eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pn.Czas na aktywność w gminie Miejskiej Leżajsk realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Leżajsk: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pn.: Czas na aktywność w gminie Miejskiej Leżajsk realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego
Numer ogłoszenia: 160942 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku , Plac R. Jaszowskiego 6, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 242 04 97, faks 17 242 04 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslezajsk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pn.: Czas na aktywność w gminie Miejskiej Leżajsk realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych i szkoleniowych dla uczestników projektu oraz usług asystentów rodziny w zakresie zadania nr 1 Aktywna integracja ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Leżajsk współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.Projekt skierowany jest do 25 osób w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn. Zakres zamówienia: Usługa szkoleniowa 1 - Trening kompetencji społecznych Założenia modułu: Tematyka szkolenia: Komunikacja interpersonalna, Asertywność, Radzenie sobie ze stresem, Aktywne poszukiwania zatrudnienia, kompetencje społeczne w sytuacji rozmowy kwalifikacyjnej. Usługa szkoleniowa obejmuje 8 dni szkoleniowych - łącznie Zamawiający przewiduje 60 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty, ćwiczenia. Liczba osób - 25, Liczba certyfikatów - 25, Liczba godzin dydaktycznych - 60. Realizacja modułu: w terminie do 30.06.2012 w układzie poniedziałek - piątek w jednym cyklu (60 h) na miejscu w Leżajsku. Usługa szkoleniowa 2 - Poradnictwo i wsparcie indywidualne. Założenia modułu: Tematyka konsultacji: analiza problemów klienta oraz wsparcie w aktualnej sytuacji życiowej. Usługa obejmuje 2 godziny konsultacji na osobę Forma przeprowadzonych szkoleń - indywidualne konsultacje. Liczba osób 25, Liczba godzin indywidualnych konsultacji - 50 godz., 2 godz x 25 osób. Realizacja modułu: w terminie do 30.06.2012r. w Leżajsku Usługa szkoleniowa 3 - Indywidualne doradztwo zawodowe Założenia modułu: Tematyka konsultacji: Analiza indywidualnych obszarów preferencji i zainteresowań zawodowych, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania. Usługa obejmuje 3 godziny konsultacji na osobę Forma przeprowadzonych konsultacji - indywidualne konsultacje. Liczba osób - 25, Liczba godzin indywidualnych konsultacji - 75 godz. 3 godz. x 25 osób. Realizacja modułu: w terminie do 31.07.2012 na miejscu w Leżajsku. Usługa szkoleniowa 4 - Trening adaptacyjny Założenia modułu: Tematyka szkolenia; budowanie motywacji, zarządzanie zmianą, zarządzanie budżetem domowym, zdrowy styl życia, dbałość o wygląd. Usługa szkoleniowa obejmuje 4 dni szkoleniowe - łącznie Zamawiający przewiduje 30 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej, Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty, ćwiczenia. Liczba osób - 25. Liczba certyfikatów - 25. Realizacja modułu: w terminie do 15.08.2012 r. na miejscu w Leżajsku. Usługa wsparcia 5 - Świadczenie usług przez asystenta rodziny Założenia modułu: Zakres obowiązków: pomoc w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności zawodowej, motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pomoc w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zawodowej, wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania edukacyjne, propagowanie prawidłowych wzorców funkcjonowania społecznego poprzez edukację w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego, informowania rodziny o przysługujących formach pomocy i wsparcia ze strony instytucji i organizacji pozarządowych, stymulowanie klientów do samodzielnego rozwiązywania problemów rodziny, inicjowanie działań zmierzających do zapobiegania izolacji społecznej. Usługa obejmuje pracę 2 asystentów rodziny. łącznie Zamawiający przewiduje 20 godzin pracy dla 1 asystenta na 1 m-c przez okres 7 miesięcy. Pomocą ma być objęte co najmniej 2 rodziny. Forma pracy- wsparcie rodziny Liczba osób objętych wsparciem asystentów - co najmniej 2 rodziny Liczba godzin pracy asystentów - 280 godzin 20 godz. x 2 asystentów x 7 m-cy. Realizacja modułu: w terminie do 31.12.2012r. w