eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie usługi w zakresie recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania na zgodność z wymogami norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N 18001:2004 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 22-100 Chełm, u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Chełm: Wykonanie usługi w zakresie recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania na zgodność z wymogami norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N 18001:2004 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57.
Numer ogłoszenia: 160933 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania na zgodność z wymogami norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N 18001:2004 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania na zgodność z wymogami norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N 18001:2004 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje proces jednej recertyfikacji i dwóch auditów nadzoru (wizyt kontrolnych) w okresie 3 lat po otrzymaniu certyfikatu. 3. Przebieg realizacji zamówienia: a) przeprowadzenie auditu recertyfikującego Zintegrowanego Systemu Zarządzania w terminie gwarantującym wydanie certyfikatu z datą do 6 stycznia 2010 r. b) przeprowadzenie 2 auditów nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania z tym, że: - pierwszy w ciągu roku od auditu recertyfikacyjnego, - drugi przed upływem dwóch lat od otrzymania certyfikatu. 4. Certyfikacją powinny być objęte następujące jednostki organizacyjne MPGK Sp. z o.o. położone na terenie miasta Chełm: a) Zarząd Spółki i administracja, ul. Wołyńska 57. b) Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Bieławin 5a. c) Zakład Oczyszczania Miasta, ul. Bieławin 5. d) Zakład Usług Pogrzebowych, ul. Poległych 3. e) Administracja Cmentarza Komunalnego, ul. Mościckiego 57. f) Laboratorium w trakcie procesu przygotowywania do akredytacji, ul. Bieławin 5a. 5. Zakres certyfikacji powinien obejmować: a) Zbiorowe zaopatrzenie w wodę. b) Odbiór i oczyszczanie ścieków. c) Wywóz i segregację odpadów komunalnych. d) Utrzymanie w czystości terenów zamieszkałych. e) Planowanie, prowadzenie i wykonawstwo inwestycji. f) Badania laboratoryjne wody, ścieków i osadów. g) Zarząd cmentarzem komunalnym. h) Usługi pogrzebowe. 6. Informacje dodatkowe: - Rodzaj działalności MPGK SP. Z O. O. zgodnie z (PKD): - 3700z, 9603z, 8130z, 3600z, 4322z, 7120a, 7120b, 3811z, 3821z, 3811z, 8129z, 4521c, 4221z, - Organizacja jest certyfikowana od 2000 roku. - MPGK SP. Z O. O. w Chełmie zatrudnia 298 pracowników. - MPGK SP. Z O. O. w Chełmie podlega pod ustawę Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.21.10 - Usługi oceny zarządzania firmami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać: 1. Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), oraz określone przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wykonawcy, którzy wykażą przeprowadzenie minimum 50 auditów certyfikacyjnych lub recertyfikacyjnych Zintegrowanego Systemu Zarządzania na zgodność z wymogami norm PN-EN ISO 9001, PN-EN ISO 14001, PN-N 18001 w tym co najmniej w 5 różnych podmiotach branży komunalnej w Polsce. 3. Wykonawcy, którzy posiadają akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie certyfikowania norm PN-EN ISO 9001, PN-EN ISO 14001, PN-N 18001. 4. Wykonawcy, którzy przeprowadzą audit recertyfikacyjny i audity nadzoru zgodnie z normami: - PN-N-18011 - Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Wytyczne auditowania. - PN-EN ISO 19011 - Wytyczne dotyczące auditowania systemów zarządzania jakością/lub zarządzania środowiskowego. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły (spełnia/nie spełnia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. VI, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VI ust. 1, 3, 4 oraz 5 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego. - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1 lub załącznikiem nr 1a (jeżeli dotyczy). 3. Dokumenty w formie zestawienia potwierdzające wykonanie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, świadczeń odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Pozytywną ocenę Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie certyfikowania norm PN-EN ISO 9001, PN-EN ISO 14001, PN-N 18001. 5. Deklarację, że przeprowadzony audit recertyfikacyjny i audity nadzoru będzie zgodny z normami: - PN-N-18011 - Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Wytyczne auditowania. - PN-EN ISO 19011 - Wytyczne dotyczące auditowania systemów zarządzania jakością/lub zarządzania środowiskowego. 6. Prawidłowo wypełnioną kalkulację ofertową - (załącznik nr 2). 7. Prawidłowo wypełniony druk oferty - (załącznik nr 4). Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.