eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Witosa do ul. Legionów na działkach o nr ewid. 408/33, 578, 498/20, 498/6, 412/6, 498/19, 498/18, 498/16, 498/15, 498/14, 498/13, 498/12, 498/11, 498/10, 636/1, 697/5, 498/9, 498/8, 498/7, 498/5, 516/1, 515/2, 498/4, 50

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Rzeszów: Przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Witosa do ul. Legionów na działkach o nr ewid. 408/33, 578, 498/20, 498/6, 412/6, 498/19, 498/18, 498/16, 498/15, 498/14, 498/13, 498/12, 498/11, 498/10, 636/1, 697/5, 498/9, 498/8, 498/7, 498/5, 516/1, 515/2, 498/4, 501/4, 498/3, 498/1, 498/2, 462 w ramach zadania budżetowego: Przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Witosa do ul. Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 160798 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Witosa do ul. Legionów na działkach o nr ewid. 408/33, 578, 498/20, 498/6, 412/6, 498/19, 498/18, 498/16, 498/15, 498/14, 498/13, 498/12, 498/11, 498/10, 636/1, 697/5, 498/9, 498/8, 498/7, 498/5, 516/1, 515/2, 498/4, 501/4, 498/3, 498/1, 498/2, 462 w ramach zadania budżetowego: Przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Witosa do ul. Krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Witosa do ul. Legionów na działkach o nr ewid. 408/33, 578, 498/20, 498/6, 412/6, 498/19, 498/18, 498/16, 498/15, 498/14, 498/13, 498/12, 498/11, 498/10, 636/1, 697/5, 498/9, 498/8, 498/7, 498/5, 516/1, 515/2, 498/4, 501/4, 498/3, 498/1, 498/2, 462 w ramach zadania budżetowego: Przebudowa ul. Wyspiańskiego od ul. Witosa do ul. Krakowskiej. Zakres robót: 1. Roboty drogowe: - wzmocnienie nawierzchni - przebudowa chodników i budowa ciągów pieszo-rowerowych - przebudowa i budowa parkingów - korekta na łukach - przebudowa wlotu ul. Wyspiańskiego do ul. Witosa oraz dobudowa pasów dla lewoskrętów w ciągu ul. Wyspiańskiego na skrzyżowaniach z ulicami: Bohaterów i Wita Stwosza wynikające ze zmiany organizacji ruchu - budowa zatoki autobusowej - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego 2. Roboty elektryczne: - przebudowa i zabezpieczenie istniejących linii kablowych - demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego - budowa nowego oświetlenia ulicznego 3. Branża sanitarna: 1) Kanalizacja sanitarna i deszczowa: - przełożenie - remont odcinków istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej - wymiana istniejących włazów na włazy D 400 uchylne zatrzaskowe, nieklawiszujące montowane na pierścieniach dystansowych żeliwnych - wymiana wpustów deszczowych na wpusty z rusztami uchylnymi, zatrzaskowymi, nieklawiszującymi typu ciężkiego na płytach odciążających 2) Gazociągi średniego i niskiego ciśnienia: - przebudowa istniejącej sieci gazowej średniego i niskiego napięcia 4. Branża teletechniczna: - zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych 5. Przebudowa istniejącej sygnalizacji świetlnej Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 112 000,00 zł, słownie: sto dwanaście tysięcy złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ubiegłych pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia, tj. wykonywał roboty polegające na przebudowie lub budowie drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej o wartości co najmniej 2 500 000 zł (brutto) każde i długości drogi (ulicy) co najmniej 1000 mb każde. Obydwa zadania muszą być poparte dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia: 1) kierownik budowy - wymagane : a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy. c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik budowy minimum dwoma zadaniami dotyczącymi przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej o długości min. 1000 mb . 2) kierownik robót branży sanitarnej - wymagane: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i gazowych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej i gazowej). 3) kierownik robót branży elektrycznej - wymagane: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci). 4) kierownik robót branży teletechnicznej - wymagane: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży teletechnicznej. Wymienione osoby winny udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Wymagany potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, a w szczególności: a) koparko-ładowarka 0,25-0,6 m3 -2 szt.. lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka - po 1 szt. b) samochody samowyładowcze 10-15 t w ilości 4 szt. c) samochód dostawczy - 1szt. d) walec statyczny - 1 szt. e) walec ogumiony - 1 szt. f) rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt. g) skrapiarka - 1 szt. h) szczotka mechaniczna - 1szt. i) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 60 mg/h - 1 szt. j) samochód specjalny liniowy z platformą i balkonem - 1 szt. 5. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.7. Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.8. Wykaz osób (wymienionych w pkt II ppkt 3 SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień - na załączniku nr 4. 1.9. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z pkt. II ppkt. 4 SIWZ, jakim dysponuje wykonawca na załączniku nr 5. 1.10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt. II ppkt. 5 SIWZ). 1.11. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pokój 321 (III piętro). Cena formularza 270,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pokój 601 (VI piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.