eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa alejek w Parku Źródliska II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Łódź: Przebudowa alejek w Parku Źródliska II
Numer ogłoszenia: 160621 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax 042 6384747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa alejek w Parku Źródliska II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegające na przebudowie alejek w Parku Źródliska II w Łodzi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: rozbiórkę nawierzchni istniejących alejek na powierzchni 4 102,5 m2; demontaż i magazynowanie zdemontowanych ławek parkowych - 61 szt.; rozbiórkę istniejących betonowych fundamentów płytowych - 65 szt. o łącznej powierzchni 91 m2; budowę nowej nawierzchni alejek /kostka granitowa/ na powierzchni 3 761,0 m2, budowę miejsc pod ławki o nowej nawierzchni z kostki granitowej - 61 szt. o powierzchni 110 m2.; montaż ławek - 61 szt.; wykonanie niewielkich nasypów/skarp/ o nawierzchni trawiastej - 520 m2; rekultywacja trawników w pasie ok. 1m wzdłuż przebudowanych alejek - 2 700 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Za spełnianie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. obejmującej w swym zakresie wykonawstwo robót drogowych; ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej - minimum 4 roboty o łącznej wartości co najmniej 800 000 zł. brutto w tym co najmniej 1 robota polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki granitowej o wartości minimum 100 000 zł. brutto - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; ad. c. dysponowanie przez Wykonawcę osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności : robót drogowych; ad. d. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 300 000 zł; ad. e. - złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI SIWZ, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej - minimum 4 roboty o łącznej wartości co najmniej 800 000 zł. brutto w tym minimum 1 robota polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki granitowej o wartości minimum 100 000 zł., -z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 3 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie; 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego: należy dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót drogowych; 7. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 300 000 zł; 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa 90 - 365 Łódź ul. Tymienieckiego 5 pok. 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ 90 - 365 Łódź ul. Tymienieckiego 5 pok. 116.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.