eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbie › Remont Świetlicy Wiejskiej w Nowym Zagórze, Gmina Dąbie, woj. lubuskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Dąbie: Remont Świetlicy Wiejskiej w Nowym Zagórze, Gmina Dąbie, woj. lubuskie.
Numer ogłoszenia: 160833 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbie , ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, faks 068 3832148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Świetlicy Wiejskiej w Nowym Zagórze, Gmina Dąbie, woj. lubuskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia (wg. Projektu Budowlanego): A Opis techniczny do projektu zagospodarowania terenu działki nr 142/5 w Nowym Zagórze, ul. Główna 20. a) Przedmiotem inwestycji jest remont istniejącego budynku Świetlicy Wiejskiej połączony ze zmianą aranżacji pomieszczeń. Funkcja użytkowa budynku pozostaje bez zmian. Zostaną dodatkowo urządzone sanitariaty, których brak był przeszkodą w organizacji wielu imprez. W budynku nie zostaną wykonane żadne zmiany konstrukcyjne. Istniejące przyłącza do mediów pozostają bez zmian. Wymianie podlegają jedynie instalacje wewnętrzne. Poddasze pozostaje nieużytkowe. b) Istniejący stan zagospodarowania działki: Działka zabudowana budynkiem Świetlicy wiejskiej. W tym samym budynku na parterze znajduje się mieszkanie prywatne. Rzędne terenu w granicach 65.00 m n.p.m. - Dojazd od strony południowej drogą gminną dz. 107/1 o nawierzchni asfaltowej. - Istniejący śmietnik przy budynku. - Istniejący zbiornik na ścieki o poj. 8,0 m3 od strony wschodniej. c) Projektowane zagospodarowanie terenu. c.1 Budynek Świetlicy Wiejskiej przed remontem i zm. aranżacji pomieszczeń - powierzchnia zabudowy 281,00 m2 - powierzchnia użytkowa 263,76 m2 - powierzchnia całkowita 263,76 m2 - kubatura 1.679,0 m3 c.2 Budynek Świetlicy Wiejskiej po remoncie i zm. aranżacji pomieszczeń - powierzchnia zabudowy 284,00 m2 - powierzchnia użytkowa 261,83 m2 - powierzchnia całkowita 261,83 m2 - kubatura 1.682,0 m3 Poziom posadzki parteru pozostawiono na rzędnej 65.21 m n.p.m. Elewacja wejściowa zwrócona w kierunku południowym. d) Przyłącza istniejące. - Przyłącze wodociągowe. - Przyłącze wodociągowe z rury PE d=32mm doprowadzające wodę z sieci wiejskiej - Przyłącze kanalizacyjne. - Przyłącze kanalizacyjne przewodem PCV 0,16 m do istniejącego zbiornika na ścieki o pojemności V=6,0 m3 - Przyłącze energetyczne. Energia elektryczna z sieci energetycznej za pośrednictwem istniejącego przyłącza napowietrznego. e) Bilans terenu - powierzchnia zabudowy 284,00 m2 - powierzchnia chodników i dojazdów 20,00 m2 - powierzchnia zieleni projektowanej 180,0 m2 f) Informacje dodatkowe. Teren działki nie jest objęty ochroną konserwatorską ani wpływami szkód górniczych. B Opis techniczny do projektu architektoniczno - budowlanego remontu budynku Świetlicy Wiejskiej w Nowym Zagórze na działce nr 142/5 przy ul. Głównej 20 1. Przeznaczenie budynku i jego program użytkowy. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia, wykonany w technologii tradycyjnej z dachem dwuspadowym krytym dachówką. Funkcja użytkowa obiektu: jako miejsce spotkań, zebrań i zabaw wiejskich. Program remontu, modernizacje zaplecza kuchennego, wymianę instalacji wod.kan.c.o. i elektrycznej wydzielenie nowych sanitariatów, montaż schodów drewnianych na poddasze oraz docieplenie budynku i wymianę stolarki okiennej. Program funkcjonalny zakłada, że zaplecze kuchenne służy tylko do przygotowania napojów oraz podgrzewania dostarczonych z zewnątrz gotowych potraw (tzw. catering). Potrawy będą wydawane w jednorazowych naczyniach. Sztućce będą także jednorazowe. Program remontu nie zakłada zmian w układzie konstrukcji budynku. 