eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rekowo › Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Rekowo: Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie
Numer ogłoszenia: 160911 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno sp. z o. o. , 77-131 Rekowo, woj. pomorskie, tel. 059 7212430, faks 059 7212430.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) budowę wolnostojącego, częściowo podpiwniczonego, parterowego z poddaszem użytkowym budynku administracyjno - socjalnego do realizacji w technologii tradycyjnej murowanej z elementów drobnowymiarowych, obiekt zwieńczony zostanie dwuspadowym dachem o konstrukcji stalowo - drewnianej pokrytym blachą aluminiową na rąbek stojący. Piwnica, dostępna bezpośrednio z zewnątrz obiektu, przeznaczona zostanie na pomieszczenia techniczne (kotłownia, skład opału, itp.), część kondygnacji przyziemia przeznaczona zostanie na pomieszczenia socjalne (szatnie, umywalnie, jadalnia, itp.) dla pracowników zakładu zagospodarowani odpadów, natomiast pozostała część kondygnacji przyziemia jak i również kondygnacja poddasza przeznaczona zostanie na cele administracyjne (pomieszczenia biurowe, itp.). Zamówienie obejmuje również wyposażenie budynku administracyjno - socjalnego w meble oraz urządzenia wg dołączonej dokumentacji projektowej. Dane ogólne: - pow. zabudowy 507,96 m2 - pow. użytkowa 913,95 m2 + 59,60 poniżej 1,9 m wysokości - kubatura 3550,0 m3 b) przebudowę istniejącego budynku administracyjno - socjalnego wraz z punktem wagi; budynek administracyjno - socjalny jest wolnostojącym, niepodpiwniczonym, parterowym obiektem, wykonanym z segmentowych kontenerów, zwieńczony dwuspadowym dachem; w ramach rozbudowy zakładu zagospodarowani odpadów zrealizowany zostanie nowy budynek administracyjno - socjalny i część socjalna usytuowana w istniejącym budynku zostanie przeniesiona do nowo zrealizowanego obiektu, natomiast w istniejącym budynku pozostaną pomieszczenia administracyjne. Ponadto istniejącą wagę samochodową o nośności 40 ton należy zmodernizować, m. in. poprzez wymianę tensorów, montaż nowej platformy wagowej wraz z urządzeniami sterującymi, pomiarowymi i pozostałymi urządzeniami wagi oraz uzupełnienie ubytków w konstrukcji wagi. Dane ogólne: - pow. zabudowy 105,30 m2 - pow. użytkowa 92,30 m2 - kubatura 305,3 m3 c) budowę wolnostojącej, niepodpiwniczonej, parterowej hali sortowni odpadów do realizacji jako obiekt o konstrukcji stalowej, zwieńczony dwuspadowym dachem o konstrukcji stalowej z poszyciem ścian oraz dachu płytami warstwowymi. W hali odbywać się będzie mechaniczne i ręczne sortowanie odpadów komunalnych oraz odpadów surowcowych dostarczanych samochodami, ponadto w pomieszczeniu hali usytuowane zostanie pomieszczenie sterowni linii technologicznej oraz pomieszczenia WC. Zamówienie obejmuje również realizację magazynu frakcji organicznej odpadów komunalnych, wykonanie kanałów technologicznych, ścian oporowych, fundamentów pod maszyny i urządzenia oraz dostarczenie najazdowej wagi przemysłowej (nierdzewnej). Dane ogólne: - pow. zabudowy 2340,00 m2 - pow. użytkowa 2277,00 m2 - kubatura 21 324,0 m3 d) przebudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącej hali sortowni odpadów na warsztat, garaż, magazyn odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu EE; hala sortowni odpadów jest obiektem wolnostojącym, niepodpiwniczonym, parterowym o konstrukcji stalowej z lekką obudową nieocieploną o rozpiętości w osiach słupów 18,0 m, zwieńczona dwuspadowym dachem; w chwili obecnej w/w obiekt jest użytkowany jako hala sortowni odpadów i jest w niej umieszczona linia technologiczna do segregacji odpadów; w związku z planowaną rozbudową zakładu zagospodarowania odpadów zrealizowana zostanie nowa hala sortowni wraz z linią technologiczną do