miejscu zamieszkania uczestników projektu. Usługa szkoleniowa 6 - Kursy zawodowe Założenia modułu: Moduł obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych: a Kucharz-kelner min 60 godzin Tematyka szkolenia: zagadnienia prawne w gastronomii, HACCP, kuchnia i jej zagadnienia, sporządzanie potraw z różnych grup surowców, sylwetka trenera, specyfika pracy kelnera. b Opiekun osób starszych min 60 godzin Tematyka szkolenia: Psychologiczne i pedagogiczne aspekty pracy z osobą starszą i chorą, opieka nad osobą starsza i chorą - pielęgnacja i higiena, pierwsza pomoc przedlekarska, choroby wieku podeszłego. c Technolog robót wykończeniowych min 152 godzin Tematyka szkolenia: zasady bhp i ppoż. przy robotach wykończeniowych, udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, ogólna charakterystyka robót wykończeniowych, cele, metody i zasady robót malarskich, tynkarskich, murarskich, dokumentacja budowlana określanie właściwości materiałów do robót wykończeniowych w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania, materiały, narzędzia i sprzęt do wykonywania robót wykończeniowych. organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych, etc. d Monter instalacji sanitarnych min 128 godzin Tematyka szkolenia: przepisy dotyczące prawa pracy, ogólne zasady bhp, udzielanie pierwszej pomocy, ogólne wiadomości z budownictwa, rysunek techniczny w budownictwie, stanowisko pracy montera instalacji i urządzeń sanitarnych, etc. e Gospodarka magazynowa z obsługa kas fiskalnych min 90 godzin Tematyka szkolenia: podstawowe wiadomości z zakresu gospodarki magazynowej, obsługa kasy fiskalnej, podstawy obsługi klienta, etc. f Spawacz TIG min 140 godzin Tematyka szkolenia: teoria spawalnictwa, spawanie część praktyczna, etc. g Prawo jazdy kat C min 52 godziny Tematyka szkolenia: podstawowe pojęcia i definicje w ruchu drogowym, holowanie, przepisy regulujące czas pracy i odpoczynku kierowców etc. h Kwalifikacja wstępna dla prawo jazdy kat. C. min 140 godzin Tematyka szkolenia: poznanie charakterystyk układu przeniesienia napędu w celu jego optymalnego wykorzystania, poznanie charakterystyki technicznej i sposobu działania urządzeń służących bezpieczeństwu w celu zapewnienia panowania nad pojazdem, zminimalizowania jego zużycia i zapobiegania awariom, etc i kurs księgowości min 60 godzin Tematyka szkolenia: małe i średnie przedsiębiorstwa, podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera, zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów trwałych. j Operator koparko-ładowarki min 202 godziny Tematyka szkolenia: zasady zachowania bezpiecznej odległości pomiędzy pojazdami, przy uwzględnieniu jazdy w różnych warunkach atmosferycznych, porach dnia i nocy i po różnych nawierzchniach, przepisy regulujące czas pracy i odpoczynku kierowców, zasady odnoszące się do rodzaju wykorzystywanego transportu: osób lub towarów oraz dokumentów wymaganych w krajowym i międzynarodowym przewozie osób i towarów. k Operator wózka widłowego min 68 godzin Tematyka szkolenia: Podstawowe akta prawne dotyczące pracy, prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, zasady BHP i ppoż, w jednostkach handlowych, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, etc l Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B min 150 godzin Tematyka szkolenia: planowanie i organizacja czasu pracy, komunikacja w bezpośredniej relacji z klientem, przygotowanie i organizacja spotkanie z klientem, metody pozyskiwania klientów, cechy dobrego przedstawiciela handlowego m Kurs wizażu min 60 godzin ematyka szkolenia: elementy kosmetologii, pielęgnacja twarzy, klasyfikacja i zastosowanie poszczególnych kosmetyków i akcesoriów do makijażu, makijaż korekcyjny, makijaż oczu, etc. Ze względu na specyfikę modułu Wykonawca może zlecić realizację kursów zawodowych uprawnionemu do realizacji określonych typów kursów podwykonawcy. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty,ćwiczenia,kurs,wykład. Liczba osób - 25. 9.1.5. Liczba certyfikatów - 25. Realizacja modułu: w terminie do 31.12.2012 r. na miejscu w Leżajsku lub w odległości do 50 km od siedziby zamawiającego. Liczba uczestników poszczególnych szkoleń zawodowych zostanie ustalona po przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem Wadium przetarg na usługi szkoleniowe na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Leżajsku, nr rku: 30 9187 0001 2001 0002 5739 0001. