratowników, właściwego wypełniania przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalniach odkrytych w zakresach określonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6.05.1997r. W sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ( DZ. U. nr 57 poz. 358 z dnia 7.06.1997r.) oraz postanowień Umowy. 3.5 Usunięciu z niecek basenowych wszystkich kąpiących się po godzinach funkcjonowania (otwarcia) pływalni. 3.6 Czyszczeniu lustra wody z zanieczyszczeń pływających (liście, kwiaty z drzew, worki, butelki plastikowe itp.) każdego dnia przed otwarciem pływalni oraz w ciągu dnia w trakcie wykonywania obsługi ratowniczej. Dodatkowe wymagania Zamawiającego 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przebywających na pływalni w strefie mokrej w czasie pełnienia obowiązków ratowniczych, organizując we właściwy sposób pracę załogi ratowniczej. 5. Osoby wykonujące umówione usługi z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, i będą mieć aktualne uprawnienia do wykonywania zadań ratownika wodnego oraz będą przeszkolone w zakresie BHP i p. poż. 6. Do obowiązków ratowników podległych Wykonawcy należy ponadto zapobieganie wszelkim szkodom materialnym wyrządzanym przez użytkowników odkrytej pływalni. W sytuacji zaistnienia takich szkód, fakt ten musi być natychmiast zgłoszony do zarządcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beskidzkie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. 1 Maja 47, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56732,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.