2. Parametry techniczno-użytkowe. Budynek Świetlicy Wiejskiej po remonie i zmianie aranżacji pomieszczeń - powierzchnia zabudowy 261,83 m2 - powierzchnia użytkowa 261,83 m2 - powierzchnia całkowita 261,83 m2 - kubatura 1.682,0 m3 3. Opis istniejących rozwiązań architektoniczno - budowlanych. 3.1. Fundamenty. Ławy ceglano - kamienne 50x60 cm na zaprawie cem - wapiennej w stanie dobrym. 3.2. Ściany podziemne Ściany podziemne gr. 42 cm z cegły budowlanej pełnej na zaprawie cem-wapiennej w stanie dobrym. 3.3. Ściany nadziemne parteru. Ściany nośne parteru gr 25 cm i 42 cm z cegły pełnej na zaprawie wapiennej w stanie dobrym. 3.4. Nadproża Nadproża okienne i drzwiowe ceglane w stanie dobrym. 3.5. Strop nad parterem. Strop na belkach drewnianych 16x18 cm w rozstawie co 80 cm. Podsufitka z desek 25 mm. Stop w stanie dobrym. 3.6. Więźba dachowa Więźba dachowa z drewna sosnowego w układzie płatwiowo-krokwiowym. Krokwie 12x14 cm co ok. 80 cm. Słupy 14x14 cm. Płatwie 14x18 cm. Stan więźby dachowej dobry. 3.7. Kominy Kominy murowane z cegły budowlanej pełnej na zaprawie cem - wapiennej. Kominy do przemurowania w części wystającej ponad dach. 3.8. Pokrycie dachowe. Pokrycie dachu z dachówki cementowej zakładkowej w stanie dobrym. 3.9. Instalacje a) Instalacja elektryczna - do wymiany b) Instalacja wodociągowa - do wymiany c) Instalacja kanalizacyjna - do wymiany d) Instalacja ogrzewania - istn. piece kaflowe 4. Przydatność techniczna budynku. Ogólnie budynek mimo znacznego wieku w stanie dobrym. Konstrukcja budynku nie stanowi zagrożenia dla bezpieczeństwa jego użytkowania. Konstrukcja przedmiotowego odpowiada Polskim Nomom, przepisom budowlanym oraz przepisom bezpieczeństwa. Przedmiotowy budynek przedstawia sobą wartość techniczno - użytkową która pozwala na wykonanie remontu, zmianę aranżacji pomieszczeń i docieplenie. 5. Kolejność i zakres robót remontowych. - wykonanie otworu w stropie drewnianym dla montażu schodów; przy odkrywaniu konstrukcji stropu wezwać należy projektanta - docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 15 cm na podkładzie z folii paroszczelnej PE 0,20 mm - rozbiórka istn. wyposażenia instalacyjnego (grzejniki, rury, umywalki, oprawy oświetleniowe, itp.) - demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki okiennej z PCV - zamurowanie zbędnych otworów okiennych i drzwiowych, rozbiórka zbędnych ścianek działowych - wzniesienie nowych ścianek działowych z gazobetonu 12x12x59 na zaprawie klejowej na wylewkach z betonu B-20 20x20 cm - montaż okapników zewnętrznych z kształtek ceramicznych mrozoodpornych - montaż nowych instalacji: wod-kan.,wentylacyjnej i elektrycznej - montaż parapetów wewnętrznych z płyt drewnopochodnych typu Postforming - tynkowanie ścian działowych oraz szpachlowanie ścian sali - układanie płytek ceramicznych na ścianach - układanie płytek ceramicznych posadzkowych - malowanie pomieszczeń - biały montaż instalacyjny - oprawy oświetleniowe, umywalki, muszle ustępowe, itp. - montaż drzwi wewnętrznych - wykonanie podestu wejściowego i podjazdu dla inwalidy 6. Opis projektowanych elementów wyposażenia oraz instalacji 6.1. Okapniki. Okapniki zewnętrzne z płytek ceramicznych mrozoodpornych, szkliwionych w kolorze brązowym układanych na zaprawie cementowej m.5,0 MPa. Styk okapnika z ramą okna i murem wypełnić kitem sylikonowym. 6.2. Parapety Parapety wewnętrzne wykonać z płyt typu postforming o szer. 30 cm 6.3. Tynki Tynki wewnętrzne gr. 1,5 cm gipsowo - wapienne nakładane przy pomocy agregatu. Tynki zewnętrzne strukturalne z masy tynkarskiej mineralnej malowane w kolorze piaskowym. 