eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa systemu zarządzania szpitalem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Poznań: Dostawa systemu zarządzania szpitalem.
Numer ogłoszenia: 160713 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 848 10 11, faks (061) 848 49 90/91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu zarządzania szpitalem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji systemu zarządzania szpitalem w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia są następujące usługi towarzyszące: 2.1. Usługi wdrożeniowe w zakresie oprogramowania, po wykonaniu których, możliwa będzie jego samodzielna eksploatacja przez użytkowników: - Instalacja, - Konfiguracja, - Parametryzacja, - Przydzielenie praw dostępu użytkownikom, - Implementacja raportów oraz wydruków standardowych dostępnych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, - Przeniesienie danych z obecnie eksploatowanego oprogramowania, - Integracja oprogramowania z systemem Eskulap pracującym w Szpitalu. 2.2. Szkolenie personelu Zamawiającego w ilościach wskazanych w Załączniku 2 do SIWZ. W ramach szkolenia użytkowników przekazana musi zostać wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania elementów systemu, ich zakres funkcjonalny, tworzenie i gromadzenie informacji związanych z wykonywaniem czynności służbowych, tworzeniem i gromadzeniem dokumentów, wykonywaniem analiz i sprawozdań, współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi zakładu. 2.3. Objęcie dostarczonego systemu 12 miesięczną gwarancją, której szczegółowy zakres oraz warunki świadczenia usług zostały określone w projekcie umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu przez okres 1 roku od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu informatycznego, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, które system wykorzystuje lub, na których opiera swoje założenia funkcjonalne. Przynajmniej raz w kwartale oferowane będą nowe wersje elementów systemu lub jego rozszerzenia funkcjonalne. Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej i na wydruku, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. Wykonawca jest zobligowany po zakończeniu gwarancji wynikającej z umowy świadczyć odpłatnie usługę dostarczania uaktualnień systemu (nadzór autorski) przez okres co najmniej 5 lat. 3. Wymagania ogólne dla zamawianego systemu: - Zamawiający dopuszcza jedynie zintegrowany system informatyczny. Rozumie się przez to zintegrowaną pracę wszystkich elementów (modułów) w oparciu o swobodną, automatyczną wymienialność danych pomiędzy elementami (modułami) zamawianego systemu jak i również pomiędzy posiadanym przez Zamawiającego Medycznym Systemem Informatycznym ESKULAP, którego producentem jest Politechnika Poznańska. - Wszystkie moduły zintegrowanego systemu muszą korzystać z bazy danych ORACLE znajdującej się w posiadaniu Szpitala. - System musi pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trak?cie jego pracy. - System musi posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych. - Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerze. - Wszystkie moduły muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczający przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom - Moduły muszą współpracować z aplikacjami typu MS Word, MS Excel w zakresie eksportu danych. - System musi zapewniać aktualizację informacji w bazach danych podczas rutynowych czynności wykonywanych na stanowiskach pracy. - System musi być polskojęzyczny oraz posiadać dokumentację w języku polskim (w wersji klasycznej - wydruku oraz na nośniku CD) pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. - System musi posiadać sprawny mechanizm archiwizacji danych. - System musi obsługiwać drukarki atramentowe, laserowe i igłowe. - System musi zapewniać obsługę wydruków w formacie A4 na papierze ciągłym oraz kartkach pojedynczych z możliwością zapisu wydruku do pliku oraz podglądu na ekranie. - Interfejsem użytkownika jest środowisko graficzne MS Windows; - System musi komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z rozbudowanych podpowiedzi; - System musi być wyposażony w zabezpieczenia przed nie?autoryzowanym dostępem. Zabezpieczenia muszą funkcjonować także na poziomie klienta nie tylko na poziomie serwera bazy danych; - System musi odpowiadać warunkom technicznym oraz pozwalać na adap?tację warunków organizacyjnych (przy jego eksploatacji), jakie powinny spełniać systemy informatyczne przetwarzające dane oso?bowe - (warunki te wynikają z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z 29 czerwca 1997 roku oraz z Rozporządzenia MSWiA z 29 kwietnia 2004 roku); - System na dzień odbioru przedmiotu zamówienia musi być zgodny z wszelkimi innymi aktami prawnymi, do postanowień których respektowania zobligowany jest Zamawiający; - System musi monitorować wszystkie zdarzenia związane z jego eksploatacją (wpro?wadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowując informacje o użytkowniku obsługującym zdarzenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 48.43.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zapasami 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium pobiera się, wadium w wysokości: 4500.00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć do oferty dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego (zapytanie o karalność) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert), - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert). W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do składania powyższej informacji, Zamawiający wymagać będzie złożenia pisemnego oświadczenie o nie podleganiu obowiązku składania informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć do oferty: - wykaz wykonanych minimum dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia i o porównywalnej wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez zamówienia odpowiadające charakterowi zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł, wykonane w jednostkach stacjonarnej ochrony zdrowia, których przedmiotem było oprogramowanie do zarządzania w zakresie minimalnym obejmującym moduły nabywane w niniejszym postępowaniu wraz z usługami towarzyszącymi, których wykonanie gwarantowało samodzielną eksploatację oprogramowania przez nabywcę. