eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót dodatkowych dla zadania remontowego pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku segment B - KPP w Wieliczce ul. Jedynaka 3a



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Kraków: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania remontowego pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku segment B - KPP w Wieliczce ul. Jedynaka 3a
Numer ogłoszenia: 16053 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania remontowego pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku segment B - KPP w Wieliczce ul. Jedynaka 3a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania remontowego pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku segment B - KPP w Wieliczce ul. Jedynaka 3a, Nr sprawy: ZP-65/2011 zgodnie z protokołem konieczności z dnia 28.09.2011 r., przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które były załączone do dokumentacji dotyczącej zadania podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa MIKULEC, Andrzej Mikulec, Biała Niżna 504, 33-330 Grybów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57531,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonawca robót podstawowych został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy: ZP-65/2011; wysokość wynagrodzenia za wykonanie prac objętych umową podstawową wynosi: 1 121 951,22 zł netto (1 380 000,00 zł brutto). 50% wartości realizowanego zamówienia, do wysokości której można udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych wynosi: 560 975,61 zł. Przedmiotowe zamówienie dotyczy wykonania robót dodatkowych wynikających z protokołu konieczności z dnia 28.09.2011 r.. Wartość robót dodatkowych wynikających z protokołu konieczności wynosi 57 531,40 zł netto (70 763,62 zł brutto) czyli 14 986,04 euro. Wartość zamówienia dodatkowego w stosunku do wartości zamówienia podstawowego wynosi 5,13 %.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.