Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-23
Bytom: Konserwacja i naprawy oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 16055 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, fax 032 3969702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawy oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia, obejmujące: dostawę znaków, które są wyszczególnione w TABELI 1 (materiał) oraz wykonanie usług, które są wyszczególnione w TABELI 2 (usługi) w formularzu ofertowym. Formularz ofertowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres prac: 1. Montaż tarczy znaku o pow. < 0,3 m2 (kalkulacja na 1 szt.) - przykręcenie tarczy znaku na obejmach do słupka lub latarni 2. Montaż tarczy znaku o pow.> 0,3 m2 (kalkulacja na 1 szt.) - przykręcenie tarczy znaku na obejmach do słupka lub latarni 3. Demontaż tarczy znaku (kalkulacja na 1 szt.) - zdjęcie tarczy znaku na obejmach ze słupka lub latarni 4. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 60 mm (kalkulacja na 1 szt.) - wykonanie dołu - ustawienie słupka do pionu - zasypanie gruzem i zalanie betonem - przywrócenie istniejącej nawierzchni zieleńca lub chodnika do stanu pierwotnego - odwóz ziemi, gruzu na średnią odległość 7 km 5. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 76 mm (lub żelbetowego o przekroju 12 x 12 cm) (kalkulacja na 1 szt.) - wykonanie dołu - ustawienie słupka do pionu - zasypanie gruzem i zalanie betonem - przywrócenie istniejącej nawierzchni zieleńca lub chodnika do stanu pierwotnego - odwóz ziemi, gruzu na średnią odległość 7 km 6. Demontaż słupka do znaku lub tablicy (kalkulacja na 1 szt.) - odkopanie słupka - wyjęcie słupka razem z fundamentem - oddzielenie fundamentu od słupka - zasypanie otworu po słupku piaskiem i zagęszczenie - przywrócenie nawierzchni zieleńca lub chodnika do stanu pierwotnego - odwóz gruzu na średnią odległość 7 km 7. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.< 1,5 m2 (kalkulacja na 1 szt.) - przykręcenie tablicy na obejmach do słupka 8. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1,5 m2 (kalkulacja na 1 szt.) - przykręcenie tablicy na obejmach do słupka lub konstrukcji wsporczej 9. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.< 1,5 m2 (kalkulacja na 1 szt.) - zdjęcie tablicy na obejmach ze słupka lub konstrukcji wsporczej 10. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2 (kalkulacja na 1 szt.) - zdjęcie tablicy na obejmach ze słupka lub konstrukcji wsporczej 11. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1, 5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) (kalkulacja na 1 szt.) - przykręcenie tablicy - praca sprzętu ( pojazdu specjalistycznego ) 12. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) (kalkulacja na 1 szt.) - zdjęcie tablicy - praca sprzętu (pojazdu specjalistycznego) 13. Prostowanie pogiętej tarczy znaku (kalkulacja na 1 szt.) - zdjęcie tarczy znaku na obejmach ze słupka lub latarni - prostowanie - gięcie zdeformowanej tarczy znaku - przykręcenie tarczy znaku na obejmach do słupka lub latarni 14. Prostowanie pogiętego słupka do znaku (kalkulacja na 1 szt.) - przywrócenie wygiętego słupka do pionu 15. Betonowanie istniejącego słupka do znaku (kalkulacja na 1 szt.) - wyjęcie słupka z otworu wraz z rozbiciem istn. fundamentu - ustawienie słupka do pionu w otworze - zasypanie gruzem i zalanie betonem 16. Montaż elementu progu zwalniającego (kalkulacja na 1 szt.) - wykonanie - nawiercenie 4 otworów w nawierzchni bitumicznej - osadzenie i przykręcenie elementu za pomocą śrub do osadzonych kołków rozporowych 17. Demontaż elementu progu zwalniającego (kalkulacja na 1 szt.) - odkręcenie przytwierdzonego do jezdni elementu - demontaż osadzonych w jezdni kołków rozporowych - zalanie otworów asfaltem twardolanym D50 70 18. Montaż modułu azylu dla pieszych (kalkulacja na 1 szt.) - wykonanie - nawiercenie 4 otworów w nawierzchni bitumicznej - osadzenie i przykręcenie elementu za pomocą śrub do osadzonych kołków rozporowych 19. Demontaż modułu azylu dla pieszych (kalkulacja na 1 szt.) - odkręcenie przytwierdzonego do jezdni elementu - demontaż osadzonych w jezdni kołków rozporowych - zalanie otworów asfaltem lanym 20. Montaż punktowego elementu odblaskowego tzw. kocie oczko (kalkulacja na 1 szt.) - oczyszczenie jezdni z zanieczyszczeń - montaż elementu - klejenie z zastosowaniem kleju termoplastycznego 21. Montaż wysięgnika na ścianie budynku (kalkulacja na 1 szt.) - wykonanie otworów w murze - osadzenie i przykręcenie elementu za pomocą śrub do osadzonych kołków rozporowych 22. Demontaż wysięgnika na ścianie budynku (kalkulacja na 1 