eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Warszawa: Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED
Numer ogłoszenia: 160851 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 druki dla CED zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 2) Zadanie nr 2 kalendarze zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 2).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ. mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa, recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 druki dla CED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wizytówki CED - 400 szt. 1 wzór, 400 szt. format 90x50mmm, druk 4+4 papier kreda matowa 350g/m2 wykończenie: folia matowa 1+1 pakowane w pudełka po 100 szt. Termin dostawy: do 26.11.2015 2) notesy CED - 600 szt. format 10 cm x 21 cm (w pionie) środek: papier offset: 90 g/m2, druk offset 4+0, objętość 50 kartek okładki: - front: priplak (lity arkusz polipropylenowy) o gładkiej fakturze, półmatowy, 700 - 800 mikronów nadruk trwały 4+0 - tył: tektura introligatorska 2 mm, kaszerowana wydrukiem na zawijkę 4+0 , zabezpieczona folią matową 1+0 oprawa spiralna po krótszym boku, biała pakowane po 50 szt. Termin dostawy: do 26.11.2015 3) compliments cards CED - 20 bloczków bloczki po 50 kartek, klejone wzdłuż górnej krawędzi format 12 cm x 21 cm (w poziomie) papier kreda matowa, 250 g/m2, druk 4+0 Termin dostawy: do 26.11.2015 4) roll-up CED - 2 szt. Mocna konstrukcja wszystkich profili aluminiowych; składany 3-częściowy maszt aluminiowy wyposażony w pewny i niewidoczny od frontu zaczep, szeroka, stabilna kaseta ze sztywnego, grubego aluminium, nie wymagająca dodatkowych nóżek; wałek z listwą zaciskową - bezklejowy montaż. Torba transportowa z grubą wkładką, wyposażona w wygodny, regulowany pas naramienny oraz dodatkową kieszeń na maszt. Druk pełno kolorowy na surowcu FUJI Solvent RollUp Film; parametry wydruku: rozdzielczość 720 dpi; ilość kropelek na cal kwadratowy 320. 24 - miesięczna gwarancja, jakości. Termin dostawy: do 26.11.2015 5) Broszura nt. Programu Kreatywna Europa - 1000 szt. format netto po złożeniu 15 cm x 21 cm, 8 str., druk 4+4, wykończenie: folia matowa 1+1, uszlachetnianie lakier UV wybiórczo na okładce i tyłówce papier: kreda matowa 250 g/m2 bigowane wzdłuż dłuższej krawędzi; oprawa zeszytowa Pakowane po 25 szt. Termin dostawy: do 14.12.2015 6) Kartki świąteczne + koperta z logotypem - 100 szt. Kartki: 4 str., format netto po złożeniu 11,6 cm x 16,5 cm; papier kreda matowa 350g/m2; druk 4+4; wykończenie: folia matowa 1+1; bigowanie wzdłuż dłuższej krawędzi. Koperty z logotypem: format B6 (12,5 x 17,5 cm) papier biały kreda matowa 120 g/m2; druk 4+0; samoklejące z paskiem do odrywania HK. Termin dostawy: do 04.12.2015 Zamawiający, po rozstrzygnięciu postępowania, przekaże wyłonionemu Wykonawcy pliki tekstowe i materiały graficzne i inne informacje niezbędne do realizacji zadania minimum 5 dni kalendarzowych przed terminem wykonania - dotyczy wszystkich pozycji. Dostawa i wniesieniem gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego (Warszawa, Al. Ujazdowskie 41 - III piętro)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 kalendarze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalendarz książkowy - 500 szt. środki: format netto: 135 x 200 mm, ilość stron: 140, kolor: 4+4, papier: offset 120 g/m2 oprawa szyto-klejona, kapitałka i wstążka zakładkowa w kolorze fioletowym (odcień do akceptacji) okładka: tektura introligatorska 2 mm, okleina druk 4+0, kreda mat 150 g/m2, uszlachetnienie folia matowa 1+0 + lakier UV wybiórczo okleina kaszerowana z zawinięciem + wykleina: papier offset 120 g/m2, zaokrąglone prawe rogi oprawy. Pakowane w paczki po 20 sztuk. Termin wykonania: do 8 grudnia 2015 2. Kalendarz na biurko - 500 szt. format: 270 x 210 mm kolor: 4+4, lakier matowy offsetowy ilość stron: 14 (w tym 2 strony okładki) papier pierwszej strony: kreda mat 300 g/m2 + folia mat 1+1 papier pozostałych stron: kreda mat 200 g/m2 piramidka o podstawie 10 cm, karton 350 g/m2, na górze bindowana sprężynką kalendarze pakowane w sposób umożliwiający wysyłkę pojedynczych egzemplarzy w kopercie A4 (złożone do formatu A4) Pakowane w paczki po 20 sztuk. Termin wykonania: do 8 grudnia 2015 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości sztuk pozycji będących przedmiotem zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej oraz ilości sztuk przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zamówienia nie może być większe niż 20% przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej pozycji przedmiotu zamówienia. Zamawiający, po rozstrzygnięciu postępowania, przekaże wyłonionemu Wykonawcy pliki tekstowe i materiały graficzne i inne informacje niezbędne do realizacji zadania minimum 5 dni kalendarzowych przed terminem wykonania - dotyczy wszystkich pozycji. Dostawa i wniesieniem gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego (Warszawa, Al. Ujazdowskie 41 - III piętro)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.