Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-23
Lidzbark: Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku
- /ul. Jaworowa i TopolowaII/
Numer ogłoszenia: 16057 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, fax 023 6962107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku - /ul. Jaworowa i TopolowaII/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ulica Jaworowa w Lidzbarku o dług. 358,80m Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na : Roboty ziemne: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza na długości 358,80m, b)wykopy wykonywane spycharkami kW. Grunt kat. I-III 423m3, c)roboty ziemne wykonane koparkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odl. do 1km, grunt kat. I-III - 335m3, d)formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3m spycharkami, grunt. kat I-II - 88m3. Podbudowa: a)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 18472, b)warstwa odcinająca z piasku, zagęszczana mechanicznie grub. 5cm- 18472, c)krawężniki betonowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cement.-piaskowej - 718m, d)regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 1,70m3. Nawierzchnia: e)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8cm. szarej układane na podsypce cement. - piask. , spoiny wypełnione piaskiem - 1847m2. Oznakowanie: a)pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50mm - 5szt., b)pionowe znaki drogowe ( zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne) - o pow. ponad 0,3m2 - 8szt., c)pionowe znaki drogowe, drogowskazy jednoramienne o pow. do 0,3m2 - 2szt. 2) Ulica Topolowa II w Lidzbarku o dług. 83,20m Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na : Roboty ziemne: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza na długości 83,20m, b)wykopy wykonywane spycharkami kW. Grunt kat. I-III 162m3, c)roboty ziemne wykonane koparkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odl. do 1km, grunt kat. I-III - 116m3, d)formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3m spycharkami, grunt. kat I-II - 45m3. Podbudowa: a)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 528m2, b)warstwa odcinająca z piasku, zagęszczana mechanicznie grub. 5cm- 528m2, c)podbudowy betonowe, pielegnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm, beton B-7,5 Mpa-528m2, d)krawężniki betonowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cement.-piaskowej - 185m. Nawierzchnia: a)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8cm. szarej układane na podsypce cement. - piask. , spoiny wypełnione piaskiem - 528m2. Oznakowanie: a) pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50mm - 6szt., b)pionowe znaki drogowe ( zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne) - o pow. ponad 0,3m2 - 8szt., c)pionowe znaki drogowe, drogowskazy jednoramienne o pow. do 0,3m2 - 6szt. Odwodnienie: a)budowa kolektora deszczowego z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zew. 315mm - 60m, b)studzienki ściekowe uliczne o średnicy 600mm z wpustami ulicznymi z podłączeniem do studzienki rewizyjnej - 3szt., c)studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy wewnętrznej 1000mm i głębokości 2000mm w gotowym wykopie- podstawa studni murowana - 2szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 200 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej . Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 % wartości zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy, żąda załączeni do oferty następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy w dziedzinie konstrukcyjno -budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej. - Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). - Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21, pok. nr 18..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ul. Sądowa 21, pok. nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Park Achera - rewitalizacja alejek.
- BZP.271.45.2024 Utwardzenie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "Razem zmieniamy Biegonice"
- BZP.271.43.2024 Wykonanie modernizacji nawierzchni parkingu przy ul. Rejtana 18 w Nowym Sączu - realizacja w ramach zadania budżetowego "W trosce o miasto i jego mieszkańców"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) - Tokary - Huta Turobińska odcinek Biała Druga - Kawęczyn
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.