eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Grodzisk Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 160570 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grodziskiego, ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4452500, 4452553, fax 061 4452555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Udzielenie Powiatowi Grodziskiemu kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji - (Modernizacja nawierzchni drogi nr 2723P Grodzisk Wlkp. - Opalenica) na następujących warunkach: - kredyt w PLN, - środki pieniężne udostępnione będą przez bank 31.08.2008 r. w wysokości 2.000.000,00 PLN. - okres kredytowania od 01.09.2008r. do 30.12.2014r. - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M, - karencja w spłacie kredytu do 30.03.2009 r. - spłata kredytu w ratach kwartalnych, pierwsza rata 30.03.2009r., ostatnia rata 30.12.2014r. - spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystywanego kredytu w okresach kwartalnych, pierwsza płatność 30.09.2008r., ostatnia 30.12.2014r. - uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy, - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 2. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 3. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.pgw.pl oraz dołączenie do SIWZ następujących informacji: 1) opinii RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Grodziskiego za rok 2006 i 2007, 2) sprawozdań Rb-NDS, Rb-Z, RB-N na dzień 31.12.2007 r. 3) sprawozdań Rb-NDS, Rb-Z, RB-N na dzień 31.03.2008r. Budżet powiatu uchwalony na rok 2008 dostępny jest na stronie www.bip.pgw.pl Opinię w sprawie możliwości spłaty w latach 2008-2014 kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł Zamawiający dośle do Wykonawców którzy pobrali specyfikację oraz umieści na stronie www.bip.pgw.pl niezwłocznie po jej otrzymaniu od Regionalnej Izby Obrachunkowej. Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium wynosi 5.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Niezależnie od spełnienia wymogów opisanych w pkt. V. SIWZ, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, dla ważności oferty, musi przedłożyć następujące dokumenty (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty): 1) oferta cenowa - wg załącznika nr 1, 2) oświadczenie - wg załącznika nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zmianami) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. 5) harmonogram spłaty kredytu długoterminowego z uwzględnieniem podanych dat. Odsetki naliczane kwartalnie od malejącego kapitału. Stopy procentowe należy skalkulować wg WIBOR 1M na dzień 30.06.2008 r. Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania oryginałów, lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów. 2. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy (zwanych dalej podmiotem wspólnym) pod warunkiem, ze taka oferta spełniać będzie następujące warunki: 1) każdy z Wykonawców składa oświadczenie i dokumenty o których mowa w pkt. VI.1.2) - 4), 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące utworzonego podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika tego podmiotu, 6) wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich przedsiębiorców składających wspólną ofertę, 7) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę zawarcia podmiotu wspólnego zawierającą co najmniej: (1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, (2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, (3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki Wigury 1, budynek B, I piętro, pokój nr 12.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 1, budynek B, I piętro, pokój nr 12 - Wydział Organizacyjno - Gospodarczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.