eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Warszawa: Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej.
Numer ogłoszenia: 160884 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej, w tym: część I: Ubrania specjalne część II: Rękawice specjalne część III: Kominiarka część IV: Buty strażackie część V: Hełm strażacki część VI: Zatrzaśnik strażacki duży część VII: Topór strażacki lekki część VIII: Pas strażacki część IX: Ubrania koszarowe część X: Sztormiaki część XI: Koszulki letnie i koszulki zimowe część XII: Pochewka na toporek część XIII: Podpinka linkowa część XIV: Worek marynarski część XV: Plecak kostka - khaki część XVI: Manierka część XVII: Menażka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy zamówienia podstawowegow trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, rodzajowo w granicach tej samej grupy CPV nie przekraczających 20% wartości zamówienia podsatwowego wg cen uzgodnionych z Wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.42.40.00-7, 18.44.41.00-4, 18.83.20.00-0, 18.44.41.11-4, 18.40.00.00-3, 35.81.11.00-3, 18.22.00.00-7, 18.33.20.00-5, 18.42.50.00-4, 18.93.00.00-7, 18.93.10.00-5, 39.22.11.30-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na wskazane części zamówienia w wysokości: - część I: - Ubrania specjalne 2000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - część II: - Rękawice specjalne 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) - część IV: - Buty strażackie 1500, 00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) - część V: - Hełm strażacki 1300, 00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych) - część IX: - Ubrania koszarowe 1300, 00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych) - część XI: - Koszulki letnie i zimowe 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych) Na pozostałe części zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium. 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej SGSP - pok. 102 (patrz pkt. 6 - Składanie ofert) 4)Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 27.06.2011 r., do godz. 1000 tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty. 5) Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.1 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b) dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizowania dostaw produktów objętych przedmiotem zamówienia , np. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.2 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.3 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.4 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.5 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) - dotyczy części I - VIII. 2. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy części I - VI. 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych wyrobów, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - dotyczy części IX - XI.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia w wyznaczonym terminie wadium, tj. np. kserokopia przelewu bankowego lub gwarancji ubezpieczeniowej (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie udało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Dział Zamówień Publicznych/pokój 323 (wejście od ul. Siemiradzkiego).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: 1. Oferty należy składać w siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubrania specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin dostawy: do 16.09.2011 r. Ilość: 50 kpl. Rozmiary: Zamawiający poda rozmiary do dnia 26.08.2011 r. Opis: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.6. Ubrania specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym: - PN - EN 469:2008, - Poziom ochrony - 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 100 par Opis: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.7. Rękawice specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym: - PN- EN 659 + A1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kominiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 90 szt. Opis: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.8. Kominiarki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym: - PN-EN 13911.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Buty strażackie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 110 par Opis: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.9. Buty Strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym: - EN 15090:2008 - EN-O-91123.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hełm strażacki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 80 szt. Opis hełmu: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.10. Hełmy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym: PN-EN 443:2008..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zatrzaśnik strażacki duży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 90 szt. Opis: Zatrzaśnik strażacki duży: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 5.6. Zatrzaśniki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Topór strażacki lekki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 50 szt. Opis: Topór lekki - Wykonany zgodnie z Polską Normą PN-M-51501, wg. pkt. 6.4. Topory strażackie określonym szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pas strażacki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 70 szt. Rozmiary: L.p. Rozmiar Ilość szt. 1. 1 25 2. 2 35 3. 3 10 Opis: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.5. Pasy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ubrania koszarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 150 kpl. Opis: 4 częściowe - bluza, spodnie, czapka, kamizelka (kamizelka bez rękawów). Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. (Dz. Urz. KG PSP z dnia 23 października 2009 r.) - KT 22..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sztormiaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 50 szt. Opis: Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 39..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koszulki letnie i koszulki zimowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: - koszulka letnia 170 szt. - koszulka zimowa 350 szt. Opis: Koszulka letnia: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 6. Ponadto: Zamiast wymaganego w KT 6 pkt. 2.5. emblematu PSP i napisu STRAŻ, koszulka musi posiadać: 1. W przodzie koszulki po lewej stronie na wysokości piersi kieszeń z logo SGSP wg. wzoru: średnica 67 mm (tolerancja 1 mm) Opis logo: Znak ma po lewej stronie połowę krzyża maltańskiego w kolorze granatowym, a po prawej trzy języki płomienia w kolorze czerwonym, wszystko w wieńcu z liści w kolorze złotym. W dole, litery SGSP w kolorze czarnym na czworoboku w kolorze złotym mającym jeden bok wypukły i jeden wklęsły, przy czym wszystkie elementy obrazowe mają kontur w kolorze czarnym. 2. Na plecach napis SGSP o wymiarach : długość 28,30 cm x wysokość 6,46 cm. Kolor zgodny z KT 6 jak napis STRAŻ. Logo i napis wykonane metodą haftu komputerowego bądź inną techniką pozwalającą odwzorować ww. elementy, zgodnie z KT 6. Koszulka zimowa: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pochewka na toporek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 80 szt. Opis: - Zgodna z Rozporządzeniem MSWiA - tabela należności Nr 5 przedmiotów ekwipunku osobistego dla strażaka (Dz. U. Nr. 4 poz. 25 z dnia 30 listopada 2005 r.) Zal. Nr 9. - Wykonana ze skóry naturalnej w kolorze czarnym. - pasująca do toporka lekkiego określonego w pkt. 6.4. Topory strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 z późn. zm.) - pasująca (nadająca się do przypięcia) do pasa strażackiego określonego w pkt. 1.5 Pasy strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 z późn. zm.) - posiadająca dwie kieszenie, w tym jedna na toporek,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Podpinka linkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 85 szt. Opis: - wykonana z linki polipropylenowej o długości ok. 1 m., - zakończona pętlą i haczykiem stalowym, - zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 30 listopada 2005 r. (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r.) - tabela należności Nr 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Worek marynarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 90 szt. Opis: Wykonany z wysokiej jakości materiałów brezentowych bawełnianych i lnianych impregnowanych - wodoodpornych. Wysoka wytrzymałość na ścieranie i rozdarcia. Posiada pas na ramię, wzmocniony na dole, ściągany sznurem przewlekanym przez oczka metalowe. Pojemność ok. 50 ltr..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Plecak kostka - khaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 50 szt. Opis: - Plecak w kolorze khaki, - Wytrzymały na ścieranie i rozdarcia, - Na klapie posiada mocowanie na menażkę, - Wymiary: wys: 37 cm, szer: 31 cm, gł.: 22 cm (+/- 5 cm), - wykonane z mocnego materiału np. brezent, bawełna, len, impregnowany, wodoodporny, ze wzmocnionym spodem, - szerokie szelki,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Manierka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 80 szt. Opis: - pojemność ok. 1,0 l, - posiada pokrowiec, - korek manierki przymocowany do szyjki specjalnym, zabezpieczającym przed zgubieniem paskiem, - na zewnątrz pokrowca kieszonka na tabletki do odkażania wody, - posiada mocowanie do paska lub plecaka. Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Menażka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 80 szt. Opis: Typ wojskowy, z wysokiej jakości stali kwasoodpornej, pojemność kociołka ok. 1,2 l., pojemność pokrywy do 0,8 l Waga menażki nie powinna przekroczyć 0,9 kg. Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Dopuszcza się również alternatywnie zaoferowanie menażki trzyczęściowej zawierającej jedno naczynie zamykane o pojemności ok. 1,2 l, jedno naczynie płytkie o pojemności ok. 0,8 l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.