6.4. Stolarka. Stolarka okienna z profili PCV, szyby komorowe o k=1,5W/m2K. Stolarka drzwiowa wewnętrzna systemu (Pol skone) z ościeżnicą pełną. 6.5. Okładziny i malowanie. W pomieszczeniach sanitarnych i zaplecza kuchennego płytki ceramiczne do wys. 2,0 m. Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie. Powierzchnie przez malowaniem szpachlować. 6.7. Dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano pochylnie dla niepełnosprawnych o spadku 8% i szerokości 120 cm. 6.8. Wejście na strych. Wejście na strych z pomieszczenia komunikacji po projektowanych schodach drewnianych. 6.9. Posadzki. We wszystkich pomieszczeniach zaplecza płytki ceramiczne fakturą antypoślizgową na kleju. W sali pozostawia się istniejący parkiet. 7.Izolacje a) Izolacja przeciwwilgociowa pod posadzkowa w poziomie -0.10: folia PE 0,2mm b) Izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych podziemnych: abizol R+G c)Izolacja termiczna ścian parteru : styropian gr. 10 cm, k=0,28 W/m2K d) Izolacja termiczna stropu parteru: wełna mineralna g. 15 cm, k=0,30 W/m2 e) Izolacja termiczna posadzki na gruncie: styropian twardy gr. 10 cm, k=0,24 W/m2K 8. Instalacje projektowane. a) Instalacja wody zimnej i ciepłej z rur miedzianych b) woda ciepła z proj. podgrzewacza elektrycznego c.w.u o pojemności 150 dm3 i mocy grzałki 2 kW zainstalowanego w kuchni c)instalacja kanalizacyjna: z rur i kształtek PCV d=50 i 110 mm z odprowadzeniem ścieków do istn. zbiornika na ścieki d) instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych z przewodów miedzianych podtynkowych z tablicą rozdzielczą e) wentylacja - wersja mieszana : grawitacyjno - mechaniczna. - w pomieszczeniach WC i umywalni: 5 wymian na godzinę: wywietrzniki dachowe d=100mm: dodatkowo w pomieszczeniach bez okien wentylator Danfoss Muro 100 załączany jednocześnie z oświetleniem - w pomieszczeniu sali - 5 wymian na godzinę: nawiew nawietrzakami d=200mm, 2 szt. z żaluzjami, wywiew grawitacyjny wywietrznikiem dachowym d=200mm oraz dodatkowo wentylatory osiowe ścienne d=200mm, 2 szt. o wydajności 800 m3/h. - pomieszczenie zaplecza kuchennego: 10 wymian na godzinę, wentylacja grawitacyjna, kratka 14x14 na kanale wentylacyjnym murowanym, nawiew poprzez otwór w ścianie zewn. - d=200mm, dodatkowo wentylator osiowy ścienny d=200mm o wydajności 600m3/h 9. Ochrona przeciwpożarowa. Warunki ochrony p.poż. pozostają bez zmian. Prace remontowe nie pogarszają istniejących warunków ochrony p.poż. 9.1. Kategoria zagrożenia ludzi: ZL-I (w sali zabaw może przebywać jednocześnie ok. 120 osób). 9.2. Klasa odporności ogniowej. - Wymagana : E - projektowanego budynku: E a) ściany konstrukcyjne - 4 godz. b) ściany działowe - 1 godz. c) konstrukcja dachu słabo rozprzestrzeniająca ogień UWAGA: wszystkie elementy drewniane wbudowane zabezpieczyć solnymi preparatami do granicy trudno zapalnej (Pyrolak, Fobos M-2) 9.3. Obciążenie ogniowe budynku - 240 MJ/m2 9.4. Wyposażenie w sprzęt gaśniczy. a) gaśnica pianowa lub płynowa o masie środka gaśniczego min 5 kg: 2 sztuki W/w sprzęt umieścić przy wejściach do budynku w widocznym i dostępnym miejscu. 9.5. Warunki ewakuacji z budynku. Ewakuacja z sali zabaw może się odbywać następującymi drogami: - przez wejście główne o szer. 2x90 m bezpośrednio na zewnątrz budynku - przez wyjście zapasowe o szer. 0.9 m Skrzydła drzwiowe w tych wyjściach otwierają się na zewnątrz. 9.6. Dojazd do budynku wozu strażackiego. Istniejąca droga gminna o nawierzchni asfaltowej i szer. 4,0 m. C Opis techniczny do projektu technicznego instalacji wod.-kan. dla remontu Świetlicy Wiejskiej w Nowym Zagórze. 1. Dane ogólne. Niniejsze opracowanie obejmuje zespół danych opisowych i rysunkowych potrzebnych dla prawidłowego wykonania instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej dla w/w budynku. 