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert najpóźniej do końca terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać: - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - wpis do rejestru niepublicznych placówek kształcenia ustawicznego Ocena: spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli wykaże on, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym krótszym okresie, wykonał należycie usługi szkoleniowe na zlecenie innych podmiotów spełniające następujące wymagania 3 usługi w obszarze szkolenia w formie warsztatów i w każdej z nich: szkolenia skierowane były do osób korzystających ze świadczeń ośrodków pomocy społecznej wartość każdej usługi wyniosła co najmniej 100 000 PLN brutto, umowa obejmowała co najmniej zapewnienie sal, wyżywienie uczestników, umowa obejmowała oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez zlecającego 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu zawodowego (specjalność zawodową tożsama z przedmiotem zamówienia), gdzie: szkolenie skierowane były do osób korzystających ze świadczeń ośrodków pomocy społecznej w ramach szkolenia wykonawca zapewniał co najmniej salę, wyżywienie, ćwiczenia ze sprzętem wartość szkolenia wyniosła co najmniej 100 000 PLN brutto; Ocena: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kierownik -1 osoba, który będzie odpowiedzialny za bieżące zarządzanie usługą po stronie Wykonawcy oraz za koordynację wszystkich działań wchodzących w zakres usługi musi posiadać następujące kompetencje: doświadczenie w zarządzaniu co najmniej 3 usługami szkoleniowymi o wartości każdej z nich co najmniej 100 000 PLN brutto, obejmujących zorganizowanie szkoleń dla co najmniej 25 osób w każdej z nich, udokumentowaną wiedzę w zakresie zarządzania projektami tzn. ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub certyfikat PRINCE, lub certyfikat PMI albo inny równoważny Trenerzy, którzy będą prowadzić szkolenia. Każdy trener musi posiadać następujące kompetencje: Wykształcenie wyższe, w tym co najmniej 2 trenerów musi posiadać uprawnienia do prowadzenia poradnictwa psychologicznego i, lub prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów lub treningów z obszaru pomocy i integracji społecznej w tym w zakresie treningów kompetencji społecznych lub psychospołecznych lub życiowych lub podstawowych co najmniej 10 przeprowadzonych dni szkoleniowych, przy czym jeden dzień szkoleniowy trwał co najmniej 5 godzin zegarowych Doradca zawodowy, który przeprowadzi indywidualne doradztwo zawodowe, posiadającego wykształcenie wyższe oraz licencję zawodową II stopnia w zakresie doradztwa zawodowego. Ocena: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Ocena: spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularza oferty wg wzoru w Załączniku nr 3 do SIWZ; Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru w Załączniku nr 4 do SIWZ; Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru w Załączniku Nr 5 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług wg wzoru w Załączniku Nr 6 do SIWZ; Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia wg wzoru w Załączniku nr 7 do SIWZ Załącznik nr 8 - wykaz liczby przeszkolonych osób wg wzoru w Załączniku nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Sposób realizacji zamówienia - 12
  • 3 - Doświadczenie szkoleniowe wykonawcy - 10
  • 4 - Liczba przeszkolonych osób - 8

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności w zakresie zmiany terminów realizacji szkoleń (zadań), o których mowa w OPZ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy konieczna będzie zmiana osób wskazanych w ofercie, przy udziale których Wykonawca zobowiązał się zrealizować zamówienie pod warunkiem, że Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym niż odpowiednie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mopslezajsk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku, Plac R.Jaszowskiego 6 37-300 Leżajsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku, Plac R.Jaszowskiego 6 37-300 Leżajsk, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w gminie miejskiej Leżajsk współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.