eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Góra: zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 160888 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Poznańska 23, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-65 5432201, 5432473, faks 0-65 5432201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgora.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia będą przeprowadzone 4 szkoleń grupowych w zakresie: Część I. Obsługa komputera I stopnia 32 osoby Część II. Operator pił spalinowych 3 osoby Część III. Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym 25 osób Część IV. Szkoła życia rodzinnego 32 osoby.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art.22.ust.1 u Pzp- ( załącznik nr 7 do SIWZ), 6.6 Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wraz z informacją potwierdzającą dokonanie aktualizacji danych na 2010 rok (adnotacja na zaświadczeniu dokonana przez WUP lub wydruk ze strony internetowej).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art.22.ust.1 u Pzp- ( załącznik nr 7 do SIWZ), Wykaz co najmniej 3 szkoleń z danego zakresu wykonanych w ciągu trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, dostępnych Wykonawcy (np. ilość sprzętu,) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi Zasobami - załącznik nr 10 do SIWZ 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art.22.ust.1 u Pzp- ( załącznik nr 7 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art.22.ust.1 u Pzp- ( załącznik nr 7 do SIWZ), . Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 9 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art.22.ust.1 u Pzp- ( załącznik nr 7 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wraz z informacją potwierdzającą dokonanie aktualizacji danych na 2010 rok (adnotacja na zaświadczeniu dokonana przez WUP lub wydruk ze strony internetowej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian do postanowień umowy w zakresie: ilości osób skierowanych na szkolenie, w stosunku do treści oferty Wykonawcy gdy: liczba wstępnie zakwalifikowanych uczestników przedmiotowego szkolenia uległa zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Ośrodka Pomocy Społecznej w Górze tj.choroby kandydata na szkolenie, utraty statutu osoby bezrobotnej przez kandydata i związanych z tym brakiem innych odpowiednich kandydatów kwalifikujących się do udziału w projekcie. (aneks do umowy uwzględniający zmiany). terminu realizacji szkolenia, miejsca realizacji szkolenia, wykładowców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgora.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej 56-200 Góra ul.Poznańska 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 56-200 Góra ul.Poznańska 23 pok.38.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Obsługa komputera I stopnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel szkolenia- zdobycie wiedzy z zakresu obsługi komputera, - zapoznanie się z obsługą programu MS Word - poznanie podstawowych pojęć związanych z Internetem - poznanie przydatnych adresów internetowych i wyszukiwanie zasobów informacyjnych w Internecie. 2.Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu -liczba osób, które zostanie skierowana na szkolenie przez Zamawiającego wyniesie 32 os, w trzech grupach szkoleniowych 3. Ilość godzin szkolenia - Całkowita liczba godzin: 50 godzin zegarowych na 1 grupę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator pił spalinowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji szkolenia: czerwiec - lipiec 2010 r., dokładna data rozpoczęcia szkolenia zostanie uzgodniona przed podpisaniem umowy. 1.Cel szkolenia -Nabycie i opanowanie podstawowych umiejętności z zakresu obsługi pił mechanicznych - Nauka samodzielnego organizowania stanowiska przy obsłudze pił mechanicznych -nauka samodzielnej obsługi pil mechanicznych 2. Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu - Liczba osób, które zostanie skierowana na szkolenie przez Zamawiającego wyniesie 3 osoby 3.Ilość godzin szkolenia - Całkowita liczba godzin: 70 godzin zegarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji szkolenia: czerwiec- lipiec 2010 r., dokładna data rozpoczęcia szkolenia zostanie uzgodniona przed podpisaniem umowy. 1.Cel szkolenia - zdobycie wiedzy z zakresu obsługi kasy fiskalnej - zdobycie wiedzy z zakresu przestrzegania zasad higieny produkcji żywności i w obrocie z żywnością 2. Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu - Liczba osób, które zostanie skierowana na szkolenie przez Zamawiającego wyniesie 25 osób w dwóch grupach szkoleniowych tj I grupa 14 osób - miejscowość Góra II grupa 11 osób - miejscowość Czernina 3. Ilość godzin szkolenia - Całkowita liczba godzin: 20 godzin zegarowych na 1 grupę szkoleniową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła życia rodzinnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji szkolenia: wrzesień 2010 r., dokładna data rozpoczęcia szkolenia zostanie uzgodniona przed podpisaniem umowy. 1.Cel szkolenia - - Zdobycie wiedzy z zakresu podniesienia skuteczności oddziaływań wychowawczych - zmniejszenie bezradności wychowawczej - nawiązywanie efektywnej współpracy z dzieckiem 2. Ilość godzin szkolenia - Całkowita liczba godzin: 20 godzin zegarowych na 1 grupę szkoleniową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.