eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Poznań: Sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.
Numer ogłoszenia: 160529 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 834 6146, faks 61 834 61 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania. 2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pomieszczeń budynków (dworców) w stałej czystości z uwzględnieniem wskazań i ewentualnych uwag Zamawiającego, w tym: - zamiatanie i mycie podłóg oraz mycie wyposażenia m.in.: blatów kuchennych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, sedesów, pisuarów, koszy na śmieci, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe, luster, stojaków do szczotek, itp., - opróżnianie ze śmieci koszy i pojemników, - uzupełnianie ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do pojemników w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, - uzupełnianie pojemników mydłem w płynie, - zastosowanie środków zapachowych do pomieszczeń sanitarnych oraz środków zapachowo - dezynfekujących (kostki) do toalet i pisuarów, 3. Wykonawca zapewni własne środki czyszcząco- myjące, sprzęt mechaniczny i ręczny (zestaw do czyszczenia podłóg) , ścierki, mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki zapachowe do pomieszczeń sanitarnych, środki zapachowo - dezynfekujących (kostki) do toalet i pisuarów itp 4. Zamawiający wyznaczy na każdym z obiektów (dworców) pomieszczenie do składowania sprzętu i środków przeznaczonych do wykonania usługi. 5. Sprzątanie winno odbywać się : 5.1. Dworzec autobusowy - os. Jana III Sobieskiego od poniedziałku do niedzieli, dwa razy dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 18.00 do 20.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 196,81 m2 - piętro budynku 72,94 m2 - w tym pomieszczenia WC - 43,25 m2 Łączna powierzchnia wynosi 269,75 m2 5.2. Dworzec autobusowy - Rondo Rataje od poniedziałku do niedzieli, dwa razy dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 17.00 do 19.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 202,73 m2 - piętro budynku 57.19 m2 - w tym pomieszczenia WC 76,36 m2 Łączna powierzchnia wynosi 259,92 m2 5.3. Dworzec autobusowy - Rondo Śródka od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w godzinach 8.00 do 10.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 57,05 m2 - w tym pomieszczenia WC 3,75 m2 - 5.4. Dworzec autobusowy - Górczyn od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w godzinach 8.00 do 10.00 Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 71,49 m2 - w tym pomieszczenia WC 12,21 m2 - 5.5. Dworzec autobusowy - Starołęcka / Książęca w dni poniedziałek, środa, piątek raz dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 14,78 m2 - w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 - 5.6. Dworzec autobusowy - Garbary w dni poniedziałek, środa, piątek raz dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 20,94 m2 - w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 6. Wykonawca na wszystkich obiektach zobowiązany jest dodatkowo do: 6.1. w pierwszy piątek miesiąca: - mycia grzejników c.o. - odkurzania kratek wentylacyjnych, 6.2. raz w tygodniu : - mycia parapetów, balustrad poręczy 7. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przez Wykonawcę rzeczy będącej własnością Zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie 14 dniu naprawić tą rzecz lub pokryć koszty jej wymiany lub naprawy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wypełniana karty informacyjnej znajdującej się na każdym z obiektów. Wzór karty informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . 9. Wykonanie usług będzie kontrolowane przez Zamawiającego lub osoby upoważnione, a uwagi o jakości wykonania będą wpisywane do karty informacyjnej, znajdującej się na każdym z obiektów, Wzór karty informacyjne stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 10. W przypadku zgłoszenia nagłej interwencji przez Zamawiającego, w celu wykonania dodatkowej usługi co przedmiot zamówienia, wykonawca w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia usunie nieczystości (np. krew, wymiociny). Nagła interwencja musi być wkalkulowana w łączna cenę wynagrodzenia Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed datą upływu terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie : wykonał jedną usługę kompleksowego utrzymania czystości powierzchni użytkowej i pomocniczej o min. 2000 m2 na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto, przez okres minimum 12 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ogółem na kwotę 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - wzór formularza stanowi załącznik nr 4do SIWZ; W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z paragrafem 11 postanowień ogólnych umowy będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, pok.319 ul. Matejki 59, 60-770 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, pok.319 ul. Matejki 59, 60-770 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.