2. Zasilanie w wodę zimną. Woda zimna jest doprowadzona a sieci wiejskiej za pośrednictwem istn. przyłącza PE d=32mm. W pomieszczeniu kuchni zamontować wodomierz skrzydełkowy d=32mm wraz z zestawem zaworów odcinających oraz zaworem zwrotnym antyskażeniowym. 4. Zaopatrzenie w wodę ciepłą. Woda ciepła będzie przygotowywana w wymienniku ciepłej wody o poj. 150 l z grzałką elektryczną o mocy P=2,0 kW. Na doprowadzeniu zimnej wody zamontować zawór sprężynowy bezpieczeństwa. 5. Odprowadzanie ścieków. Ścieki z budynku zostaną odprowadzone za pośrednictwem przyłącza PCV d=1600mm do sieci istn. szczelnego zbiornika na ścieki o poj. 6,0 m3. 6. Instalacja wody zimnej i ciepłej w budynku. Projektuje się wykonanie instalacji z rur i kształtek miedzianych lutowanych na lut miękki. W miejscach podłączeń baterii i zaworów przewiduje się zastosowanie złączek mosiężnych gwintowanych z uszczelnieniem za pomocą taśmy teflonowej. Baterie podłączać za pomocą wężyków elastycznych. Rury układane w posadce lub bruzdach w ścianie należy zabezpieczyć otuliną termaflex o grubości min 10mm. Przed zabetonowaniem rur należy przeprowadzić próbę szczelności na ciśnienie 1,5 raza wyższe od ciśnienia roboczego. Wykonać płukanie instalacji. W miejscach przejść przez ściany projektuje się stosowanie rur osłonowych. Rury wody zimnej i ciepłej izolować termicznie za pomocą otuliny Thermaflex. 7. Instalacja kanalizacyjna w budynku. Projektowana instalacja kanalizacyjna składa się z ur PCV o średnicach od 50 do 160 mm. łączonych na kielich z uszczelką. Zaprojektowano pion K-1 w WC zakończony wywiewką. Poziome kanały odpływowe wykonać z rur PCV d=110 i 160 mm ułożonych na głębokości ok. 0,5m pod posadzką. Spadek ur przyjąć 2%. Do wykonania instalacji na zewnątrz budynku używać rur typu S. Rury w wykopach układać na ubitej podsypce piaskowej gr. 20cm. 2.1. Uwagi końcowe. 1)Nazwy własne producentów materiałów zostały użyte jako przykładowe. 2)Możliwe jest zastosowanie produktów innych firm pod warunkiem utrzymania założonych parametrów jakościowych. 3)W dokumentacji technicznej w przypadku wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dodaje się wyrazy: lub równoważny. 4)Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zawierają przedmiary robót, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ oraz Projekt budowlany, specyfikacja techniczne i SIWZ z załącznikami. Załącza się Dokumentację Techniczną na całość zadania a wykonujemy tylko elementy zawarte w przedmiarach, dlatego występują rozbieżności ilościowe w części elementów do wykonania. Obowiązuje zakres robót podany w przedmiarach. 5) W związku z przewidzianym wynagrodzeniem ryczałtowym, przed złożeniem oferty, Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy projektu budowlanego i przedmiaru robót oraz zalecane jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy, gdyż ewentualne niedoszacowanie ilości robót stanowi ryzyko Wykonawcy. Do budynku świetlicy wstęp wolny po wcześniejszym umówieniu się, na konkretny termin z osobami jn. w pkt. 3 i 4 Rozdział VII SIWZ lub bezpośrednio z Sołtysem miejscowości Nowy Zagór - Panem Henrykiem Dalidowiczem zamieszkałym w pobliżu Świetlicy (tel. (068) 3836774), który posiada klucz od Świetlicy. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot niniejszej inwestycji zgodnie z SIWZ z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością, dobrą jakością i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy): 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne: 1)W celu lepszego rozpoznania tematu i prawidłowego złożenia oferty zobowiązuje się wykonawców do dokonanie wizji lokalnej na placu budowy i dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Do budynku wstęp wolny po wcześniejszym umówieniu się z osobami podanymi w pkt VII SIWZ, na konkretny termin lub bezpośrednio z Sołtysem jw. (ppkt 5, pkt 2.1, Rozdział III SIWZ). 