eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze a także w sali nr 11 na I piętrze oraz montaż wykładziny PCV w salach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny w budynku Gimnazjum nr 1 im. O. i A. Małkowskich w Zakopanem..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Zakopane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze a także w sali nr 11 na I piętrze oraz montaż wykładziny PCV w salach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny w budynku Gimnazjum nr 1 im. O. i A. Małkowskich w Zakopanem..
Numer ogłoszenia: 160750 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86151 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich, ul. Nowotarska 42, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 68 320, faks 018 2068320.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze a także w sali nr 11 na I piętrze oraz montaż wykładziny PCV w salach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny w budynku Gimnazjum nr 1 im. O. i A. Małkowskich w Zakopanem...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przewidziany zakres prac obejmuje m.in.: 1. Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze i w sali nr 11 na I pietrze budynku Ogólny zakres prac obejmuje wykonanie: - TABLICY ROZDZIELCZEJ RG - TABLICY ROZDZIELCZEJ TKomp - TABLICY ROZDZIELCZEJ 0T1 - TABLICY ROZDZIELCZEJ 0T2 - LINII ZASILAJĄCYCH. - INSTALACJI OŚWIETLENIA I GNIAZD WTYCZKOWYCH - UKŁADANIA PRZEWODÓW - ROBÓT DEMONTAŻOWYCH - PRZENIESIENIA INSTALAJICCTV, ALARMOWEJ, TELEFONICZNEJ i DZWONKOWEJ Z POM.0.23 DO POMIESZCZENIA PORTIERNI 2. Montaż wykładziny PCV w klasach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny, Ogólny zakres prac: - DEMONTAŻ ISTNIEJĄCYCH PODŁÓG, - PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA POD WYKŁADZINY, - MONTAŻ WYKŁADZINY PCV. Warunki jakie stawia Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu: 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli, co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od daty ostatecznego odbioru robót. 2. Wykonawca dostarczy atesty na wszystkie materiały użyte podczas wykonywania prac. 3.Wykonawca zakończy roboty remontowe instalacji elektrycznej badaniem/pomiarami z potwierdzeniem poprzez protokoły zgodne z obowiązującymi przepisami. - obwodu elektrycznego niskiego napięcia, - rezystancji izolacji obwodów TNS TNC - ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie TNCTNS - zabezpieczeń różnicowoprądowych - oświetlenia sztucznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana Gut Krzysztof ul. Kościuszki 36 B 34-520 Poronin, Kościuszki 36 B, 34-520 Poronin, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150585,40

  • Oferta z najniższą ceną: 150585,40 / Oferta z najwyższą ceną: 150585,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.