szt.) - odkręcenie przytwierdzonego do muru wysięgnika - demontaż osadzonych w murze kołków rozporowych - zalanie otworów w murze betonem 23. Montaż słupka przeszkodowego U-5a (kalkulacja na 1 szt.) - osadzenie elementu na wcześniej ustawionym słupku 24. Montaż lustra drogowego (kalkulacja na 1 szt.) - przymocowanie lustra na obejmach do słupka 25. Przeklejenie tarczy znaku - oczyszczenie lica znaku z zanieczyszczeń - przyklejenie nowego elementu (folii) 3. Uwagi dotyczące wypełnienia TABELI 2 (usługi): W tabeli 2 wykonawca nie uwzględnia cen materiałów wyszczególnionych w tabeli 1. W tabeli 2 wykonawca uwzględnia jedynie ceny materiałów dodatkowych w poniżej wyszczególnionych pozycjach: do poz. 4, 5 i 15 - gruz i beton zwykły z kruszywa naturalnego B 10 (w ilości podanej dla poszczególnych pozycji), do poz. 16, 18 i 21 - kołki rozporowe, śruby, podkładki (4 komplety na jeden element), do poz. 20 - klej termoplastyczny polimeroasfaltowy do klejenia punktowych elementów (ok. 10 dag na jeden element). 4. Punktowy element odblaskowy (kocie oczko) powinien odpowiadać poniższym parametrom: - stan: nowy (nieużywany), - budowa: profilowana podstawa, wykonana z poliwęglanu wzmocnionego włóknem szklanym oraz jednego lub dwóch pryzmatycznych elementów odblaskowych w postaci folii odblaskowej typu 3, osłoniętych płytką z tworzywa sztucznego odpornego na ścieranie, - korpus odblasku najezdniowego: biały, - odbłyśniki: biały lub czerwony, - kształt: płytka o przekroju w przybliżeniu trapezowym, - długość: od 80 mm do 120 mm, - szerokość: od 80 mm do 120 mm, - wysokość: od 15 mm do 20 mm, - współczynnik odbicia współdrożnego > 500 mcd lx, - sposób montażu: na klej polimeroasfaltowy termoplastyczny. 5. Znaki drogowe typu: A, B, C, D, E, F, G, T, U, progi zwalniające, azyle dla pieszych, lustra drogowe i elementy punktowe odblaskowe (kocie oczka) powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne upoważnione jednostki. 6. Znaki powinny być: - wykonane z folii typu II (II generacji) dla znaków o symbolach: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b z grupy średnich, - wykonane z folii typu I (I generacji) dla pozostałych znaków i tablic, - wykonane z blachy ocynkowanej, - podwójnie zaginane na całym obwodzie, - pomalowane z zastosowaniem farby proszkowej. 7. Znaki typu: E, F, G, T, U i inne tablice (np. tablice typu D) rozliczane będą w powierzchni podanej w metrach kwadratowych. 8. Słupki do znaków powinny być wykonane z rur ocynkowanych o średnicach 60 mm dla jednego lub dwóch i więcej znaków oraz 76 mm dla tablic drogowskazowych. Grubość ścianki rury powinna wynosić od 3,2 mm do 4,0 mm. Słupki powinny posiadać kotwy uniemożliwiające obrót elementu (po jego osadzeniu w gruncie) wokół jego osi. Długości należy dostosować w zależności od konfiguracji mocowanego na nich oznakowania z zachowaniem wymaganych skrajni pionowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., Nr 220, poz. 2181). 9. Rodzaje słupków niezbędnych do realizacji zamówienia: a) proste, b) gięte (dla montażu oznakowania nad występującymi w terenie przeszkodami uniemożliwiającymi montaż słupków w pionie). 10. Długość wszystkich słupków liczona będzie indywidualnie w metrach. 11. Pod pojęciem wysięgnika rozumie się konstrukcję wsporczą do znaków z grupy średnich, wykonaną z rur ocynkowanych lub kątowników, względnie innych kształtowników. Element pionowy, na którym montowany będzie znak powinien wynosić 1,0 m, natomiast ramię wysięgnika łączące element pionowy z elewacją budynku winno wynosić 0,5 m. Ramię powinno być zamontowane za pomocą śrub i kołków rozporowych. Wysięgniki przeznaczone będą do montażu znaków pojedynczych lub podwójnych. 12. Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji na materiały zgodny z gwarancją producenta, ale nie krótszy niż 36 miesięcy, co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz co najmniej 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty i materiały służące realizacji zamówienia. 13. Zamawiający dopuszcza montaż znaków drogowych z odzysku, które odbierane będą z bazy Zamawiającego Bytom, ul. Hajdy 1a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi polegające na konserwacji i naprawach (tj. montażu urządzeń zabezpieczenia ruchu) oznakowania pionowego na drogach o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych prac. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III.2) pkt 2 ogłoszenia - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usługi, Wykonawca powinien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Skrwilno.
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.