eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa opon letnich i całorocznych do samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Wrocław: Dostawa opon letnich i całorocznych do samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.
Numer ogłoszenia: 160689 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opon letnich i całorocznych do samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon letnich i całorocznych do samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opon letnich, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w części 1 i 2 postępowania oraz opon całorocznych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w części 3 i 4 postępowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i utylizację zużytego ogumienia, w ilościach zgodnych z ilościami opon będących przedmiotem dostawy, zgodnie z terminami i warunkami określonymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. c) Postępowanie zostało podzielone na 4 części, odpowiadające treści załącznika nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania - ogumienie letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów osobowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 1 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 30. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony letnie, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie letnim. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 2 postępowania - ogumienie letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów dostawczych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 2 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony letnie, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie letnim. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 3 postępowania - ogumienie całoroczne, radialne, bezdętkowe dla pojazdów terenowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 3 postępowania, winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony całoroczne specjalnego użycia, tj. opony przeznaczone do użycia mieszanego, zarówno na drodze (szosie) oraz poza nią (teren nieutwardzony). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 4 postępowania - ogumienie całoroczne, radialne, bezdętkowe dla pojazdów ciężarowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 4 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony całoroczne, przeznaczone do użycia na drodze (szosie). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. e) Miejsce dostawy: Dostawa będzie zrealizowana na koszt Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, przy ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części postępowania: 3 800,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 1 postępowania: 1 900,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 2 postępowania: 900,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania: 400,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania: 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące dostawy: - dla części 1 postępowania: minimum 1 dostawę opon (dostawę realizowaną na rzecz jednego odbiorcy, na podstawie jednej umowy) o wartości minimum 79 000,00 zł brutto, - dla części 2 postępowania: minimum 1 dostawę opon (dostawę realizowaną na rzecz jednego odbiorcy, na podstawie jednej umowy) o wartości minimum 39 000,00 zł brutto, - dla części 3 postępowania: minimum 1 dostawę opon (dostawę realizowaną na rzecz jednego odbiorcy, na podstawie jednej umowy) o wartości minimum 18 000,00 zł brutto, - dla części 4 postępowania: minimum 1 dostawę opon (dostawę realizowaną na rzecz jednego odbiorcy, na podstawie jednej umowy) o wartości minimum 26 000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część postępowania, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie odpowiadającym sumie ilości i wartości dostaw, wymaganych dla każdej z części postępowania, opisanych powyżej lub wykazał zrealizowanie 1 dostawy, której wartość nie będzie mniejsza, niż suma minimalnych wymaganych wartości dostaw, wskazanych dla części zamówienia, opisanych powyżej (np. Wykonawca, który składa ofertę na wszystkie części postępowania winien wykazać zrealizowanie: 1 dostawy opon na minimum: 79 000 zł brutto, 1 dostawy opon na minimum 39 000 zł brutto, 1 dostawy opon na minimum 18 000 zł brutto oraz 1 dostawy opon na minimum 26 000 zł brutto lub wykazać zrealizowanie 1 dostawy opon o wartości minimum 162 000 zł brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, przedstawienie wymienionego niżej oświadczenia. Wykonawcy zagwarantują, iż oferowane przez nich opony spełniają niżej opisane wymagania techniczne i jakościowe: 1. są zgodne z Polskimi Normami (normy państw członkowskich UE) przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, 2. spełniają wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania, 3. posiadają świadectwa homologacji w zakresie wymagań technicznych stawianych przedmiotom wyposażenia pojazdów samochodowych określonych w Regulaminie Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ oznaczone znakiem homologacji E) lub Dyrektywami Unii Europejskiej (oznaczone znakiem homologacji e), 4. stanowią wyłączną własność Wykonawcy i nie są obciążone prawami osób trzecich, 5. spełniają szczegółowe wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale II pkt c SIWZ (odpowiednio dla części postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę), 6. są fabrycznie nowe i będą wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, 7. są objęte minimum 24 miesięczną gwarancją Dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 8 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony (odpowiednio do części, na które Wykonawca składa ofertę) i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VIB i VII SIWZ - Dowód wniesienia wadium - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w rozdziale VII pkt 3 ppkt II). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 3 ppkt I partnerzy winni spełniać łącznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu (Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych), ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ogumienie letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 1 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 30. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony letnie, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie letnim. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ogumienie letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów dostawczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 2 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony letnie, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie letnim. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogumienie całoroczne, radialne, bezdętkowe dla pojazdów terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 3 postępowania, winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony całoroczne specjalnego użycia, tj. opony przeznaczone do użycia mieszanego, zarówno na drodze (szosie) oraz poza nią (teren nieutwardzony). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ogumienie całoroczne, radialne, bezdętkowe dla pojazdów ciężarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 4 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony całoroczne, przeznaczone do użycia na drodze (szosie). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.