eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Przebudowa drogi gminnej Nr 115015N (Krosno - droga wojew. nr 513) na odcinku dł. 642m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Orneta: Przebudowa drogi gminnej Nr 115015N (Krosno - droga wojew. nr 513) na odcinku dł. 642m.
Numer ogłoszenia: 160690 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta , pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.orneta.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 115015N (Krosno - droga wojew. nr 513) na odcinku dł. 642m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej Nr 115015N (Krosno - droga wojew. nr 513) na odcinku dł. 642m. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 2.1. Odcinek o nawierzchni bitumicznej: a.Oczyszczenie i skropienie nawierzchni - wiązania międzywarstwowe, b.Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4cm z mieszanek mineralno - asfaltowych, c.J.w. lecz ścieralnej 2.2 Odcinek o nawierzchni brukowej: a.Roboty pomiarowe geodezyjne, b.Wykonanie koryta pod ścieki prefabrykowane, c.Wykonanie koryta pod zjazdy i na skrzyżowaniach, d.Podbudowa gr. 12cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na zjazdach i skrzyżowaniach, e.Oczyszczenie i skropienie nawierzchni - wiązania międzywarstwowe, f.Wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowej mieszankami mineralno - asfaltowymi w ilości 100kg/m2, g.Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4cm z mieszanek mineralno - asfaltowych, h.J.w. lecz ścieralnej, i.Ułożenie prefabrykowanych ścieków betonowych gr. 15cm na podsypce cementowo - piaskowej. 3.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ . 4.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa (Część VIII SIWZ), przedmiar robót (Część VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Część VII SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a)dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. -kierownik robót drogowych- posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w Rozdziale 6 IDW jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 2 do IDW 1.2 Oświadczenie o nie wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 3 do IDW 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4 Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony wg Załącznika nr 4 do IDW lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.5 Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego potwierdzająca posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych ( dotyczy: kierownika robót) + zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert ( dotyczy: kierownika robót) ; 1.6 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy sporządzony wg Załącznika nr 5 do IDW 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: -Pełnomocnictwo określone w Rozdziale 10 ust.4 IDW -Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt od 1.2 do 1.3 tj -oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy wg załącznika nr 3 do IDW, -odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. -Pozostałe dokumenty, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.orneta.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta, Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.