eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubichowo › Przebudowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego osady Szlaga Młyn, obręb ewidencyjny Kasparus, działka nr 286/4, Gmina Osiek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Lubichowo: Przebudowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego osady Szlaga Młyn, obręb ewidencyjny Kasparus, działka nr 286/4, Gmina Osiek
Numer ogłoszenia: 160864 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubichowo , ul. Leśna 12, 83-240 Lubichowo, woj. pomorskie, tel. 058 5885323, 5885871, faks 058 5885322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo@gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego osady Szlaga Młyn, obręb ewidencyjny Kasparus, działka nr 286/4, Gmina Osiek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego osady Szlaga Młyn polegająca na przełożeniu pokrycia dachowego z eternitowego na blacho dachówkę oraz wymianie instalacji elektrycznej. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiono w kosztorysie nakładczym ( przedmiarze robót) - zał. Nr 2 do SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45422000-1 Roboty ciesielskie 45261213-0 Kładzenie dachów metalowych 45262522-6 Roboty murarskie 45312310-3 Ochrona odgromowa 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustanawia zabezpieczenie w postaci wadium o wysokości 1 500 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz.275 z 2007 roku). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ S.A. Malbork O/Starogard Gd. 33203000451110000000403710 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy.. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej musi być wniesione w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. 10.06.2009 r. do godz. 10.30. W tytule przelewu należy zamiesić zapis: Wadium na przebudowę budynku mieszkalnego osady Szlaga Młyn. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniężna należy oryginał wadium złożyć w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w godz. od 8.00 do 14.00 , natomiast kopię wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy zamieścić w ofercie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą umożliwiającą wykonywanie zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: wykażą się i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwiema robotami budowlanymi. odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z których każda stanowi kwotę, co najmniej 100% ceny zadeklarowanej w ofercie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat i miejsca wykonania ( Załącznik Nr 4) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje lub protokoły odbioru robót); c) zatrudniają osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: - muszą dysponować, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB ( Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - muszą dysponować osobami legitymującymi się minimalnymi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym odpowiednim do stanowisk, jakie zostaną im powierzone przy realizacji powyższego zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedłożą informację z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie; e) nie zalegają z uiszczeniem podatków i innych opłat, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarcza aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się firmy, które: a) są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia w kwocie nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie, ważnej na czas realizacji zamówienia lub jeżeli termin ważności polisy upłynie w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca załączy oświadczenie o gotowości przedłużenia polisy na okres do końca realizacji zamówienia; b) zabezpieczą swoją ofertę wadium, wniesionym w formie przewidzianej ustawą oraz wysokości wskazanej przez Zamawiającego tj. kwotę 1 500, 00 zł; c) nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) parafują warunki przedstawione we wzorze umowy; e) przedłożą stosowne decyzje administracyjne z właściwego organu ( instytucji) o uprawnieniach zezwalających na usuwanie wyrobów zawierających azbest, wynikających z obowiązujących przepisów. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy- Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 oraz art. 24 ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierować robotami budowlanymi, posiadają wymagane uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB ( Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), 5) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia - ( Załącznik nr 5), 6) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z których każda stanowi kwotę o najmniej 100% ceny zadeklarowanej w ofercie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat i miejsca wykonania (Załącznik Nr 4) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje lub protokoły odbioru robót) 7) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie; 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 9) kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejsza niż cena zadeklarowana w ofercie; 10) parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ oznaczający akceptacje jej warunków; 11) dowód wniesienia wadium w wysokości oczekiwanej przez Zamawiającego i formie przewidzianej w ustawie tj. potwierdzenie dokonania przelewu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie Zamawiającego poręczenia lub gwarancji z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu; 12) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13) stosowna decyzja administracyjna z właściwego organu ( instytucji) o uprawnieniach zezwalających na usuwanie wyrobów zawierających azbest, wynikających z obowiązujących przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubichowo@gdansk.lasy.gov.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe- Nadleśnictwo Lubichowo, ul. Leśna 12 , 83-240 Lubichowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe- Nadleśnictwo Lubichowo, ul. Leśna 12 , 83-240 Lubichowo, pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.