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej nie może być mniejsza niż 100 tys. zł. Ocena spełnia powyższych wymogów będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności pomiędzy deklaracją Wykonawcy, a stanem faktycznym skutkować to będzie wykluczeniem Wykonawcy. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W celu potwierdzenia ważności ofert, Wykonawcy powinni złożyć wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, aby ustrzec się przed ewentualnym wykluczeniem lub odrzuceniem oferty. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy jedynie spośród ofert zgodnych z Ustawą Prawo zamówień publicznych i SIWZ. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formuła (spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1) Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3a i 3 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), UWAGA - w przypadku spółek cywilnych, oferta powinna być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową spółki. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (zapytanie o karalność) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do składania powyższej informacji, Zamawiający wymagać będzie złożenia pisemnego oświadczenie o nie podleganiu obowiązku składania informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Wykaz wykonanych minimum dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia i o porównywalnej wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający rozumie zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł, wykonane w jednostkach stacjonarnej ochrony zdrowia, których przedmiotem było oprogramowanie do zarządzania w zakresie minimalnym obejmującym moduły nabywane w niniejszym postępowaniu wraz z usługami towarzyszącymi, których wykonanie gwarantowało samodzielną eksploatację oprogramowania przez nabywcę. (z wykorzystaniem Załącznika nr 4). Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej nie może być mniejsza nić 100 tys. zł. Wszystkie dokumenty oznaczone w projekcie umowy frazą Wykonawca deklaruje w ofercie wraz z wymaganiami co do ich treści. Zakres przedmiotowy prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców (z wykorzystaniem Załącznika nr 5). Oświadczenie o wpłacie wadium (z wykorzystaniem Załącznika nr 6). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, w rozdz. VII pkt. 3,4,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W odniesieniu do dokumentu o którym mowa, w rozdz. VII pkt. 5 Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast rzeczonego dokumentu składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12 i 13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Jeżeli Zamawiający zwróci się o uzupełnienie dokumentów, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie powyżej, a Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełni niezbędnych dokumentów, spowoduje to odrzucenie oferty, oraz zatrzymanie wadium, jeśli Wykonawca nie udowodni że brak uzupełnienia dokumentów nie leżał po jego stronie. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych protokół wraz załącznikami (oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i inne dokumenty oraz informacje składane przez zamawiającego i oferentów oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego) są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Z 2003r., nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Po otwarciu ofert, na wniosek zainteresowanego, Zamawiający udostępni, przed zakończeniem postępowania, dokumenty podlegające udostępnieniu. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych (np. art. 86 ust. 4) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się do danego Wykonawcy z informacją o wyrażenie zgody na zniesienia klauzuli tajności wobec dokumentów niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o uczciwej konkurencji. Udostępnianie Protokołu postępowania odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Osoba zainteresowana winna złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego o udostępnienie dokumentów w sprawie postępowania przetargowego, po rozpatrzeniu wniosku Zamawiający określi termin, miejsce, sposób i zakres udostępnienia dokumentów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie poniższe wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r.,Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), - w przypadku warunku wymaganego doświadczenia zrealizowali łącznie dwa zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające charakterowi zamówienia i o porównywalnej wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - w przypadku warunku posiadania odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, łącznie posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w kwotach nie mniejszych niż określone w punkcie IV.3. SIWZ. - wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich przedsiębiorców składających wspólną ofertę, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie, - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć lidera), a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), w pokoju nr 356 (Zamówienia Publiczne) - III piętro Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), pokój nr 353 (Kancelaria Szpitalna) - III piętro Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach i na następujących warunkach: 1. Zmiany posiadanego przez siebie sprzętu IT. 2. Zobowiązania Zamawiającego do dostosowania posiadanego przez siebie systemu informatycznego do wytycznych takich jednostek jak Urząd Miasta Poznania lub właściwie urzędy i organy państwowe lub wymogów nałożonych przepisami prawa. 3. Zmiany struktury organizacyjnej Szpitala. 4. Każdorazowo w zakresie do zaistniałych zmian lub nałożonych obowiązków. 5. W każdej chwili dopuszczalna jest zmiana danych o charakterze porządkowym i formalnym nie mająca wpływu na treść umowy, tj. wzajemne zobowiązania i uprawnienia Stron umowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji przyjętego Harmonogramu Realizacji w ten sposób, iż terminy te każdorazowo można skracać celem przyspieszenia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.