2)Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całości zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich robót przygotowawczych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji itp.) mimo nie podania ich w przedmiarze robót. 8. Wymagania organizacyjne -- 9. Wymagania dot. gwarancji. Okres gwarancji - 3 lata od chwili przekazania zadania do użytkowania. Okres rękojmi nie może być krótszy niż okres rękojmi za wady budowlane (minimum 3 lata od odbioru końcowego inwestycji budowlanej wykonanej w oparciu o projekt budowlany stanowiący przedmiot niniejszego postępowania). 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany łączącej strony umowy w zakresie: 10.1 Terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy niedotrzymanie terminu spowodowane jest okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia a w szczególności: - warunkami atmosferycznymi - klęskami żywiołowymi - niemożliwymi do przewidzenia warunkami geologicznymi terenu budowy, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej - przyczynami zależnymi od Zamawiającego, np. nie terminowe oddanie placu budowy, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 10.2 Sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych - technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia I Etapu w wysokości: 1.700,00 złotych (słownie złotych: tysiąc siedemset 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 71 1020 5402 0000 0502 0027 8770 PKO BP o/Krosno Odrzańskie z adnotacją: wadium N. Zagór - przetarg, 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) przed upływem terminu składania ofert, sposób przekazania: Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy) jako załącznik do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna dołącza się do oferty w formie oryginału. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.7 Inne podstawy wykluczenia wykonawców 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -załącznik (zal) Nr 1 do SIWZ. A.2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy). A.3) Kosztorys ofertowy. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Jeżeli firma posiada koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem to może je załączyć do oferty. Nie dołączenie takich dokumentów nie stanowi przesłanki do odrzucenia oferty. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem zakresu wykonywanych czynności - zał. Nr 3 do SIWZ). C.5) Uwaga: Punkt ten dotyczy tylko Wykonawcy (wybranego przez Zamawiającego), który składa wymienione tu dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - kserokopie lub odpisy uprawnień w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w występujących tu branżach dla wyznaczonego(-ch) do nadzoru kierownika(ów) budowy wraz z aktualnym(-i) zaświadczeniem(-ami) o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: --- E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2, B7, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - Inne dokumenty --- G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: -- H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dąbie, Ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie, pokój nr 13 u Tadeusza Szejbakowskiego w godzinzch urzędowania - str1 SIWZ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie. pokój nr 2 (Sekretariat) w budynku Urzędu Gminy Dąbie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.