segregacji odpadów. Zamówienie obejmuje również wyposażenie obiektu w kontenery śmieciowe, urządzenia, itp. wg dołączonej dokumentacji projektowej. Dane ogólne: - pow. zabudowy 690,00 m2 - pow. użytkowa 672,20 m2 - kubatura 4544,10 m3 e) przebudowę i rozbudowę istniejącego punktu przyjmowania odpadów od osób indywidualnych; w chwili obecnej przedmiotowy obiekt składa się z dwóch boksów osłoniętych ścianami betonowymi oraz pomieszczenia gospodarczego wykonanego w technologii tradycyjnej murowanej, zwieńczonego jednospadowym dachem; Inwestor w ramach zamierzenia inwestycyjnego planuje przebudowę i rozbudowę punktu przyjmowania odpadów poprzez realizację kolejnych boksów oraz zwieńczenie całości jednospadowym dachem. Zamówienie obejmuje również wyposażenie obiektu w kontenery śmieciowe wg dołączonej dokumentacji projektowej. Dane ogólne: - pow. zabudowy 208,15 m2 - pow. użytkowa 187,95 m2 - kubatura 625,0 m3 f) budowę dwóch placów do magazynowania odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów budowlanych; place magazynowania odpadów zostały zaprojektowane jako obiekty żelbetowe, monolityczne posadowione bezpośrednio na gruncie nośnym, osłonięte z trzech stron żelbetowymi ścianami o wys. 200 cm ponad poziom posadzki, Dane ogólne placu magazynowania odpadów wielkogabarytowych: - pow. zabudowy 493,70 m2 - pow. użytkowa 477,00 m2 Dane ogólne placu magazynowania odpadów budowlanych: - pow. zabudowy 545,80 m2 - pow. użytkowa 526,00 m2 g) realizację kompletnej kompostowni typu modułowego wraz z placem dojrzewania kompostu; kompostownia zrealizowana zostanie jako obiekt modułowy składający się z 3 komór osłoniętych z boku żelbetowymi ścianami o wys. 200 cm ponad poziom posadzki, zwieńczenie kompostowni stanowić będzie uchylna konstrukcja dachowa aluminiowa z przykryciem membraną; plac dojrzewania kompostu został zaprojektowany jako obiekt żelbetowy, monolityczny, osłonięty z dwóch stron żelbetowymi ścianami o wys. 200 cm ponad poziom posadzki. Dane ogólne: - wymiary kompostowni 20,65 x 21,30 m - powierzchnia zabudowy kompostowni 439,85 m2 - powierzchnia użytkowa kompostowni 412,65 m2 - kubatura kompostowni 1342,0 m3 - pow. zabudowy placu dojrzewania kompostu 1343 m2 h) realizację oświetlenia terenu oraz sieci elektrycznej, tj. - budowę oświetlenia terenu, - przebudowę istniejącej stacji słupowej na słup krańcowy z odejściem kablowym 15 kV do projektowanej stacji wnętrzowej, - budowę stacji transformatorowej wnętrzowej, - budowę linii kablowej 15 kV do projektowanej stacji, - budowę linii kablowych 0,4 kV zasilających obiekty Zakładu, - podłączenie do sieci elektroenergetycznej, układ pomiarowy i rozdział energii. i) realizację sieci wodociągowej oraz sieci przeciwpożarowej wraz ze studnią wodomierzową, zasuwami ulicznymi, hydrantami nadziemnymi, itp., j) realizację sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej na odcieki wraz z separatorem i osadnikiem, wpustami ulicznymi, studzienkami rewizyjnymi oraz osadnikiem ścieków, k) realizację dwóch systemowych myjni kół i podwozi samochodów, l) realizację dróg, chodników oraz placów - w ramach istniejącego zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej, przeprojektowano istniejące drogi wewnętrzne oraz zaprojektowano drogi wewnętrzne umożliwiające obsługę komunikacyjną do projektowanych obiektów, ponadto zaprojektowano chodnik oraz place utwardzone niezbędne do prawidłowej obsługi w/w obiektów. Istniejącą drogę wewnętrzną, przebiegającą dookoła czasy składowej należy przebudować wg części graficznej opracowania, przyjęto szerokość drogi od 3 ÷ 5,5 m z miejscowymi poszerzeniami. Dodatkowo wzdłuż drogi, tj. od bramy wjazdowej do projektowanego placu dojrzewania kompostu zaprojektowano chodnik o szerokości 1,5 m. Od strony frontowej budynku administracyjno - socjalnego zaprojektowano parking na 27 miejsc postojowych, w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się ponadto rozbiórkę i montaż nowych miejsc dezynfekcji kół samochodowych - 2 sztuk. ł) uzupełnienie ogrodzenia terenu, wykonanie terenów zielonych (zieleń niska, średnia oraz wysoka) oraz modernizację istniejącego zbiornika wody przeciwpożarowej wraz z wykonaniem punktu czerpania wody. m) wytyczenie geodezyjne i inwentaryzacja powykonawcza ( w 3 egz.) obiektów budowlanych realizowanych w ramach zamówienia. n) wykonawca w dniu przekazania placu budowy dostarczy Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, uwzględniający specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy Prawo budowlane oraz Plan Zapewnienia Jakości. Wytyczne technologiczne wykonywania robót zawarte są w załączonych projektach budowlanych tej inwestycji. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy. o) wykonawca wraz ze zgłoszeniem odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: - dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w 1 egzemplarzu, - wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami oraz niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów, - świadectwa charakterystyki energetycznej dla poszczególnych obiektów w 3 egz., - oświadczenie Kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, - dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika robót), oraz inne wymagane przepisami prawa. Do obowiązków Wykonawcy należy również uporządkowanie terenu oraz naprawa wszelkich ewentualnych uszkodzeń, powstałych w rezultacie robót. Wytyczne budowlane dotyczące hali sortowni, Zamawiający zamieści na stronie internetowej ( www.bip.bytow.com.pl) do dnia 05.07.2010 tj. po otwarciu ofert na dostawę linii do sortowania odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem 45.21.32.80 - Roboty budowlane w zakresie kompostowni 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 300 000,00 zł. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów Nr 98 1240 3783 1111 0010 1826 3386 z dopiskiem Wadium - Rozbudowa zakładu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazać, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 8.000.000,00 złotych brutto. Każda z robót winna zawierać co najmniej jeden obiekt o kubaturze min. 20 000,00 m3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje:a) kierownikiem budowy - branża budowlana, min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) kierownikiem robót branży sanitarnej - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) kierownikiem robót branży elektrycznej - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d) kierownikiem robót branży drogowej- min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych ( 2007, 2008, 2009r) min. 10 mln obrotu, b) posiadają środki finansowe w wysokości min. 2,5 mln zł lub zdolność kredytową wysokości min. 2,5 mln zł, c) posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 3 mln zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Projektu lub wytycznych, zaleceń, decyzji Instytucji Zarządzającej. 3) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku: - zawieszenia prac przez Zamawiającego z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, siły wyższej, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub innego Wykonawcę zatrudnionego przy realizacji inwestycji, 4) wynagrodzenia umownego a) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. 77-100 Bytów, ul. Dworcowa 17a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 09:45, miejsce: Biuro Zamawiającego 77-100 Bytów, ul. Dworcowa 17a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; Oś Priorytetowa 5; Działanie 5.1 Gospodarka odpadami. Projekt pn. Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.